Telecom News - פרטנר תוקפת את בזק שמנסה לבלבל את כל השוק ולחסל "השוק הסיטונאי"

פרטנר תוקפת את בזק שמנסה לבלבל את כל השוק ולחסל "השוק הסיטונאי"

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> פרטנר תוקפת את בזק שמנסה לבלבל את כל השוק ולחסל "השוק הסיטונאי"
מתברר, שלבזק יש כמה חבילות באנדל משולבות עם ספקי אינטרנט, כאשר בזק בינלאומי היא הספקית המובילה והצטרפו אליה ספקים קטנים דוגמת 011 ו-099. לטענת פרטנר, היא (דהיינו: ה-ISP של פרטנר, 012-סמייל) לא נכנסה להסדר ולכן כל המבצעים הללו של בזק הם כנראה בלתי חוקיים.
מאת: אבי וייס, 7.5.15, 14:40לוגו בזק

מתברר, שהחשיפה שלי מאתמול, עוררה רעש רב, משום, שהיא חשפה את העובדה, שבזק משיקה כמה חבילות "באנדל", לא אחת. יצוין, שלפני מספר דקות הצלחתי (בלי להתווכח בכלל, רק בגלל שטרם בחרתי בחבילה, שהוצעה לי אמש), להוריד את המחיר במבצע של בזק ללקוחות חדשים, לחיבור של 100 מגה, ל-109 ש"ח לחודש הראשון (לחבילה מלאה של תשתית+ספק+טלפוניה "קו קל"), כולל התקנה ונתב חינם לשנתיים (פלוס כל התוספות החינמיות של בזק), ו-110 ש"ח מהחודש השני עד תום שנה למבצע.

במקומות אחרים באינטרנט פורסמו מחירים אחרים. אולם, מה שחשוב הוא מה שכתבתי כבר אמש: בזק יצאה במתקפה, כדי לחסל את "השוק הסיטונאי". 

מחברת פרטנר נמסר בתגובה: "בכוונת 012 מבית פרטנר לפנות למשרד התקשורת ולהתריע על המשך הניסיון העיקש של בזק לפגוע בתחרות. בפרטנר טוענים כי בזק כלל לא הציעה לה להצטרף לבאנדל, כמחויב על פי הוראות רישיונה וכי קיים חשש כי ההתקשרות עם ספקיות האינטרנט כוללת הפחתה של מחיר ה-ISP על ידי פיצויים בדרכים עקיפות".

ללא ספק, "הקרב על השוק הסיטונאי" הגיע לגבהים חדשים, ומי שמובילה את המהלכים היא בזק, ש"מקרקסת" את כולם. יש באתר זה 127 מאמרים על "השוק הסיטונאי", ומי שעקב אחרי הפרסומים הללו, לא צריך להיות מופתע ממה שקורה כעת. זה בדיוק מה שחזיתי ויש תחזיות ברורות שלי לשנתיים קדימה מהיום, בהקשר הזה (של השוק הסיטונאי).

אגב, מומלץ לקרוא כאן את דבריו של מנכ"ל דויטשה טלקום, חברת הבזק הגרמנית הענקית, דברים שהשמיע באזני אך אמש, כמי שעבר את "המלחמות" הללו באירופה, מלחמות, שהחלו לפני כעשור וכבר הסתיימו לפני כשנתיים (במות "השוק הסיטונאי" בגרמניה ובכל שאר אירופה). כעת, מנכ"ל דויטשה טלקום עסוק במלחמות אחרות לחלוטין, למשל, מול גוגל.  
פצצה



 
 
Bookmark and Share