Telecom News - Credifi מישראל גייסה 8 מיליון דולרים ונערכת לגיוס עובדים בארץ

Credifi מישראל גייסה 8 מיליון דולרים ונערכת לגיוס עובדים בארץ

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> Credifi מישראל גייסה 8 מיליון דולרים ונערכת לגיוס עובדים בארץ
Credifi מישראל גייסה 8 מיליון דולרים ונערכת לגיוס עובדים בארץ
מאת: חיים חביב, 11.5.15, 19:36אבי זאבי

החברה בתחום הפינטק מספקת שירותי מידע וניתוח אנליטי  של ביג-דאטה לתחום המימון בשוק הנדל"ן המסחרי ונערכת לגדול בישראל בכ-50% במהלך השנה הקרובה ולגייס מפתחים ואנליסטים פיננסיים.
 
חברת הביג דאטה קרדיפיי (Credifi) המספקת שירותי מידע וניתוח אנליטי (ביג-דאטה) לתחום המימון בשוק הנדל"ן המסחרי, השלימה גיוס 8 מיליון דולרים מבאטרי ונצ'רס, כרמל ונצ'רס, Ourcrowd ומשקיעים פרטיים. כבר כעת מחזיקה החברה בנתוני מידע ואנליזה המתייחסים ליותר מ- 10 מיליארד מ"ר נכסים ברחבי ארה"ב וטריליון מ"ר בהלוואות נדל"ן מסחרי.

קרדיפיי פותרת את בעיית היעדר השקיפות בשוק הנדל"ן המסחרי, שתרמה לא מעט למשבר הפיננסי של 2008, כאשר רבים מהפעילים סבלו מהיעדר מידע הולם ביחס לנכסים, שהסתברו כהשקעות בסיכון גבוה. כדי לאפשר שקיפות ביחס להזדמנויות ולסיכונים בשוק המימון הגלובלי לנדל"ן מסחרי, קרדיפיי מספקת נתונים בנוגע להלוואות, נכסים, נושאים פיננסים ומצב השוק, כמו גם ניתוח נכסים במחשב ובמובייל. המידע כולל, בין היתר, פילוחים מפורטים של הלוואות בתחום הנדל"ן, מידע אודות שוכרים ספציפיים ונכסים פנויים, פירוט הון שהושקע בנכסים מסוימים ומידע הנוגע למגבלות משפטיות ועמידה בתקנות.

קרדיפיי הוקמה ב-2014, בניהולו של אלי רזין, (בתמונה משמאל), יזם ומנהל, שכיהן בתפקידי ניהול בכירים בחברה הפיננסית תומפסון רויטרס. החברה מעסיקה 35 עובדים ממשרדיה במודיעין, ובניו יורק ונערכת לגדול בישראל בכ-50% במהלך השנה הקרובה, ולגייס בעיקר מפתחים ואנליסטים פיננסיים. קרדיפיי תעשה שימוש בהון שגויס להרחבת ממשק העבודה מול הלקוחות ובמקביל תפעל להרחבת אלי רזיןהפלטפורמה שלה לכדי מאגר המידע הנרחב ביותר אודות הלוואות, נכסים ודיירים, לרבות דירוג סיכונים.
 
אלי רזין: "תחום הנדל"ן המסחרי מוצף בים של חובות הממוחזרים מחדש כל העת. השווקים הפיננסיים בתחום הזה רעבים למידע, שיאפשר השקעות והלוואות חכמות יותר ומעקב לאורך זמן. לא מדובר רק על לדעת מה מצב הנכס שלך, אלא  לדעת גם מה קורה אצל המתחרה שלך, בשכונה שלך ובשוק, שבו אתה פועל. בתחום הזה, מידע הוא כוח המשנה את כללי המשחק ולכן הוא קריטי".

סקוט טובין, שותף כללי בבאטרי ונצ'רס, וחבר דירקטוריון קרדיפיי: "ביג דאטה משנה כל כך הרבה שווקים, שזו כבר כמעט קלישאה לומר זאת, אבל אם יש שוק אחד הבשל לשינוי על בסיס מידע, הרי שמדובר בתחום הענק של הנדל"ן מסחרי. נכון להיום, השחקנים בשוק יכולים לדלות חלקי מידע אודות נכסים פרטיים ושכירויות, אבל איש אינו מציע את המידע בפלטפורמה מרוכזת אחת. קרדיפיי מתכוונת למלא את החלל הזה".

אבי זאבי, (בתמונה למעלה), שותף כללי בכרמל ונצ'רס וחבר דירקטוריון החברה: "כמי שעוקבים ופעילים כבר שנים רבות בתחום הפינטק, זיהינו ששוק המימון לנדל"ן המסחרי הוא שוק עצום בגודלו, ואף גדול כמה מונים משווקים פיננסיים מקבילים כגון שוק ההלוואות הפרטי, ויש בו הרבה מקום לשכלול והתייעלות באמצעות כלים אנליטיים חדשניים. קרדיפיי בהחלט מביאה בשורה מהפכנית לכל השחקנים בשוק הזה שרק הולך וגדל".

צילום תמונה עליונה: גיל לביא
גיוס



 
 
Bookmark and Share