Telecom News - משלחת סטארטאפים עם פיתוחי טכנולוגיה מתארגנת לאירוע גיוס הון בארה"ב

משלחת סטארטאפים עם פיתוחי טכנולוגיה מתארגנת לאירוע גיוס הון בארה"ב

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> משלחת סטארטאפים עם פיתוחי טכנולוגיה מתארגנת לאירוע גיוס הון בארה"ב
ב-18-19 למאי 2015 ייערך בניו-יורק מפגש "בוטיק" של חברות הזנק ישראליות, שיש להן פיתוחים טכנולוגיים בכל תחום. מספר מצומצם של חברות תיבחרנה לאירוע בגלל האופי האקסלוסיבי של המשקיעים. ההרשמה נסגרת ב-8.5.15 ונשארו מקומות בודדים. עדכון: הכנס נדחה עקב עומס פונים. 
מאת: אבי וייס, 2.5.15, 19:10ארנון ועירית

ההרשמה למשלחת יזמים ומנהלים ישראליים בתחומי הטכנולוגיה, שמבקשים לחדור לשוק הצפון אמריקאי, נמצאת בימים אלה בעיצומה. פרטים מלאים ניתן להוריד בקובץ המצ"ב כאן.

מדובר באירוע "בוטיק" עם פחות מ-10 סטארטאפים נבחרים. זאת, לפי בקשת המשקיעים, שהם משקיעים אקסלוסיביים המתעניינים מאוד בטכנולוגיות ישראליות חדשניות.


ההרשמה המוקדמת לסטארטאפים נסגרת כבר השבוע ב-8.5.15. המיון המוקדם כבר החל ונשארו מקומות בודדים בלבד במשלחת זו. עדיפות תינתן למיזמים עם מוצר או שירות עובדים (רצוי POC, לפחות MVP) ורצוי עם פטנטים (גם Pending). 

עדכון 6.5.15, 23:00: בגלל כמות גדולה של חברות הזנק, שנרשמה וצורך לבצע סינון ומיון מעמיקים לכולם, הכנס נדחה. על מועד חדש תבוא הודעה נפרדת. 


תחומי הנושאים, שבהם חברות יכולות להשתתף במשלחת:

* Smart Building * Water Technologies * Robotics * Materials * Clean Energy * Automotive * Technology Apps's   * Environment * Agro Technology * Storage.

עד כה יצאו לארה"ב 2 משלחות של חברות הזנק ישראליות וזכו שם להצלחה רבה. זאת, במהלך חודשיים בלבד לאחר השקת היוזמה של TecExit IS US. המשלחת הראשונה בתחום המדיקל חזרה כבר לארץ, מרוצה מאוד, כפי שדיווחנו כאן, מה שהוביל לבקשות רבות של חברות הזנק מתחום ה-Medical ובתחומים נוספים לארגן מפגשים נוספים. לכן ,תחום מדעי החיים הפך לנושא ייחודי לחשיפה לשוק האמריקאי בעתיד הקרוב.

המשלחת השנייה לחודש מרץ 2015 של סטארטאפים המפתחים בתחום המדיה, הפרסום, המובייל, המשחקים והאינטרנט, שיצאה לארה"ב לפני כחודש וחצי למפגש עם עשרות רבות של משקיעים ומנהלים מצפון אמריקה, חזרה כבר לארץ, לאחר סבב אינטנסיבי, שהוביל להצלחות רבות, כפי שנחשף כאן. מדובר במפגש עם משקיעים ומנהלים מצפון אמריקה, שהתלהבו מהרעיון לפגוש חברות הזנק ישראליות שם (בניו-יורק), עד כי היה צורך "לסגור את הרשימה" של המשקיעים ומנכ"לים מצפון אמריקה, שביקשו להשתתף ולדחות רבים בגלל מגבלות מקום.  

ארנון שפלן, (בתמונה למעלה), מנכ"ל TechExit ו-TechExit IS US: "אנו לא לוקחים כל אחד למפגש בן היומיים בארה"ב. חשוב לנו לבחון את המיזם אם הוא מתאים לצרכים של השוק הצפון אמריקאי והאם המיזם מוכן לחשיפה לשוק הזה. אנו לא מעוניינים להשקיע זמן בחברות לא מתאימות, כי אנו לא יכולים לשרוף את הקשרים שלנו עם עשרות אלפי המשקיעים ואלפי החברות הגדולות המחפשים פיתוחים מלהיבים מישראל. במפגש הקרוב יגיעו משקיעים "כבדים" ביותר, שחשוב לנו ולהם (וכמובן גם ליזמים הישראליים) להצליח במפגש הזה, לכן המיון הפעם יהיה הרבה יותר ממוקד. 

