Telecom News - קבוצת סלקום העלתה לאוויר את האתר לשירותי "שחקן מרובע"

קבוצת סלקום העלתה לאוויר את האתר לשירותי "שחקן מרובע"

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> קבוצת סלקום העלתה לאוויר את האתר לשירותי "שחקן מרובע"
אמנם פרטנר כבר הודיעה, שתהיה "שחקן מרובע", אך סלקום כבר העלתה לאוויר את האתר החדש של שירותי "שחקן מרובע". ההפתעה הגדולה: שירותי הטלפון יהיו VoB (של נטוויז'ן-013) של שיחות ללא הגבלה ולא במסגרת "שוק סיטונאי" על רשת בזק. מחיר החבילה המרובעת כפי שניתן להבין ממה שרשום באתר: 99 ש"ח לחודש + 49 ש"ח לכל מכשיר סלולר. בהחלט מחיר מרשים ביותר אם הוא אכן סופי ו-99 ש"ח אכן כולל 3 מרכיבים של החבילה המרובעת (חוץ מהסלולר). עדכון בתחתית הכתבה.
מאת: אבי וייס, 9.5.15, 19:30סלקום

ראשונים לדווח: לפני מספר ימים הכריזו ראשי פרטנר על כניסה לתחום של "שחקן מרובע" (Quadruple Player), אולם היום עלה לאוויר האתר החדש של "שירותים מרובעים" של סלקום. השירותים כוללים: סלולר, פס רחב (תשתית + אינטרנט, בהסדר "שוק סיטונאי" עם חודש ראשון מתנה כמו 012), טלוויזיה (סלקום tv) וטלפוניה קווית ללא הגבלה.

ההפתעה המרכזית, שמצאתי בהצעה של סלקום (מלבד המחיר המהמם של "החבילה המרובעת", שלא ברור כרגע אם הוא סופי), היא: סלקום השלימה (או הפנימה, תלוי בנקודת המבט...) עם זה, שלא תהיה טלפוניה של בזק בהסדר "שוק סיטונאי", והיא מציעה את הטלפוניה שלה על בסיס הטלפוניה המוכרת (ולא פופולרית מדי) של נטוויז'ן-013 בגישת ה-VoB (ר"ת: Voice over Broadband), או VoIP, עם הנתב NetBox, שניתן לקבלו ללא עלות (יש עלות התקנה חד-פעמית). מדובר בנתב, שכבר מוכר בשוק והוא מדגם טכנולוגי של דור קודם. ההצעה של סלקום בתחום הטלפוניה הקווית כוללת התניידות של לקוחות הטלפוניה הקווית של בזק, לטלפוניה של סלקום, שתינתן כאמור ב-VoB.

ניתן לקבל כל אחד ממרכיבי החבילה במחירים המוכרים כבר של שירותי סלקום כמופרט להלן. אולם, המחיר של החבילה המשולבת (הכל ביחד, אם הוא המחיר הסופי כמופיע כרגע באתר), הופך את הרכישה של כל מרכיב בודד בנפרד, לבלתי הגיונית מבחינה כלכלית. כנראה, סלקום תערוך בקרוב מאוד הכרזה של השירות החדש ומחירי החבילות המרובעות החדשות, ועליית האתר לאוויר היום הקדימה את ההכרזה. מכאן, שעדיין לא ברור אם המחירים באתר הם המחירים והחבילות הסופיים, שיוכרזו ע"י סלקום, או מדובר בחשיפה מוקדמת של "אתר שלא בשל עדיין להשקה". 

מחירי החבילות של סלקום שכבר קיימים באתר:

א. טלפוניה קווית: 34.90 ש"ח לחודש לשיחות ללא הגבלה (למעשה עד 3,600 דקות שיחה). עלות התקנה חד פעמית: 99 ש"ח. הנתב NetBox ללא עלות. 

ב. סלולר: חבילת "סלקום ללא הגבלה" ב-69 ש"ח לחודש לשנה. זאת, עם שיחות ומסרונים ללא הגבלה וגלישה של 6 ג'יגה. למי שרוצה רק גלישה סלולרית, לטאבלט, לפטופ או מודם סלולרי: 49 ש"ח לחודש ל-5 ג'יגה.

ג. פס רחב קווי (ספק בזק + אינטרנט): 15 מגה ב-79 ש"ח לחודש, 40 מגה ב-89 ש"ח לחודש, 100 מגה ב-99 ש"ח לחודש.

ד. טלוויזיה: סלקום tv: ב-99 ש"ח לחודש לשירות המלא עם הממיר, ממיר ראשון ללא עלות וכל ממיר נוסף ב-29 ש"ח לחודש, או 39 ש"ח לחודש לשימוש רק באפליקציה הניידת

ה. יש מבצעים על מכשירי סלולר מיצרנים שונים, למי שזקוק למכשיר חדש. 

ו. מחיר החבילה המרובעת שנקראת "משפחתי-וי דינאמי" (סלולר, אינטרנט קווי, טלפון ביתי, טלוויזיה ביתית) הוא כפי שמובן מהאתר: 99 ש"ח לחודש על הכל + 49 ש"ח לכל מכשיר סלולר (שכולל שיחות ומסרונים ללא הגבלה וגלישה של 3 ג'יגה לכל מכשיר, עד 3 קווים). עדכון לסעיף זה - בהמשך. 

בהחלט תחילת תחרות של ממש בשוק התקשורת הישראלי בגישת "השחקן המרובע", אם כי טרם ברור מה המשמעות המעשית של חשיפת האתר הזה של סלקום.

הערה: למעשה, ניתן להבין, שבמחיר של שירות אחד, מקבלים כנראה עוד 2 שירותים באפס ש"ח ומחיר אטרקטיבי (יחסית) לסלולר אם הוא אכן בא עם 99 ש"ח לשאר 3 המרכיבים. יודגש שוב, שאת המחירים הסופיים לחבילות השונות, נקבל בקרוב בהכרזה הרשמית של סלקום

עדכון 10.5.15, 14:20: מסלקום נמסר: חבילת "משפחתי-וי דינמי" היא לא "חבילה מרובעת", אלא חבילת "דאבל" של סלקום tv ושל סלולר בלבד

המשמעות: נראה שיש כאן פלופ רציני של סלקום, כי קודם היא הציעה חבילת "דאבל" של סלקום tv ו-3 קווי סלולר במחיר של 198 ש"ח לחודש. כעת, סלקום tv פלוס 3 קווי סלולר הם 246 ₪, פער עצום, של עלייה תלולה במחיר, בפרק זמן יחסית מאוד קצר

עדכון 11.5.15, 12:00: סלקום מכנסת מסיבת עיתונאים ביום רביעי ה-13.5.15 להכרזת "החבילת המרובעת" החדשה. טרם ברור המחיר אך יש השערות שהמחיר יהיה סביב ה-200 ש"ח לטריפל הקווי + 49 ש"ח לכל מכשיר סלולר. אם זה נכון, זה בהחלט אתגר רציני בשוק למתחרים... 
 
שחקן מרובע
צילום מסך מאתר סלקום
צילום תמונות מסך של אתר סלקום החדש, לחיצה על כל תמונה מגדילה אותה.
מסך הכניסה של סלקום באתר החדש



 
 
Bookmark and Share