Telecom News - לראשונה בישראל: סמארטפון הדגל OnePlus One יימכר ביבוא רשמי

לראשונה בישראל: סמארטפון הדגל OnePlus One יימכר ביבוא רשמי

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> לראשונה בישראל: סמארטפון הדגל OnePlus One יימכר ביבוא רשמי
לראשונה בישראל: סמארטפון הדגל OnePlus One  יימכר ביבוא רשמי
מאת: מערכת Telecom News, 11.5.15, 11:02ONEPLUS ONE

חברת C-Data נבחרה להיות הראשונה בעולם לחתום הסכם הפצה עם חברתOnePlus  ותתחיל להפיץ ולשווק רשמית את סמארטפון הדגל OnePlus One ברשתות ובחנויות המתמחות. זאת, כתחרות ב-ChinaBuy.

חברת C-Data, יבואנית ומפיצה של מוצרי מחשוב, סלולר וציוד ההיקפי, נבחרה להיות החברה הראשונה בעולם עמה חותמת חברת ONE PLUS על הסכם הפצה. במסגרת ההסכם, שנכנס לתוקפו בימים אלה, תשווק סי-דאטה בישראל את מכשיר הדגל OnePlus One של היצרנית המצליחה מסין, שנמכר עד עתה ברחבי העולם רק באמצעות אתר האינטרנט של החברה ישירות לצרכנים ברחבי העולם.

ישראל היא המדינה הראשונה, שבה חברת OnePlus תמכור את מוצריה דרך חברת הפצה, שמשווקיה פרוסים בכל רחבי המדינה.

טלי חלפון, (בתמונה למטה) סמנכ"ל המכירות בחברת C-Data: "זו הבעת אמון והערכה אדירה לנו ולצרכנים בישראל, שהחברה בחרה בנו ובמדינה כפיילוט בבחינת שיטת שיווק שונה ממה שהיה נהוג עד כה".

הבחירה של OnePlus בחברת C-Data כיבואן רשמי ובלעדי של מוצריה בארץ מתבצעת לאור ביקוש רב למוצר בישראל (ההערכה היא, שכ- 50,000 ישראלים כבר רכשו את המכשיר באמצעות אתר האינטרנט ואצל משווקים מהשוק הפרללי).

מוצרי OnePlus ביבוא רשמי של C-Data יימכרו בחנויות הסלולר וברשתות השיווק המתמחות ויכללו אחריות יבואן רשמי לשנה.

כחלק מפילוסופיית המותג, גם בישראל יציג המותג מחיר אטרקטיבי ביחס למוצרים המובילים בקטגוריה. כך, לדוגמא, יימכר מכשיר ה-OnePlus One  במחיר מומלץ לצרכן של 2,199 ₪ (כולל מע"מ) עבור גרסת ה-64GB של הדגם הבינלאומי המותאם לשוק הישראלי והאירופאי, כולל ספק כוח מקורי. בנוסף, תשווק C-Data גם את מגוון המוצרים הנלווים המקוריים דוגמת מגני מסך, מטענים, כיסויים ועוד, במטרה לספק חוויית לקוח מלאה ואיכותית.

חברת C-Data הקימה לטובת שיתוף הפעולה מערך שירות ותמיכה, בשיתוף רשת מעבדות DCS, כדי לספק לצרכן חוויית משתמש עם מוצר מקורי, שנושא שירות ואחריות מקומיים ברמה גבוהה, בתמיכה של יבואן רשמי מוכר ומעבדת שירות הדואגת למלאי חלפים מקוריים ישירות מהיצרן. 

זאב רוזנקרנץ, סמנכ"ל חברת C-Data: "חברת C-Data תמשיך להגדיל את נוכחותה בתחום הפצת מוצרי הסלולר בישראל, באמצעות התמקדות ביצרנים המובילים בעולם, ומתן ערכים מוספים למשווקים ולצרכן הסופי, בראשם מוצר איכותי ומקורי, זמינות, אחריות ושירות".

כאמור, הפצת המוצר ע"י סי-דאטה מהווה תחרות באתר הפופולרי הישראלי ChinaBuy. באתר צ'יינה ביי כבר ירד המחיר והוא משתלם יותר גם לאחר חישוב כל המיסים לעומת מחיר היבואן, כאשר האחריות בצ'יינה ביי היא לשנתיים.

"מבחן דרך" למכשיר OnePlus One - כאן
טלי חלפון
טלי חלפון, סמנכ"ל המכירות בחברת C-Data



 
 
Bookmark and Share