Telecom News - ביבי נתניהו הקשיב לקריאת Telecom News: פיטר לאלתר את אבי ברגר

ביבי נתניהו הקשיב לקריאת Telecom News: פיטר לאלתר את אבי ברגר

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> ביבי נתניהו הקשיב לקריאת Telecom News: פיטר לאלתר את אבי ברגר
אבי ברגרהישג אדיר לאתר Telecom News: לאחר חודשים, שאנו קוראים שוב ושוב לפטר את מנכ"ל משרד התקשורת הכושל, זה קרה. הוא פוטר אחה"צ בשיחת טלפון של ראש הממשלה, שכנראה הוא והשר אופיר אקוניס קראו את עצתנו גם מלפני יומיים, שזה המעשה הראשון הראוי להיעשות בממשלה החדשה ובמשרד התקשורת.
מאת: אבי וייס, 17.5.15 18:30

היום נפל דבר בישראל: מנכ"ל משרד התקשורת אבי ברגר פוטר בדיוק בדרך שהוא היה ראוי לה: בטלפון. שיחת טלפון מראש הממשלה (שממלא את תפקיד שר התקשורת, אופיר אקוניס הוא שר ללא תיק תקשורת) הבהירה לו את מה שהיה צריך להתרחש מזמן.

יודגש, שאתר Telecom News קרא לפטר את אבי ברגר זה יותר משנה וחצי. יש באתר כ-130 כתבות, שרובן ככולן מצביעות על מעשיו הפסולים, שנעשו בשרשרת, יום אחרי יום. טלקום ניוז היה אתר החדשות היחיד בארץ, שקרא כל הזמן, במשך חודשים ארוכים, לפטר את המנכ"ל אבי ברגר לאור מעשיו הפסולים, המחדלים והנזקים שגרם לשוק התקשורת הישראלי ולציבור הצרכנים.
 
רק אתמול קראנו שוב לפטר אותו במהירות (כאן), לפני שלושה ימים קראנו (כאן) לשר אופיר אקוניס לפטר את אבי ברגר, כמעשה ראשון שלו כשר במשרד התקשורת, וכך גם קראנו לפני שישה ימים (כאן) או לפני שבועיים (כאן). כך היה

בידי כותב שורות אלו יש חומרים מסווגים וחשאיים, שטרם פורסמו, שנמצאים כעת בחקירה ויכולים אולי להוביל את המנכ"ל הגרוע הזה (ועוד כמה אנשים רעים) להיות במקום אחר לגמרי, במקום המתאים לאנשים כאלה. שוק התקשורת פשוט ניצל. יש אלוהים!

ברכותי לפעולה האמיצה של ראש הממשלה ביבי נתניהו, וברכותי למועמדים להחליף את אבי ברגר. כל אדם ישר יהיה ראוי להחליף את אבי ברגר, שיצר נזקים סביבתיים לשוק התקשורת  - במיליארדים. ברוך שפטרנו מעונשו של זה.

לקריאת הכתבה מ-21.4.15: "כולם רק מחכים שאבי ברגר ילך כבר הביתה, ותיפסק האפלייה החריפה באכיפה" - כאן. התחזית בכתבה - התגשמה

בעוד חודש הציבור ישכח מי זה אבי ברגר, כמו שאיש לא זוכר מי זה עדן בר טל (המנכ"ל שקדם לאבי ברגר). אני לא שכחתי, כי הוא עוד יחזור "לככב" באתר... 

עדכון 18.5.15: גלעד ארדן הודיע, שבתגובה לפיטורי המנכ"ל הוא יפעל בכנסת לפרק את בזק. זה היה מצחיק אם זה לא היה עצוב: גלעד ארדן בעצמו ביטל את האופציה לפרק את בזק ועיגן אותה בתקנות עד סוף 2018. אז למה הוא מבלבל עכשיו את המוח? ראו הכתבה בנושא פירוק בזק - כאןאתר זה היה היחיד בישראל שחזה את הנפילה של גלעד ארדן, כבר לפני כשנתיים וחשף את תעלוליו ותחמוניו, יום אחרי יום. אין כל הצדקה להקשיב לאיש הזה ולתת לו במה היום, וגם לא מחר.  
 
Bookmark and Share