אם חברה ישראלית לא יכולה להגיע לאירוע המתקיים בניו-יורק מכל סיבה שהיא אבל כן מעוניינת להשתתף בו, אנו מוכנים עם צוות של נציגים מקצועיים ומנוסים, שיודעים להציג טכנלוגיות, שיקבלו את החומר מישראל ויציגו זאת בפני המשקיעים או השותפים האפשריים בארה"ב. הם למעשה יהיו הנציגים של החברה הישראלית בארה"ב. הם גם יוכלו להמשיך במו"מ לפי רצון החברה הישראלית וצרכיה.

אנו מספקים ליזמים הישראלית את כל השירותים, בסל שירותים רחב, שהיזם הישראלי בוחר לפי צרכיו. המפגשים המתוכננים נמשכים יומיים, כדי להגיע להצלחה מרבית של המפגשים, לאור הנסיון הרב, שצברנו בקישור בין יזמים ישראליים למשקיעים ושותפים בארה"ב וקנדה. רק סטארטאפ, שמופיע עם הכנה מתאימה ויסודית, המפגש שלו עם הצד האמריקאי הופך להיות מפגש מוצלח, מה שמביא תועלת לכל הצדדים. זאת, מתוך מטרה ברורה לשנות מקצה לקצה את המצב הקיים, בו חברות הזנק ישראליות אינן מצליחות לגייס כסף או שותפים בארה"ב".  

אאברי משגבברי משגב, מנכ"ל TechExit IS US בישראל, (בתמונה משמאל): "לאור ההצלחה היוצאת מן הכלל של 2 המשלחות הראשונות, אנו מוציאים עוד משלחות בחודשיים הבאים והראשונה כבר החלה למעשה להתארגן, למפגש בנושאים טכנולוגיים ב-18-19 למאי 2015. מדובר באירועי בוטיק של מפגש בין יזמים בתחומי הטכנולוגיה המובילים בישראל, עם משקיעים ומנהלים מצפון אמריקה, שמגלים עניין רב ביזמות הישראלית.

את המשלחת הראשונה, שמנתה 10 חברות מתחום ה-Medical, בחרנו מתוך כ-100 חברות, שביקשו לצאת, המשלחת השנייה בהשתתפות 12 חברות, שנבחנו ע"י נציגי TechExit בארץ בראשותי ובארה"ב, גובשה לאחר שריאיינו קרוב ל-140 חברות, שמתוכן נבחרו הטובות ביותר והעונות על תנאי הסף שהצגנו. זה מה שהוביל להצלחות חסרות התקדים. 

חברות, שלא נבחרו בסבבים הראשונים, יכולות להגיש מועמדות שוב בסבבים הבאים, לפי נושאי המפגשים. אנו לא מגבילים את היזמים הרוצים להצליח, אבל הם חייבים לבצע הכנות מתאימות ולהיות ברמה בסיסית טובה, כדי שנוכל יחד להצליח במשימה החשובה הזו. ההצלחה של היזמים היא ההצלחה של כולנו. כמובן, מאד מומלץ ליזמים לקרוא בעיון את הלקחים (כאן) וההמלצות (כאן) שפירסמנו. אלו המלצות די בסיסיות, איך יזמים אמורים להכין את עצמם היטב, כדי שנוכל לבחור בהם ונוכל לסייע בידם להצליח בגיוס הון בארה"ב

האירוע המתוכנן יהיה ברמה של "בוטיק", עם תשומת לב אישית לכל יזם, אירוע שיימשך יומיים בניו-יורק, ובו תיפגשנה החברות עם משקיעים אסטרטגיים: אנג'לים, פמילי אופיס, פרייבט איקוויטי וקרנות בתחום, וכן עם חברות העוסקות בתחום הנושא, שיהיה במוקד המפגש. היום הראשון של כל אירוע מוקדש להכנות, סדנת תרגול ומשובים ליזמים, והיום שני מוקדש כולו למצגות ופגישות. אנו פועלים לארגן פגישות ממוקדות עם המשקיעים והמנהלים המתאימים בארה"ב, שיש עניין ליזמים לפגוש בהם שם לצרכי השקעה ושת"פ. 

אנו לא מתווכים, לא יועצים, לא מנטורינג. אנו שותפים של הסטארטאפים. זו שותפות ארוכת דרך, שתלויה ברצון של היזם לקיים את השותפות הזו, שמביאה לו ערכים ברורים ומדידים בכל שלבי הכניסה וההצלחה שלו בצפון אמריקה.

מדובר בקפיצת מדרגה מאוד משמעותית, שלא הייתה קיימת עד כה בעולם היזמות הישראלי, בכלים, בהיקף המשקיעים האפשריים שאנו קשורים עימם (המגיע לעשרות אלפים), בהיקף החברות הגדולות בארה"ב ובקנדה המחפשות טכנולוגיות ומוצרים חדשים מישראל ובהיקף השותפים האפשריים (אלפים), כדי לקדם כל פעילות של יזמים ישראליים בצפון אמריקה, בכל תחום בו הם זקוקים לסיוע מכל סוג".

פניות של יזמים - אפשרי גם במייל לכאן
TECHEXIT



 
 
Bookmark and Share