Telecom News - בזק: התחלנו בבדיקת המערכת החדשה מול מפעילי התקשורת בשוק סיטונאי

בזק: התחלנו בבדיקת המערכת החדשה מול מפעילי התקשורת בשוק סיטונאי

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> בזק: התחלנו בבדיקת המערכת החדשה מול מפעילי התקשורת בשוק סיטונאי
בזק: התחלנו בבדיקת המערכת החדשה מול מפעילי התקשורת ב"שוק הסיטונאי"
מאת: מערכת Telecom News, 6.5.15, 13:03

בזק הודיעה, שלקראת השלב הבא של רפורמת השוק הסיטונאי היא תחל בעוד מספר ימים לספק את השירות למפעילי התקשורת.

בזק הודיעה היום, שלקראת השלב האוטומטי של רפורמת השוק הסיטונאי היא החלה בבדיקת המערכת החדשה מול מפעילי התקשורת כדי להבטיח הפעלה חלקה. במהלך החודשים האחרונים בזק פיתחה מערכת, שתאפשר לספקיות האינטרנט גישה ישירה למערכות החברה, כדי לאפשר מעבר פשוט של לקוחות בין בזק לבינן. זאת, במסגרת המעבר לשלב האוטומטי של רפורמת הפס הרחב שיחל ב-17.5.15.

התהליך כלל ניתוח ואפיון מערכת המונה עשרות ממשקים, כאשר בזמן העבודה על המערכת התקיימה תקשורת רציפה בין בזק לכלל ספקיות האינטרנט ובמקביל עדכון משרד התקשורת. בימים מתבצע תהליך הבדיקות הכולל בחינת כל התהליכים, שהוטמעו במערכת עד כה בין בזק לספקיות האינטרנט.

במסגרת ההערכות קיימה בזק מספר פגישות עם כלל ספקיות האינטרנט, במסגרתן תיאמו החברות את תהליכי העבודה הממוכנים. במהלך הפגישות בהן השתתפו נציגים טכנולוגיים מכל החברות, פרטו אנשי הטכנולוגיה בבזק בצורה מקיפה את כלל הממשקים. חשוב להדגיש, שמדובר בהערכות משותפת לבזק וליתר המפעילות, שאמורות מצידן לפעול להטמעת ממשקים תואמים גם במערכות הליבה שלהן.

בתוך כך, בזק פנתה למשרד התקשורת בהצעה למנות מומחה מקצועי מוסכם לבדיקת ישימות הצעות משרד התקשורת בתחום הטלפוניה.

רפורמת הפס הרחב, שיצאה לדרך בחודש פברואר האחרון, צפויה לעבור לשלב אוטומטי ללא יד אדם. בזק פועלת כדי לאפשר לצרכנים המבקשים להתחבר לשוק הסיטונאי מעבר פשוט, אך עם זאת אמין ובטוח.

 



 
 
Bookmark and Share