Telecom News - נמצא הפתרון ל-CRM עבור לקוחות שירותי ה-IP-Centrex בכל החברות

נמצא הפתרון ל-CRM עבור לקוחות שירותי ה-IP-Centrex בכל החברות

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> נמצא הפתרון ל-CRM עבור לקוחות שירותי ה-IP-Centrex בכל החברות
כל חברות התקשורת הגדולות בישראל (בזק, הוט, סלקום, פרטנר) מספקות שירותי מרכזיה טלפונית וירטואלית IP-Cntrex לאלפי לקוחות עסקיים. אולם, לקוחות עסקיים אלה זקוקים גם לשירותי CRM (ניהול קשרי לקוחות) וזה לא היה זמין עד היום ב-IP-Centrex. לא עוד. 
מאת: מערכת Telecom News, 3.5.15, 09:00דריה אהרוני בלדינגר

מיזם משותף של חברת ההייטק אי טי סי טק מערכות ופוקוס טלקום זכיינית הסנטריקס בישראל מתוצרת ברודסופט (שמותקן בכל חברות התקשורת הגדולות בישראל והמספקות שירותי IP-Centrex למגזר העסקי), מביא בשורה עסקית חדשה למשתמשי הסנטריקס.

מדובר בפיתוח, שכולו על טהרת ה"כחול לבן", שמסיר בבת אחת את הדאגה והעלויות המטורפות של פתרונות CRM כבדים ומסורבלים, שעמדו עד היום לרשות בעלי העסקים.

הפתרון החדש, ששמו IN-Touch CRM, נמכר במחיר מאוד אטרקטיבי לחודש למשתמש. היות ולקוחות ה-IP-Centrex הם לרוב לקוחות קטנים (יחסית) עם תקציבים מוגבלים, הם יכולים כעת בתקציב מזערי לשדרג את מערכת הטלפוניה שלהם ולהפוך אותה למערכת CRM המותאמת לצרכי כל עסק. 
 
מדובר בחבילת פתרונות מודולרים תחת השם Smart Business, שמציעה ללקוחות הסנטריקס תוכנה לניהול קשרי לקוחות ושיווק, הכוללת כבר חייגן, חיוג לקבוצות, נודניק והצגת מידע בשיחות נכנסות ואו הקפצת כרטסת, מגוון חייגנים בתצורות עבודה שונות ויישומי קול סנטר המכילים מראש כבר ממשקים קיימים למערכות CRM שונות, שאולי יש כבר בעסק, ואפשרות ממשק מהיר לכל תוכנת CRM.

גולת הכותרת של המערכת היא ה-Supervision BI, מערכת BI ובקרה לניתוח שיחות טלפון ואירועי טלפוניה שונים בשילוב נתונים ממערכות ניהול. מערכת זו מאפשרת למנהלי העסקים לקבל תיעוד היסטורי ובזמן אמת ביחס לקורה בעסק, גם דרך הסמארטפון שלהם. 

דריה אהרוני בלדינגר, (בתמונה למעלה), מנכ"לית אי טי סי טק, הציגה את הפתרונות לסנטריקס בכנס מקצועי, שערכה פוקוס טלקום שותפתה למיזם, בשבוע החולף. לדבריה, סל פתרונות זה מציע ללקוח הסנטריקס כלים ניהוליים, שעד היום לא היו נגישים בכלל לתקציב של עסק קטן. זה הופך את שרותי הסנטריקס ליותר ממרכזיה: לפתרון עסקי מלא לכל עסק בישראל עפ"י צרכיו.

מי שיש לו כבר מערכתCRM  בעסק יכול להשתמש במודולים הקיימים במערכת החדשה, שניתן לרכוש אותם בנפרד דוגמת:
1) PCC Manager המאפשר חיוג והקפצת מסכים עם פרטי הנמען בשיחות ויוצאות ונכנסות.
2) PCC Call Me המאפשר תפיסת לידים באינטרנט מעל לכל אתר עסקי.
3) .Supervision BI כאמור לעיל, מערכת המאפשרת ניתוח מידע לרבות בענן, בכל הארגון ובכל שלוחותיו בכל מקום, עם הצגת מידע וניתוחו בזמן אמת לכל מנהל. 

יודגש, שהמערכת החדשה כוללת יכולותCTI  מלאות מעל למתג ברודסופט המותקן בכל חברותהתקשורת המספקות שירותי סנטרקס. היא כוללת אפליקציות רבות, שיכולות להיות מותקנות בענן ובכלל זה לטלה-מרקטינג, גבייה, שירות לקוחות, בקרה, גיוס לקוחות ופיקוח על תהליכים. הכל מגיע במתכונת של מוצרי מדף, שהלקוח בוחר מפורטל השירות. זה כולל מערכת לניהול השיחות – PCC מכל מכשיר קצה לרבות מסמארטפונים. זה כולל גם קישור לאאוטלוק ולשירותי SMS ושירותי מסרים מיידיים אחרים. למעשה, הפתרון החדש הזה מכיל בתוכו אין סוף של יכולות, עם אפשרויות התאמה אישית לכל צורך הקיים בכל עסק. 
 
שירותי מרכזייה



 
 
Bookmark and Share