Telecom News - מטריקס רכשה את OnO Apps הישראלית המתמחה בפיתוח אפליקציות מובייל

מטריקס רכשה את OnO Apps הישראלית המתמחה בפיתוח אפליקציות מובייל

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> מטריקס רכשה את OnO Apps הישראלית המתמחה בפיתוח אפליקציות מובייל
מטריקס רכשה את OnO Apps הישראלית המתמחה בפיתוח אפליקציות מובייל
מאת: מערכת Telecom News, 14.5.15, 15:19הסכם רכישה

OnO Apps פיתחה מאז הקמתה ב-2009 מאות אפליקציות מתקדמות ללקוחות בארץ ובעולם.

מטריקס, חברת שירותי IT,  רכשה את OnO Apps המתמחה בפיתוח אפליקציות מובייל לחברות וסטארטאפים בארץ ובעולם. מטריקס לא מסרה את היקף העסקה, אך לפי ההערכות מדובר בכמה מיליוני ₪.

OnO Apps מספקת שירותי איפיון, עיצוב, פיתוח ובדיקות בהתמקדות בתחום אפליקציות מובייל. החברה הוקמה ב-2009 ע"י אור קוברסקי, נמרוד בר לוין ועודד אורון והיא מונה כיום עשרות מומחי טכנולוגיה ועיצוב המתמחים בעולמות המובייל לסביבת iOS, אנדרואיד ו-HTML5. מאז הקמתה פיתחה כ-260 אפליקציות מתקדמות שונות במגוון רחב של תחומים לכ-150 לקוחות בארץ ובעולם, ביניהן חברות ענק וסטארטאפים.

OnO Apps תשולב בחטיבת פתרונות פיננסיים וטכנולוגיות של מטריקס, בהנהלת דליה רובינסון ופעילותה תאוחד עם פעילות המובייל בחטיבה. איחוד זה ייצר את גוף המובייל הגדול בארץ.

דליה רובינסון: "הרכישה של OnO Apps נועדה לבסס ולחזק את היכולות של מטריקס באספקת שירותים ופתרונות מתקדמים לסביבת המובייל לחברות, ארגונים וסטארטאפים. שילוב זה יאפשר לנו להרחיב את סל השירותים ללקוחות קיימים וחדשים ולתת מענה לכלל השוק ולכל סדר גודל של ארגון או פרויקט.

ל-OnO Apps יש מומחים ברמה בינלאומית והם ישלבו כוחות עם הצוות המקצועי הקיים ויצטרפו למערך אנשי 8300 – הזרוע העסקית החדשה של מטריקס, שמספקת שירותים ופתרונות טכנולוגיים ועסקיים לסטארטאפים וחברות הטכנולוגיה".

אור קוברסקי, מייסד שותף ומנהל טכנולוגי ב-OnO Apps: החברה הוקמה מתוך רצון לתת מענה איכותי, יעיל ומתקדם לאתגרים ולצרכים של חברות וסטארטאפים בזירת המובייל. מאז הקמתה גייסנו עשרות אנשים עם אותה הגישה בדיוק".

נמרוד בר לוין, מייסד שותף, מנהל עסקי ב-OnO Apps: "האנשים שלנו קידמו אותנו ליצירת  מאות אפליקציות למאות לקוחות וכך לצבירת ידע וניסיון רב וייחודי בתחום לצד יכולות לספק פתרונות ושירותים איכותיים בזמנים מאתגרים. אנו גאים להצטרף למטריקס, במסגרתה נרחיב את הצוותים שלנו ונגיע לתחומי פעילות וללקוחות חדשים, תוך המשך פעילות פוריה מול הסטארטאפים בישראל ובעולם".
 
בתמונה מימין לשמאל:
נמרוד בר לוין, אור קוברסקי, דליה רובינסון, צביקי גולדברג מנהל קבוצת דיגיטל וטכנולוגיות, חטיבת פתרונות פיננסיים וטכנולוגיות, מטריקס, אודי אילון מנהל מטריקס דיגיטל, מטריקס, רן רייכברג מנהל מרכז התמחות מטריקס מובייל.
 
 מטריקס- ONO APPS
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share