Telecom News - סקר: 24% מהאנשים איבדו גיבויים של הנתונים שלהם

סקר: 24% מהאנשים איבדו גיבויים של הנתונים שלהם

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> סקר: 24% מהאנשים איבדו גיבויים של הנתונים שלהם

סקר: 24% מהאנשים איבדו גיבויים של הנתונים שלהם

מאת: מערכת Telecom News, 13.5.15, 21:08גיבויים

בעולם המודרני, בו מידע הוא בעל ערך גבוה, חשוב לא רק ליצור העתקים של הקבצים למקרה שהם אובדים, אלא גם לעשות זאת נכון.

סקר משותף של מעבדת קספרסקי ו-B2B מגלה, שבעוד שרוב המשיבים (92%) מאחסנים במכשירים שלהם מידע רגיש  כגון התכתבויות פרטיות, תמונות, סיסמאות ונתונים פיננסים, הרי:

פחות משליש מהמשיבים שקלו ליצור גיבוי של המידע למקרה של אובדן.
29% מהמשתמשים לא נקטו כלל באמצעי זהירות מסוג זה,
11% גם לא התכוונו לעשות זאת בעתיד.

הסקר גם מציג,  שאלה שדאגו ליצור העתקים של הקבצים שלהם עדיין לא תמיד היו מוגנים מפני אובדן. אחסון במדיה פיזית, כגון כוננים קשיחים וזיכרון פלאש, הוא עדיין השיטה הנפוצה ביותר לגיבוי:

87% מהמשיבים שמרו את הגיבוי שלהם על מדיה כזו,
בעוד 12% בלבד השתמשו בשירותי ענן.
אולם, מתוך אלה, שהעדיפו אחסון במדיה פיזית, כמעט 1 מ-4 (24%) חוו אובדן מלא של המידע שלהם בגלל שהתקן הגיבוי אבד, התקלקל או נגנב.

אלנה קרצ'נקו, ראש ניהול מוצרי לקוחות פרטיים, מעבדת קספרסקי: "באמצעות נקיטת גישה מסודרת לגיבוי ניתן לדאוג טוב יותר לנכסים הדיגיטליים. יש להחליט איזה מידע הוא בעל הערך הגבוה ביותר, וליצור עותקי גיבוי על בסיס קבוע. הדרך האופטימלית לשמירה על מידע חשוב הוא בתיקיות מוצפנות, שמאוחסנות גם במדיה פיסית וגם בסביבת אחסון בענן. הדבר יבטיח את שלמות המידע גם במקרה הבלתי סביר של נפילת אינטרנט עולמית או הרס הבניין, שבו שומרים את הכונן הקשיח".

ראוי להשתמש בכלים בהם ניתן ליצור במהירות ובאופן אוטומטי גיבוי מוגן כאשר העותקים יכולים להישמר בדיסק הקשיח של המחשב, באמצעי אחסון חיצוני (כונן רשת, דיסק אופטי, כרטיס זיכרון פלאש) או באחסון ענן. ניתן להפעיל טכנולוגיית הצפנה כדי להגן על מידע מפני נפילה לידיים הלא נכונות, באמצעות הגנה על קבצים או אפילו על תיקיות שלמות עם סיסמא הידועה רק לבעלי הנתונים.

גיבויים



 
 
Bookmark and Share