Telecom News - בינת השיקה שירותי ענן חדשים למגזר הארגוני וציינה 40 שנה להקמתה

בינת השיקה שירותי ענן חדשים למגזר הארגוני וציינה 40 שנה להקמתה

דף הבית >> חידושים הכרזות >> בינת השיקה שירותי ענן חדשים למגזר הארגוני וציינה 40 שנה להקמתה
בינת השיקה שירותי ענן חדשים למגזר הארגוני וציינה 40 שנה להקמתה
מאת: מערכת Telecom News, 14.5.15, 16:55אלון בן צור

החברה הודיעה באירוע "בינת אקספו 2015" על השקת שירותי ענן חדשים למגזר הארגוני, שכוללים שירותים בתחום גיבוי ו-DR בענן, שירותי הזרמת וידאו (Video Streaming) בענן ומערכת מוקד (Contact Center) בענן.
 
בינת תקשורת הודיעה בפתחו של אירוע הטכנולוגיה "בינת אקספו 2015" בהשתתפות כ-4,500 איש, על השקת שירותי ענן חדשים למגזר הארגוני. השירותים החדשים כוללים שירותים חדשים בתחום גיבוי ו-DR בענן, שירותי הזרמת וידאו (Video Streaming) בענן ומערכת מוקד (Contact Center) בענן. השירותים החדשים מבוססים על פלטפורמת מחשוב הענן Bynet Agility Cloud אותה חשפה בינת לפני כשנה, ועל פלטפורמת התקשורת בענן של החברה Bynet Cloud Collaboration.

באירוע, שמתקיים זו שנה 12 ברציפות, הציגו למעלה מ-70 חברות טכנולוגיה מהארץ ומהעולם סדרה של חידושים בתחומי המחשוב, התקשורת, הניידות והסייבר. בשטח המשתרע על פני יותר מ-6,000 מ"ר התקיימה תערוכת ענק הכוללת למעלה מ-130 ביתנים המכילים הדגמות חיות של טכנולוגיות, מוצרים ופתרונות חדשים למגזר הארגוני. האירוע השנה גם מציין 40 שנה להקמתה של בינת תקשורת מחשבים, שמעסיקה למעלה מ-1,000 עובדים עם היקף מכירות שנתי הנאמד בכ-1.2 מיליארד ש"ח.

תשתיות ותקשורת בענן

שירותי הענן החדשים בתחום תשתיות המחשוב כוללים שירות Cloud Backup – פתרון גיבוי מרוחק בענן. השירות כולל גיבוי מלא של שרתים ותחנות עבודה מרוחקות ברמת דחיסה גבוהה.

כמו כן, משיקה בינת שירות Cloud Disaster Recovery – פתרון המאפשר ללקוח לבחור איזה מידע ישוכפל, לאן ישוכפל ובאיזו תצורה. החומר נשמר משוכפל בנוסף בענן של בינת ומאפשר זמן תגובה כמעט מיידי בהתאוששות מאסון או להקמה של סביבות נוספות למטרות בדיקה או פיתוח.

2 השירותים החדשים מתווספים לפלטפורמת תשתיות המחשוב בענן Bynet Cloud Agility, שפותחה בהשקעה של מיליוני שקלים בשיתוף עם חברת הטכנולוגיה CSC, וכוללת סדרה של הסכמי שיתוף פעולה עם ספקיות ענן ציבורי רב לאומיות. המערכת משלבת סביבות ענן פרטי, ציבורי-מקומי וציבורי-בינלאומי, תוך יכולת עבודה היברידית שקופה ומאובטחת בין הסביבות בכול עת. סביבות הענן הציבוריות - מקומיות של החברה הוקמו בדאטה סנטר החדש של החברה, שהחל לפעול במרץ השנה במתחם הר החוצבים בירושלים.

