Telecom News - תחרות האקתון גלובלית של מסטרקארד Masters of Code מגיעה לת"א

תחרות האקתון גלובלית של מסטרקארד Masters of Code מגיעה לת"א

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> תחרות האקתון גלובלית של מסטרקארד Masters of Code מגיעה לת"א
סדרת תחרויות האקתון גלובלית של מסטרקארד Masters of Code מגיעה לתל אביב
מאת: מערכת Telecom News 12.5.15, 12:01סטארטאפ
 
המפתחים והיזמים בישראל ישאפו להזדמנות לזכות בפרס הגדול ששוויו 100,000 דולרים.  נפתחה ההרשמה.
 
חברת מסטרקארד הודיעה ​​היום, שתחרות ה'האקתון' העולמית "Masters of Code" תתקיים בת"א ב-11-12.6.15, במתחם הלול שבמרכז העיר http://lool.vc .  ההרשמה פתוחה וניתן להירשם באתר: http://mastersofcode.com/event/tel-aviv/ .
 
מסטרקארד זיהתה הזדמנות לחבור למוקדי החדשנות הטכנולוגית המקומית והיא ממקדת את מאמציה ביצירת שיתופי פעולה עם יזמים בישראל ובעולם. מאמציה האחרונים בישראל כללו אירועי מפגשים עם סטארטאפים, הענקת פרס החדשנות הטכנולוגית במסגרת תחרות, שהחלה ב-2012 ע"י מסטרקארד ישראל והאיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות (IATI), וכנס סטארטאפים, שנערך בפברואר 2015, בו נבחרו 2 סטארטאפים מקומיים להשתתף בתחרות התוכנית האירופית של מסטרקארד, "Start Path" כפי שדיווחנו – כאן.
 
כתוצאה מהחדשנות, אליה נחשפה חברת מסטרקארד בארץ, היא בחרה בת"א כמארחת של תחרות ה'האקתון' הראשונה באירופה, שהיא חלק ממהלך גדול יותר, שמבצעת החברה, שצפויה לארח כ-10 תחרויות האקתון בעולם במהלך 2015.
 
תחרות "Masters of Code", שממומנת ומבוצעת ע"י מסטרקארד, היא תחרות האקתון בת יומיים המפגישה יחד מפתחים, מעצבים ויזמים כדי למנף את כוחם של ממשקי תכנות היישומים (API) של מסטרקארד. באמצעות השימוש בממשקים אלה, המפתחים יקבלו גישה לנכסים דוגמת נתונים, מוצרים ושירותים של מסטרקארד המתמקדים בהנעת המסחר בקנה מידה עולמי. הקבוצות המשתתפות תתחרנה על יצירת אבות טיפוס חדשניים ותפגנה את כישורי הקידוד והעיצוב האמנותיים שלהן, כשבה בעת הן תצגנה דוגמאות ברורות לשימושים עסקיים – הכול ממוקד בהנעת הדור הבא של יישומי המסחר.
 
האירוע בת"א יכלול פנל שופטים, שיחליט מיהו הצוות המנצח בהתבסס על הפרמטרים הבאים: חדשנות, עיצוב, יצירתיות ופשטות תוך שימוש בממשקי תכנות היישומים של מסטרקארד.  הצוות המנצח יטוס לתחרות הגמר, שתתקיים בעמק הסיליקון בקליפורניה ,שם יתמודדו מול הצוותים המנצחים משאר התחרויות, שהתקיימו בעולם, במטרה לזכות בתואר "Masters of Code" הכולל צק' בסכום של מאה אלף דולרים.
 
אנדראס המברגר, מנכ"ל מסטרקארד ישראל: " אנו שמחים, שת"א היא חלק מסדרת תחרות ההאקתון הגלובלית שלנו. לישראל יש תרבות משגשגת של סטארטאפים, במיוחד בתחום הטכנולוגיה הפיננסית. כך, שזה המיקום האידיאלי להתחבר לרעיונות חדשים ומלהיבים. האירוע גם מותאם להתמקדותה של מסטרקארד בחדשנות בכל תחומי הפעילות שלנו, מכיוון שכך, אנו עונים על הצרכים המשתנים של העסקים והצרכנים".
 
 סטארטאפ



 
 
Bookmark and Share