Telecom News - הסטארטאפ מישראל LiveU יעביר שידורי בחירות חיים באנגליה ל-Sky News

הסטארטאפ מישראל LiveU יעביר שידורי בחירות חיים באנגליה ל-Sky News

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הסטארטאפ מישראל LiveU יעביר שידורי בחירות חיים באנגליה ל-Sky News
הסטארטאפ הישראלי LiveU יעביר את השידורים החיים ביום הבחירות באנגליה עבור Sky News
מאת: מערכת Telecom News, 3.5.15, 11:02שמואל וסרמן

לייביו יעביר 270 שידורים חיים בו זמנית מאזורי הצבעה באנגליה ואירלנד. ההפקה, הראשונה מסוגה בעולם, תכלול שידורים ישירים לאולפני הבחירות של Sky News ולמאות ערוצי אינטרנט במקביל. בינתיים הופיעו דיווחים בתקשורת, שלא אושרו, על הימצאותו בדרך לאקזיט וניהול מו"מ לרכישתו. עדכון 4.5.15: לייביו מכחישה את הדיווחים על מו"מ לרכישתה.
 
הסטארטאפ הישראלי לייביו לפתרונות שידור וידאו חי ע"ג תשתיות סלולריות ובעל פטנט המאפשר שידור וידאו חי מכל מקום בעולם, הודיע היום, שערוץ הטלוויזיה Sky News בחר בו כשותף טכנולוגי מרכזי להפקת משדר הבחירות באנגליה, שיערך ב-7.5.15.
 
השידור השאפתני מציב אתגר טכנולוגי מורכב, שכולל בתוכו שידורים ישירים למאות שרתים הנמצאים בענן ומשדרים במקביל למאות ערוצי אינטרנט וגם לאולפני הבחירות של ,Sky News שהוקמו במיוחד לאירוע זה. כדי לתמוך בשידור מורכב זה הקים לייביו תשתית של מאות שרתים בענן ושרתי גיבוי להבטחת רצף השידורים ביום הבחירות. השימוש במחשבים, שנמצאים על הענן לאירוע בסדר גודל כזה, הוא הראשון מסוגו בעולם.
 
בנוסף, בפעם הראשונה תהיה משמעות שווה לכל הפלטפורמות - טלוויזיה, מדיה דיגיטלית וחברתית, והצופים ייהנו מגוון של אפשרויות לצריכת החדשות תוך שימת דגש על בוחרים צעירים והדרך שבה הם צורכים חדשות.
 
במסגרת הכיסוי יעשה שימוש במגוון רחב של מוצרי לייביו המנוהלים ונשלטים מרחוק ע"י LiveU Central, פלטפורמת ניהול אחידה מבוססת ענן, שמאפשרת לתפעל את היחידות מרחוק לצד שורה נוספת של אפשרויות ניהול מתקדמות. טכנולוגית לייביו כבר הייתה בשימוש במספר רב של מערכות בחירות ברחבי העולם, שהאחרונות שבהם התקיימו בהודו, בסרי לנקה ביוון וכן בכיסוי מערכת הבחירות האחרונה בישראל.

השידור החי, שיופק מהשטח באמצעות היחידות של לייביו, ינוטר ע"י צוות טכני של הסטארטאפ, שימוקם באולפני הערוץ בלונדון. הצוות הטכני של לייביו יישב יחד עם צוות החדשות של Sky News באולפן השידור, שנבנה לצורך ערב זה, לתיאום השידורים לאמצעי המדיה השונים.
 
שמואל וסרמן, (בתמונה), מנכ"ל לייביו: "אנו גאים, ש- Sky News, מערוצי החדשות המובילים בעולם, בחר בלייביו כשותף ראשי לכיסוי מערכת הבחירות הכלליות באנגליה. החברות משתפות פעולה כבר מספר שנים  ופרויקט כיסוי מערכת הבחירות הוא הרחבה משמעותית של שיתוף הפעולה ביו החברות.  Sky News ממשיכה להוביל את מגמת החדשנות בסיקור חדשותי ואנו שמחים לקחת חלק במגמה זו ולשלב בתוכה את הטכנולוגיה שלנו, שמאפשרת להעביר שידורים חיים מכל מקום על גבי רשתות אלחוטיות ומאפשרת לספק וידאו באיכות HD".
 
גון ריילי מנהל Sky News : "זה יהיה משדר הבחירות המורכב והמרגש ביותר, שהיה לנו אי פעם. Sky News יצרה תוכן יחודי וחדשני לכל הפלטפורמות ותעניק לצופיה כיסוי נרחב וניתוחי עומק ביום הבחירות, שיעזרו לצופים להתחבר לעומקם של הפרטים ולהיות מעורבים יותר במשמעות יום הבחירות עבור אזרחי אנגליה".
טלוויזיה
 



 
 
Bookmark and Share