Telecom News - הוקם מיזם אקליפטוס שגייס 300 מיליון $ להשקעות בחברות הייטק מישראל

הוקם מיזם אקליפטוס שגייס 300 מיליון $ להשקעות בחברות הייטק מישראל

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הוקם מיזם אקליפטוס שגייס 300 מיליון $ להשקעות בחברות הייטק מישראל
הוקם מיזם אקליפטוס שגייס 300 מיליון $ להשקעות בחברות הייטק מישראל
מאת: מערכת Telecom News, 12.5.15, 13:01דדי פרלמוטר

3 המייסדים של Eucalyptus Growth Capital הם דדי פרלמוטר, רמי הדר ותמיר פישמן.
 
3 השותפים המייסדים ב- Eucalyptus Growth Capita הם דדי פרלמוטר, רמי הדר ואלדד תמיר (באמצעות תמיר פישמן ושות' בע"מ). חברי הוועדה המייעצת הם פול אוטליני מנכ"ל לשעבר של אינטל וחבר מועצת המנהלים  בגוגל היום, אטיק רזה נשיא AMD לשעבר, אירווין פדרמן שותף מנהל בקרן ,USVP אייל וולדמן מנכ"ל מלאנוקס ויונל כהן מנכ"ל לשעבר שלמגדל.
 
אקליפטוס (Eucalyptus) תתמקד בהשקעה ובסיוע לחברות הייטק ישראליות בוגרות ובשבי הביניים להרחיב את פעילותן, לחדור לשווקים בינלאומיים ולבצע הנפקות מוצלחות כחלק מתהליך הצמיחה שלהן, תוך יצירת הכנסות בהיקף מאות מיליוני דולרים. ההשקעות תתמקדנה בחברות בהן יש צוותי ניהול מנוסים, שפיתחו טכנולוגיות פורצות דרך וגלום בהן פוטנציאל להפוך למובילות עולמיות. השותפים המייסדים מתכננים להתמנות כחברים פעילים בדירקטוריונים תוך מינוף ניסיונם האישי. זאת, כדי לסייע לחברות לצמוח ולהשיא את הערך לבעלי המניות.

דדי פרלמוטר, (בתמונה),  כיהן כסגן נשיא בכיר וכמנכ"ל קבוצת ארכיטקטורת אינטל (IAG) וכסמנכ"ל מוצרים (CPO) של אינטל. קודם לכן, לאורך 29 שנים, הוא כיהן בתפקידים ניהוליים וטכנולוגיים מגוונים באינטל.
 
רמי הדר הוא המנכ"ל לשעבר של חברת Allot Communications וכיהן בתפקיד 8 שנים. לפני כן הוא כיהן כמנכ"ל של 2 החברות הישראליות CTP, שנרכשה ע"י DSPC ו-Native Networks, שנרכשה ע"י אלקטל. הוא היה ממייסדי Combox וכיהן כדירקטור בחברה, שנרכשה בהמשך ע"י Terayon.

אלדד תמיר הוא מייסד ומנכ"ל קב' תמיר פישמן המנהלת מעל 16 מיליארד ש"ח בסוגי נכסים שונים והיה מייסדן ושותף מנהל בכל קרנות הון סיכון של החברה. קודם לכך הוא כיהן כסמנכ"ל קבוצת Evergreen, Evergreen Venture Funds, כסמנכ"ל פיננסים בקונצרן כלל וכאנליסט באחת מקרנות הון הסיכון הראשונות בישראל.

דדי פרלמוטר: "יש לא מעט חברות ישראליות בעלות מחזור מכירות העולה על $M10-20 היכולות לצמוח להיקף של מיליארדי דולרים במכירות ועשרות מיליארדים בשווי. אולם, הן זקוקות למימון מתאים, לאסטרטגיה ארוכת טווח ולהנחיה רבת נסיון כדי להשיג את מלוא הפוטנציאל שלהן וכדי לא למכור את החברה בשלב מוקדם. אנו מתכננים לזהות ולעבוד עם הצוותים והחברות המתאימים ולסייע להם לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם. באופן זה נמקסם את התשואות של המשקיעים ונסייע לבנות עוד חברות גדולות כדוגמת טבע וצ'ק פוינט בישראל".

צילום תמונה עליונה: גיל לביא
 
השקעות
 



 
 
Bookmark and Share