Telecom News - הרשות השנייה נתנה את הסכמתה לשידור תשדירי הרדיו של חברת TAKE

הרשות השנייה נתנה את הסכמתה לשידור תשדירי הרדיו של חברת TAKE

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> הרשות השנייה נתנה את הסכמתה לשידור תשדירי הרדיו של חברת TAKE
לאחר שתי פסילות של תשדירי השידור של חברת Take, שמציגה את שירותי הטלוויזיה החדשים שלה על הפס הרחב (OTT), ולאור תשובות Take, הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו נתנה סוף סוף אישור רשמי ואת הסכמתה לשידור תשדירי הרדיו של Take.
מאת: מערכת Telecom News, 7.5.15, 23:50
מנהלי Take

חברת Take (מקבוצת פל) חשפה לפני כשבועיים את מיזם הטלוויזיה שלה על הפס הרחב (OTT). "מבחן דרך" לממיר של Take ולשירותי ה-OTT שלה פורסם כאן. Take שינתה את כללי המשחק בתחום ה-OTT בכך שהלקוחות משלמים רק על הממיר סך של 549 ש"ח חד-פעמי כולל המשלוח, ולא משלמים איזה תשלום חודשי על השירות הבסיסי של שירותי הטלוויזיה וה-VOD הקיימים במערכת.

זו בדיוק הסיבה מדוע הרשות השנייה נזעקה, כדי להגן על חברות הטלוויזיה הוותיקות (HOT ו-YES) וניסתה לחסום את תשדירי הפרסום של Take, שעלו כתשדירי פרסומת ברדיו. הפסילה הראשונה של הפרסומת בוצעה ע"י הרשות השנייה ב-22.4.14 (כאן). הפסילה השנייה של הפרסומות הייתה ב-26.4.15 (כאן).

אפשר לראות במסמכים של הרשות השנייה, שמדובר בהתעמרות של ממש ב-Take ושאלת שאלות, שלא נשאלו כלל לגבי פרסומות של חברות דומות, שהשיקו מוצרים ושירותים דומים, דוגמת סלקום tv. לכן, עורך הדין של Take השיב לרשות השנייה (כאן), מכתב די ארוך ונזעם, על ההיטפלות של הרשות השנייה דווקא ל-Take בטענות דמיוניות ושאלות מכשילות, שנראה כאילו הוכתבו מאחורי הקלעים ע"י אחת או יותר מספקיות הטלוויזיה הוותיקות, במטרה לחסום את המתחרה הקטן והזריז, שנכנס לשוק.


לאחר שבוצעו שינויים בתשדירים, כולל ציון העובדה, שיש לרכוש ממיר באופן חד-פעמי, נתנה הרשות השנייה את אישורה לשידור הקמפיין והוא "עולה כעת לאוויר". אין ספק, שמדובר בשפל חדש בכאוס, שנוצר סביב עולם ה-OTT, שכרגע הוא "שטח הפקר" רגולטורי, כשהרשות השנייה מתערבת במקום שלא צריך, במקום שמשרד התקשורת ומועצת הכבלים והלוויין יתחילו לאכוף את החוק על מי שמפר אותו באופן גלוי וממשי, ולא על שחקן חדש, שהגדולים מנסים לחסום את כניסתו החוקית והלגיטימית לשוק.

כך הסתיים "בקול ענות חלושה" הניסיון הכושל, שנעשה כדי לחסום את Take, חברה המנוהלת ע"י המנכ"לים המשותפים: ליאור בנאי וגילה לבנת-רוזינר, (בתמונה למעלה משמאל), חברה שיצרה כללי משחק חדשים בעולם ה-OTT וזיעזעה בכך את הממסד השמרני המנסה בכל דרך לשמר את עולם האתמול עם מחירים מופרזים.
 
TAKE



 
 
Bookmark and Share