שירותי התקשורת החדשים מהווים הרחבה של שירותי התקשורת והטלפוניה בענן, והם כוללים מערכת מוקד Contact Center מתקדמת בענן התומכת במגוון סוגי אינטראקציה למוקדי שירות ומכירה. המערכת כוללת כלים מתקדמים עבור ניהול המוקד הכוללים דוחות היסטוריים ודוחות זמן אמת, מאפשרת ניהול חכם ויעיל של המוקד ומאפשרת יצירת חוויית לקוח יעילה בתפיסת ה-omni channel (רב ערוציות).

המערכת גם בעלת תכונות של כלי ניהול בזמן אמת למנהל המשמרת, ניתוב חכם של פניות למוקד, שירותים בזמן המתנה בתור ויכולת התרחבות בהתאם לצרכי הארגון. הפתרון החדש מבוסס על מרכזיית Cisco מתקדמת.

השירות הנוסף הינו שירות הזרמת וידאו בענן Video Streaming המאפשר העברת שידורי וידאו חיים עפ"י דרישה למגוון רחב של מכשירי קצה. המערכת מאפשרת לקבל שירות מנוהל מקצה לקצה של תחום הווידאו, כולל: מערכת לניהול תכני הוידאו בענן, ניהול משתמשי קצה, מערכת להפצת תכנים ואנליזה וסטטיסטיקה של הצפייה.המערכת מותקנת על הענן של בינת ומחוברת לכל ספקי האינטרנט בישראל, ומספקת שירותי וידאו מנוהלים על גבי רשת האינטרנט ורשתות תקשורת פרטיות עבור ארגונים גדולים בארץ ובעולם.

אלון בן צור, (בתמונה), מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים: "אנו רואים, שהענן תופס תאוצה במגזר הארגוני ושארגונים רבים מפנימים את היתרונות של הענן. הלחצים התקציביים והצורך של הארגון להגיב במהירות לשינויים עסקיים, מייצרים תפישה דינמית של צריכת IT, שבמרכזה מעבר מקנייה והטמעה של מערכות בארגון לצריכה של שירותי IT. תפישת הענן נמצאת בליבו של השינוי הזה, שעובר תחום הטכנולוגיה הארגוני, והיא מעניקה לארגונים דינמיות וגמישות, שלא היו קיימות עד לאחרונה. זאת, מבלי לבצע השקעות משמעותיות או יציאה לפרויקטים גדולים. כתוצאה מכך, ארגונים מעבירים תכולות גדולות יותר מבעבר של פעילות ה-IT לפלטפורמות ענן, בין אם מדובר בענן ציבורי, פרטי או היברידי.

אנו משיקים היום שירותי ענן, שמצטרפים לאלה, שהשקנו בשנה האחרונה, שמטרתם לאפשר לארגונים להעביר חלקים נוספים של פעילות ה-IT לענן. מדובר בשירותי מחשוב ענן, שכוללים יכולות ענן בתחומי גיבוי ושרידות מערכות ה-IT בארגון, לצד שירותי תקשורת ארגונית. בדרך זו אנו מאפשרים למנמ"ר להביא לארגון יכולות חדשות, לנהל טוב יותר את התקציב, ולפנות לגופי מערכות המידע בארגון זמן ומרחב להתמודדות עם הצרכים העסקיים המשתנים ועם אתגרי העולם הדיגיטלי.
 
אירוע בינת אקספו הפך כבר למסורת. מדובר באירוע המייצר נקודת ממשק בין ספקיות הטכנולוגיה המובילות בארץ ובעולם לבין הלקוחות העסקיים בישראל. השנה אנו מציינים גם 40 שנים להקמתה של בינת, תקופת חיים בה הטכנולוגיה עברה שינויים גדולים, מה שמחייב גם אותנו להיות בקדמת העשייה הטכנולוגית ולשלב בין חדשנות ויכולת תגובה מהירה לשינויים".
אחסון בענן



 
 
Bookmark and Share