Telecom News - מעל ל-7,000 פורטים בענן החדש של בינת שכולל הכל, לרבות טלפוניה בענן

מעל ל-7,000 פורטים בענן החדש של בינת שכולל הכל, לרבות טלפוניה בענן

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> מעל ל-7,000 פורטים בענן החדש של בינת שכולל הכל, לרבות טלפוניה בענן
בינת "עקפה בסיבוב" את בזק, שטרם השיקה את שירותי הענן (הנבנים ביחד עם אוויה ו-IBM), השיגה את סלקום, שנמצאת בשלבי הכנות לכניסה לענן וכמובן גם את שאר המתחרים. נשבר "מחסום הפחד" של מנהלים בישראל לעבור לענן.
מאת: אבי וייס, 15.5.15, 09:30אלון בן צור

ההשקה של השירותים החדשים בענן (עם פורטל ענן בשם "בינת עסקים" לבחירת כל השירותים הנחוצים לעסק, בקליק של עכבר), השקה, שנעשתה אתמול (14.5.15) בנוכחות של כ-4,500 משתתפים, הייתה עבור קבוצת בינת הישג בלתי רגיל, כמתואר בהרחבה כאן).

החלק החשוב, שנסתר מהעין בהשקה הזו ושאנו חושפים כאן, הוא העובדה ש"נשבר מחסום הפחד" של מנהלים בכל המגזרים לעבור לענן, לרבות בשירותי התקשורת וביישומים הקריטיים לליבה העסקית שלהם. זאת, ב-Public Cloud העונה על תנאי הרגולציה הקשוחים ביותר הקיימים בישראל, לרבות במגזר הפיננסי. 

תוך זמן קצר ביותר, כבר בתקופת "ההרצה וההשקה השקטה" של האתר החדש של בינת בהר החוצבים בי-ם, הצטרפו לענן שלה עשרות רבות של לקוחות, קטנים כגדולים (דוגמת מגדל, UPS ועוד), וכבר מופעלים בענן מעל -7,000 פורטים של טלפוניה, ומידי שבוע מצטרפים בין עשרות למאות פורטים חדשים של טלפוניה ו-UCaaS (ר"ת: Unified Communications as a Service), שעוברים מהשירותים המסורתיים והישנים (והיקרים), אל שירותי הענן של בינת. זאת, במחירים אטרקטיביים יותר ממחירי ה-IP-Centrex שיש לחברות התקשורת השונות. בינת מציגה באתר מחיר של 13.5 ש"ח לחודש לפורט, כולל מכשיר טלפון IP, שנכלל במחיר הזה. 

המערכת החדשה של בינת בנוייה על אוסף מדהים של טכנולוגיות ושותפים, מתוך קבוצת רד-בינת ומחוצה לה, כשבמרכז אפשר לציין את סיסקו, שתשתית שירותי התקשורת המגוונים בענן מבוססת על פיתוחים שלה. כל השירותים מסופקים בגישה החדישה ביותר להעצמת חוויית המשתמש הנייח והנייד בשם Omni Channel. 

בכך, השיגה בינת את בזק, שטרם השיקה את שירותי הענן שלה לעסקים בתחומי התקשורת, את בזק בינלאומי שעדיין תומכת בטכנולוגיית ה-Centrex הישנה, את סלקום, שנמצאת רק בתחילת הכנות למעבר לשירותי ענן, כפי שחשפנו כאן ואת שאר ספקיות התקשורת בישראל, שנמצאות הרחק מאחור. בינת מתחרה בכך "ראש בראש" עם הספקים היחסית קטנים בתחום השירותים בענן, שנמצאים כבר במשבצת הזו עם שירותי תקשורת מלאים או כמעט מלאים בענן דוגמת: Triple C, תדיראן טלקום, אלקטל-לוסנט, אלגרונט, טיקל-רשתות, Voicenter, VoiceSpin, Voipli, HOT Cloud, 1Com ועוד. בהחלט בשורה טובה לשוק הישראל (בלי שום "שוק סיטונאי" ושאר ההמצאות התלושות מכל מציאות, של משרד התקשורת...)
 



 
 
Bookmark and Share