Telecom News - ברכות לשר החדש אופיר אקוניס, שר בלי תיק תקשורת

ברכות לשר החדש אופיר אקוניס, שר בלי תיק תקשורת

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> ברכות לשר החדש אופיר אקוניס, שר בלי תיק תקשורת
ברכותינו לשר החדש אופיר אקוניס, שר בלי תיק תקשורת (תסבוכת משפטית שרק ביבי נתניהו והיועץ המשפטי לממשלה מסוגלים להמציא), שייכנס למשרד התקשורת, משרד המצפה בקוצר רוח לאדם, שמכיר את עולם התקשורת וההי-טק, כמוהו.
מאת: אבי וייס, 14.5.15, 22:30אקוניס - מאתר אישי בליכוד

השר החדש ללא תיק אופיר אקוניס, שיכהן כשר במשרד התקשורת (שר התקשורת הוא למעשה ראש הממשלה בנימין נתניהו), נכנס למשרד התקשורת בתקופה מאוד סוערת במשרד. 

אופיר אקוניס מכיר את עולם התקשורת היטב מעברו (בהיותו בתפקידים מגוונים בעולם התקשורת של: כתב, דובר, יועץ תקשורת, יו"ר ועדת הכלכלה שעסקה רבות במשרד התקשורת, יו"ר הוועדה לנושאי הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו ועוד), וגם מכיר די טוב את עולם ההייטק (בהיותו סגן שר במשרד ראש הממשלה והממונה על פרוייקט "מחשב לכל ילד").

את שלל העצות שאנו ומומחים שונים כתבנו לשר המיועד במשרד התקשורת, לא נזכיר כאן שוב, כי ממילא הוא לא יקרא אותם (ובכלל שר התקשורת הוא ביבי נתניהו, שאין כל סיכוי, שיקרא את שלל העצות החשובות שכתבנו). 

אולם, על עצה חשובה אחת בכל זאת נחזור כאן: יש צורך דחוף למנות מנכ"ל חדש במשרד התקשורת, אדם רציני, יציב, שקול, יסודי, שומר חוק, שיחזיר את השפיות לשוק התקשורת, שנמצא כעת בתקופה של "שיגעון" וחוסר אמון מוחלט בין כל השחקנים בשוק, בינם לבין עצמם ובינם לבין משרד התקשורת, וחוסר אמון מוחלט בין המנכ"ל לעובדיו, בתוך המשרד עצמו. 

אנו כאן ב-Telecom News מאחלים הצלחה מכל הלב וברכת הדרך לשר הטרי אופיר אקוניס. ניתן לו "ימי חסד" ונלווה את פעילותו והחלטותיו מקרוב. הוא יישפט רק על פי מעשיו והצהרותיו. 

מילה לסיום על גלעד ארדן
הבלון הנפוח, ששמו גלעד ארדן, התפוצץ היום והוא כרגע חבר כנסת מן המניין, ללא כל תפקיד מיניסטריאלי.

גלעד ארדן הגיע למקום מס' 2 בליכוד בעיקר בזכות כמה וכמה לקקנים, ששיתפו איתו פעולה, בעיקר עיתונאים, שהוא היה מדליף להם כל הזמן חומרים, כולל חומרים חסויים, ובתמורה הם היללו ושיבחו אותו השכם והערב. כך נבנה הבלון מלא האוויר הזה. 

גם כמה חברות תקשורת בשוק היו עבורו מסדת (פלטפורמה בעברית, עפ"י החלטת האקדמיה ללשון מהיום), לפולחן האישיות, שטיפח סביב עצמו (דוגמת סלקום), תוך רמיסת כל נורמה וחוק. 

למעשה, חשפנו מזמן (למרות איומים, שהוא השמיע כלפי Telecom News), שגלעד ארדן הוא חלק מ"קליקת הפרקליטים", קליקה שהחליטה, שחוקי מדינת ישראל לא חלים על חבריה, והיא יכולה לעשות כל דבר העולה על רוחה ודימיונה, בלי להתחשב בחוקים, בפסיקות ובנורמות של יושר והגינות הנדרשים מאנשי ציבור במדינת ישראל. החלק המעניין בהתנהלות הקליקה הזו הוא שיטת "שמור לי ואשמור לך", שבו אחד מחפה על השני בשרשרת כמעט אין סופית של אינטרסים מוזרים. 

הגילויים המזעזעים האחרונים לגבי אחת מהשלוחות של "קליקת הפרקליטים", שכללה גם את פרקליטת מחוז ת"א, חשפה לציבור את קצה הקרחון ואת מה שאני טוען וכותב מזה שנים רבות לגבי הקליקה הזו, המסוכנת ביותר לשלטון החוק ולכיס של אזרחי ישראל, שיש לה, ככל המסתמן, "שלוחות" ו"נציגים" במקומות רגישים רבים נוספים, גם במשרד התקשורת (לרבות היועצת המשפטית הנוכחית והקודמת של משרד התקשורת).  

גלעד ארדן יצר נזק של עשרות מיליארדי ש"ח למשק הישראלי. מזל שאת המשרד להגנת העורף לקחו ממנו, עוד לפני שהיו אבדות בנפש... ואת נושא המיחשוב הממשלתי לא נתנו לו, ולכן מערכות המיחשוב של המדינה עדיין מתפקדות... זאת, כי כמעט כל מה שהוא נגע בו - נהרס וניזוק ללא תקנה. גלעד ארדן ניסה לבצע מחטף ממש ברגע האחרון בתחום המאגר הביומטרי (בתפקידו כשר הפנים). מזל שזה נבלם ע"י אנשים ישרים דוגמת מבקר המדינה.  קראתי, לא אחת, לחקור את ההתנהגות של גלעד ארדן, שחיפה ומחפה על "עבריינים" ומבצע מעשים פסולים בשרשרת. אני מקווה, שהנפילה הזמנית שלו מתפקיד שר, בגלל אגו נפוח, היא תחילת הדרך לסילוק הדמות הזו מהבמה הפוליטית של מדינת ישראל והצטרפות אל ידידו גדעון סער
 
משרד התקשורת



 
 
Bookmark and Share