Telecom News - ממשלת נפאל תופסת את כספי התרומות בבנקים במדינה. הביטקוין ניצל

ממשלת נפאל תופסת את כספי התרומות בבנקים במדינה. הביטקוין ניצל

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> ממשלת נפאל תופסת את כספי התרומות בבנקים במדינה. הביטקוין ניצל
ממשלת נפאל תופסת את כספי התרומות בבנקים במדינה. הביטקוין ניצל
מאת: מערכת Telecom News, 6.5.15, 00:13ביטקוין

ממשלת נפאל דורשת מהבנקים להעביר לקרן ראש הממשלה את כספי התרומות והתמיכה בגין רעידת האדמה, שהופקדו אצלם. אך היא אינה יכולה לשים ידה על התרומות בביטקוין.

The Nepal Rastra Bank (NRB) הוציא הוראה לבנקים בנפאל להעביר כל כמות של כספים המופקדת אצלם לתמיכה בקורבנות רעידת האדמה לקרן תמיכה של משרד ראש הממשלה.

הממשלה טוענת, שתפיסת הכסף מוצדקת ושהביורוקרטיה הנפאלית תבטיח שלא יעשה שימוש לרעה בכספים ושזכויות הקורבנות לא תפגענה.

אולם, נפאל ידועה בשימוש בלתי ראוי (בלשון המעטה) בכספי תרומות. האקונומיטס דיווח כבר לפני 4 שנים, לאחר שיחות עם פוליטיקאים ועיתונאים בנפאל, שיש שם מקרי שחיתות ומרמה רבים בכספי סיוע ויש  מימון רשתות פוליטיות, אנשי ציבור בעלי כוח ובאופן עקיף גם פושעים.

באשר לזכויות הקורבנות, ה-Jackson Sun דווח בסוף השבוע החולף, שממשלת נפאל חוסמת חלוקה של ציוד ומוצרים ואוגרת אותם בשדה התעופה.

עפ"י דייווח של ה-The Telegraph מאתמול, אין ספק, שההשתלטות הפוליטית על כספי התרומות תוביל לירידה במספרן כאשר תורמים יאבדו אמון בכך, שכספם יועבר לקורבנות.

אולם, יש קרן אור אחת בסיפור: יש תרומות בביטקוין עבור קורבנות רעידת האדמה והן חסינות כמובן מתפיסה ע"י המדינה והן תגענה אל האנשים הזקוקים לעזרה. התרומות בביטקוין מנוהלות ע"י CoinTelegraph, Igot, BitGive ועוד.

תרומות גם בביטקוין



 
 
Bookmark and Share