Telecom News - כ-35 טכנולוגיות חדשניות נחשפו באירוע 2015 Think Next

כ-35 טכנולוגיות חדשניות נחשפו באירוע 2015 Think Next

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> כ-35 טכנולוגיות חדשניות נחשפו באירוע 2015 Think Next
כ-35 טכנולוגיות חדשניות נחשפו באירוע 2015 Think Next
מאת: חיים חביב, 5.5.15, 20:35יורם יעקובי

יזמים ישראליים חשפו טכנולוגיות חדשות בפני ראשי תעשיית ההייטק בארץ ומשלחות של בכירים מחו"ל. זאת, בתחומי זיהוי תנועה, זיהוי פנים, עוזרים אישיים, ניתוח של מידע, מציאות רבודה, תלת-מימד, רובוטיקה ועוד.

מרכז המו"פ של מיקרוסופט ישראל השיק הערב את אירוע החדשנות המסורתי השנתי Think Next 2015. כ-1,500 משתתפים מתעשיית הייטק, מפתחים, מנהלי פיתוח, טכנולוגים, יזמים וסטארטאפים, קרנות הון סיכון, סטודנטים וחוקרים מהאקדמיה נטלו חלק באירוע הענק בהיכל הספורט החדש בת"א.

האירוע, שעומד בסימן 'חדשנות בטכנולוגיה – ללא גבולות', מתקיים בשיתוף מיקרוסופט ונצ'רס, ומפגין את יכולות התעשייה הישראלית לפרוץ גבולות ולהציג יצירתיות. מיקרוסופט יוזמת ומובילה את אירועי Think Next ומעניקה במה גם ליזמים ישראליים צעירים להפגין את חדשנותם בפני בכירי חברת מיקרוסופט העולמית וראשי תעשיית ההייטק הישראלית. 

היזמים הישראליים חשפו את יכולותיהם בפני משלחות בכירים מחו"ל בהן משלחת מיקרוסופט, שבראשה עמד סקוט גאתרי, נשיא חטיבת הענן והמחשוב הארגוני בחברה וז'אן פיליפ קורטוואה, נשיא מיקרוסופט אינטרנשיונל, האחראי על כלל פעילויות החברה בלמעלה מ-110 מדינות (למעט ארה"ב וקנדה). משלחות נוספות הגיעו מענקית הטלקום דויטשה טלקום בראשות מנכ"ל החברה, משלחת קימברלי קלארק העולמית, ג'נרל מוטורס ועוד.

נחשפו באירוע כ-35 הדגמות טכנולוגיות - כמחציתן של סטארטאפים ישראליים ומהאקדמיה, והיתרה טכנולוגיות, שפותחו במרכזי המו"פ של מיקרוסופט בעולם ובישראל. הטכנולוגיות משקפות מגוון תחומים חמים, בהם:  זיהוי תנועה, זיהוי פנים, ניתוח מתקדם של מידע, Machine Learning, עוזרים אישיים, מציאות רבודה, טכנולוגיות תלת-מימד, רובוטיקה ועוד.

יורם יעקובי, (בתמונה), מנכ"ל מרכז המו"פ של מיקרוסופט בארץ, שפועל בהרצליה ובחיפה, ומעסיק מאות מהנדסים וחוקרים בתחומי הענן, מודיעין עסקי, התאמה אישית של חוויית המשתמש וכולל גם את 'מעבדות החדשנות' (iLabs) העוסקות בפיתוח טכנולוגיות פורצות דרך: "Think Next הוא חגיגת חדשנות המשותפת לחברות גלובליות גדולות, סטארטאפים ואקדמיה. בלב החדשנות נמצאת מהפיכת הביג דאטה המתעצמת. דהיינו, היכולת שלנו לנתח בזמן אמת כמויות עצומות, הולכות וגדלות, של נתונים בענן,  ולהפיק מהן תובנות עסקיות ואישיות יקרות ערך. את הפירות של מהפיכה זו אנו רואים בשורה של תעשיות מרכזיות כמו רפואה, רכב, טלקום, ספורט, פנאי ועוד המחדשות את פניהן עם גל חדש של חדשנות. משלחות הבכירים, שהגיעו, מוכיחות עד כמה חדשנות זו אטרקטיבית לחברות גלובליות מובילות ועד כמה ישראל מהווה מקור לחדשנות בתחומים אלה".  

כנס



 
 
Bookmark and Share