Telecom News - בסוף 2016 יהיה לפרטנר נתח משמעותי משוק התקשורת הקווית במדינת ישראל

בסוף 2016 יהיה לפרטנר נתח משמעותי משוק התקשורת הקווית במדינת ישראל

דף הבית >> חידושים הכרזות >> בסוף 2016 יהיה לפרטנר נתח משמעותי משוק התקשורת הקווית במדינת ישראל
בסוף 2016 יהיה לפרטנר נתח משמעותי משוק התקשורת הקווית במדינת ישראל
מאת: מערכת Telecom News, 4.5.15, 13:30חיים רומנו

מנכ"ל פרטנר חיים רומנו הכריז על כיוונים לעתיד של פרטנר. פרטנר מתכוונת להיות שחקן משמעותי גם בתשתיות האינטרנט והטלוויזיה.
 
חיים רומנו, (בתמונה למעלה): "שוק תקשורת מתקדם ומשוכלל מחייב שינויים מבניים-יסודיים לטובת הציבור. מאז הקמתה הובילה פרטנר את ענף הסלולר באמצעות שירות מצטיין, טכנולוגיה מתקדמת, מגוון רחב של שירותים  ומותג מוערך. פרטנר חרטה בחזונה להוביל את שוק התקשורת בישראל בגישה שיווקית אחרת, באיכות השירות ובחדשנות טכנולוגית. היתרונות המובהקים שלנו ימונפו לעולם התקשורת הכוללת ואנו מתכוונים להיות שחקן תקשורת משמעותי גם בתשתיות האינטרנט וגם בטלוויזיה. השקענו ונמשיך להשקיע במטרה לחולל שינוי, שיביא ללקוח הישראלי את קידמת הטכנולוגיה העולמית.

השינוי המבני בענף התקשורת מתחייב כדי לספק חיבור אינטרנטי רחב פס לבתים, שיאפשר, בין היתר, חיבור לטלוויזיה באיכות גבוהה ובמחירים שווים לכל נפש. תחרות אפקטיבית לטובת הלקוח תתאפשר רק במגרש מאוזן, בו פועלים המתחרים בתנאים שווים בתחומי התפעול, ההשקעה ושימוש במשאבי המדינה. יש לקדם פירוק של בזק והוט, בין תשתיות ושירותים".

איציק בנבנישתי, (בתמונה משמאל), משנה למנכ"ל פרטנר: "למרות התחרות העזה בענף התקשורת בישראל, פרטנר תחולל את השינוי איציק בנבנישתיותציג לציבור את הפתרונות המתקדמים והכדאיים ביותר בענף. אנו ערוכים ומוכנים לקראת רפורמת הפס הרחב, שתיכנס לתוקפה ב-17.5.15. גייסנו את כוח האדם הנדרש ותגברנו את מוקדי השירות, אנו מדריכים את כל הצוותים במגוון השירותים ובעולמות הטכניים אליהם אנחנו עומדים להיכנס.

בהמשך, נרחיב את השירותים לטלוויזיה: פרטנר תציע שירותים המותאמים במדויק לרצונו של הלקוח במחיר תחרותי. כפי שהקדמנו את המתחרים והובלנו את הענף ברשת הדור הרביעי, אנו נניע גם את התחרות עם שירותי תקשורת משולבים, עם תכנים איכותיים לצפייה בטלוויזיה, במחשב ובמכשירים הניידים. כל אלה יוצעו ללקוחותינו בסטנדרטים הגבוהים שלנו הכוללים שירות איכותי, שקיפות לצרכן, ותמיכה מלאה תחת קורת גג אחת".
             
פרטנר 012



 
 
Bookmark and Share