Telecom News - ד"ר יפעת בן-חי-שגב, יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, ממשיכה להתנכל ל-HOT

ד"ר יפעת בן-חי-שגב, יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, ממשיכה להתנכל ל-HOT

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> ד"ר יפעת בן-חי-שגב, יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, ממשיכה להתנכל ל-HOT
במקום לטפל בכאוס של עולם ה-OTT (טלוויזיה על רשת האינטרנט) והפרת החוק של סלקום ולעסוק בבריחת העובדים שלה, נטפלת ד"ר יפעת בן-חי-שגב שוב ושוב ל-HOT, על כל עניין שטותי ובלי כל סיבה (להב 433 יוכלו אולי לפצח את הסיבה). 
מאת: אבי וייס, 16.5.15, 21:30ד"ר יפעת בן-חי-שגב

ניתוח: ד"ר יפעת בן-חי-שגב (בתמונה) כנראה מאוד מרוצה מהיכולת שלה להיטפל לחברת הוט (HOT), שכבר לא נהנית "מחסינות מהחוק" כמו שהיה בתקופת השר לשעבר משה כחלון. 

לכן, היא נטפלת, פעם אחרי פעם ל-HOT. לעומת זאת, סלקום ועוד כמה חברות, דוגמת גולן טלקום, הן המקבלות כיום "חסינות מהחוק" ממנכ"ל המשרד (אבי ברגר), לכן ד"ר יפעת בן-חי-שגב הרשתה לעצמה להוציא הודעה (כאן), שבה היא מורה ל-HOT להסיר את המבצע של "טריפל Weekend", בגלל שהמבצע הזה משווק רק בשישי-שבת.

זאת, כאשר היא יודעת, שהמבצע מתחיל ביום שישי בצהריים ונגמר ביום ראשון בבוקר, כך שיש מספיק שעות, למי ששומר שבת, להירשם למבצע באתר החברה (המבצע מתנהל רק באתר HOT). כ"כ דרשה, שהמבצע יתנהל גם מחוץ לאינטרנט, ללקוחות שאין להם אינטרנט (דרישה מאוד מוזרה, בלשון המעטה. לא שמעתי על חרדים, שמעוניינים שיהיה להם טריפל טלוויזיוני הכולל בתוכו אינטרנט, בלי אינטרנט. כנראה, שרק להב 433 תצליח לפצח את התעלומה הזו).

ברור, שיש מי שמרוויח מההחלטה הזו של ד"ר יפעת בן-חי-שגב (ניחשתם נכון: סלקום, שיצאה במבצע של טריפל, כדי להכות, בין היתר, בלקוחות HOT). כך, גם ד"ר יפעת בן-חי-שגב הפכה לפרזנטורית של סלקום, בדיוק כמו זה שמינה אותה בתהליך מאוד מוזר לתפקיד הנוכחי: השר לשעבר גלעד ארדן

כך, במקום לטפל בכאוס של עולם ה-OTT, בהפרות החוק הנמשכות של חברות תקשורת דוגמת סלקום, ממשיכה ד"ר יפעת בן-חי-שגב להתעסק בשטויות, להפריע למתחרים, שלא מוצאים חן בעיניה מטעמים הדורשים חקירה, כאשר אצלה ממש בתוך המשרד הכל מתפורר והעובדים בורחים ממנה מהיום למחר, כפי שחשפנו היום (בחלק התחתון של הכתבה), בגלל "תפירת מכרז". 

כל זאת נעשה על ידה בלי שום שקיפות ציבורית. אתר האינטרנט של מועצת הכבלים והלוויין נעצר לקראת סוף 2014, ומאז לא עודכן. כך ד"ר יפעת בן-חי-שגב חושבת, שהיא תוכל להסתיר את הפאשלות והתחמונים שלה מעיני הציבור המשלם את משכורתה, הנהג הצמוד שלה, רכב השרד שלה ושאר ההטבות הנלוות, שהם למעשה בזבוז מתמשך של כספי ציבור, מה שלא מביא שום תועלת לציבור, מלבד לתועלת האישית שלה - לעצמה. 
הצילו!



 
 
Bookmark and Share