Telecom News - 4 סטארטאפים חשפו טכנולוגיות סייבר מתקדמות בכנס חדשנות של מלאנוקס

4 סטארטאפים חשפו טכנולוגיות סייבר מתקדמות בכנס חדשנות של מלאנוקס

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> 4 סטארטאפים חשפו טכנולוגיות סייבר מתקדמות בכנס חדשנות של מלאנוקס
4 סטארטאפים חשפו טכנלוגיות סייבר מתקדמות בכנס החדשנות של Mellanox ו-MadSec
מאת: מערכת Telecom News, 5.5.15, 16:49מתקפת סייבר

נכון להיום, יש תרחישים, שהפתרונות הקיימים אינם נותנים להם מענה. הסטארטאפים מציגים טכנולוגיות המספקות את היכולת והגמישות להתמודד עם קשת רחבה של איומים.

במהלך כנס החדשנות של מועדון אבטחת המידע של MadSec ו-,Mellanox שפועל כדי להעלות את המודעות והידע אודות איומי הסייבר השונים בקרב דרג המנהלים הבכיר בארגונים הישראלים ולקדם שיתוף במידע חדש אודות טכנולוגיות חדשניות ודרכים להתמודדות עם איומי סייבר, ואשר התקיים בת"א, הוצגו איומים חדשים, מגמות גלובליות בתחום הסייבר, ונחשפו פתרונות וטכנולוגיות סייבר חדשניות.

4 סטארטאפים בולטים, שנבחרו ע"י Mellanox, ספקית של פתרונות תקשורת בתקן InfiniBand ו-Ethernet, כספקיות מומלצות למערך ההגנה הארגוני שלה, עלו לבמה להציג את הטכנולוגיה הייחודית שלהן:

 חברת Cronus, שפיתחה פתרון המדמה האקר וירטואלי המאפשר לקבל מידע ולהגיב בזמן אמת בכל מצב של פריצה לארגון.

חברת Nyotron, שמפתחת פתרונות אבטחת קצה כנגד וירוסים וסוסים טרויאנים לא מוכרים.

חברת ,CloudLock שמפתחת פתרונות לאבטחת מידע של ארגונים באפליקציות בענן הציבורי.

חברת ,IronScales שמפתחת פלטפורמה להערכת אבטחה בארגונים ולהכשרת מנהלי אבטחת מידע באירועי סייבר.

דורון סיון, בעל חברת Madsec לתחום אבטחת מידע, שמבצעת מבדקי חסינות אפליקטיביים, מבדקי חוסן תשתיתיים, סקרי סיכונים, ניהול סיכונים וייעוץ ליווי וניהול פרויקטים באבטחת מידע: "מנהלים רבים חיים עדיין בתחושה, שלא קיים פתרון הוליסטי להגנת הסייבר בארגון שלהם. ואכן עדיין קיימת פגיעות למרות פתרונות הסייבר השונים המותקנים ופעילים במערכות המידע. נכון להיום, ישנם תרחישים, שהפתרונות הקיימים אינם נותנים להם מענה. אנו נחשפים מידי יום לעולם החדש של ה-Darkweb, שפועל מתוך בסיסי פשע מאורגן סביב העולם ומציג לנו איומים מאתגרים".

עמית בר-און, מנהל תחום אבטחת מידע ב-Mellanox: "נכון להיום לא ניתן להתמודד עם האיומים החדשים בשיטות ובטכנולוגיות הסטנדרטיות המוכרות. לכן, פתיחות לחדשנות ואימוץ פתרונות, שפותחו ע"י סטארטאפים בתוכנית אבטחת המידע של הארגון, מגדילה את חוסנו של הארגון. Mellanox מאמצת סטארטאפים הנותנים לה את היכולת והגמישות להתמודד עם קשת רחבה של איומים. 2 הצדדים מרוויחים מהפעילות הזאת מבחינה טכנולוגית ומבחינה כלכלית".

סייבר



 
 
Bookmark and Share