Telecom News - בזק מדווחת לבורסה שמש' התקשורת רוצה להטיל עליה קנס 11.3 מיליון ש"ח

בזק מדווחת לבורסה שמש' התקשורת רוצה להטיל עליה קנס 11.3 מיליון ש"ח

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> בזק מדווחת לבורסה שמש' התקשורת רוצה להטיל עליה קנס 11.3 מיליון ש"ח
הערב (11.5.15) בזק מדווחת לבורסה, שקיבלה בשעה 19:00 הודעה רשמית ממשרד התקשורת על כוונה להטיל עליה קנס של 11,343,800 ש"ח בגלל שבזק מטרפדת (לטענת משרד התקשורת) את השוק הסיטונאי. שלב נוסף וחמור בעימות.
מאת: אבי וייס, 11.5.11, 23:45אבי ברגר

ראשונים לדווח: הערב (11.5) העבירה בזק הודעה לבורסה (מצויה כאן) שלפיה היא קיבלה בשעה 19:00 הודעה ממשרד התקשורת על כך, שבכוונת המשרד להטיל עליה עיצום כספי (קנס) בסך 11.3 מיליון ש"ח, בגלל התנהגות בזק בכל הקשור למימוש "השוק הסיטונאי". בזק כמובן דוחה את האיום הזה ומציינת, שמדובר בהתנהלות בלתי סבירה של משרד התקשורת.

אין ספק, שיש כאן עליית מדרגה ומלחמה "פנים אל פנים" בין בזק למשרד התקשורת. ברור, שבתי המשפט יצטרכו לטפל בסוגיה זו ועוד יותר ברור, שרק עורכי הדין ירוויחו מהעימות הזה. 

בכל מקרה, תשומת לב הקוראים, שה-17.5.15 זה "יום ירושלים". זה הדבר הכי חשוב שיקרה ביום הזה. הטלפוניה של בזק לא תהיה ביום הזה "בשוק הסיטונאי"... מנכ"ל משרד התקשורת אבי ברגר (בתמונה) "חי בסרט" ומטעה את כל עם ישראל תוך ביצוע אפלייה חמורה באכיפה וזלזול מתמשך בחוק ובפרקליטות תוך מתן חיפוי וגיבוי לעבריינים..נקווה ששר התקשורת הנכנס יפסיק את הפארסה הלא מבדרת הזו.  
מאבק



 
 
Bookmark and Share