Telecom News - מהלך דרמטי בפרטנר: המנכ"ל חיים רומנו פורש ובמקומו מונה איציק בנבנישתי

מהלך דרמטי בפרטנר: המנכ"ל חיים רומנו פורש ובמקומו מונה איציק בנבנישתי

דף הבית >> מינויים >> מהלך דרמטי בפרטנר: המנכ"ל חיים רומנו פורש ובמקומו מונה איציק בנבנישתי
מהלך דרמטי בפרטנר: המנכ"ל חיים רומנו פורש ואת מקומו יתפוס איציק בנבנישתי
מאת: מערכת Telecom News, 19.5.15, 16:12חיים רומנו

פרטנר הודיעה, שדירקטוריון החברה נענה לבקשתו של חיים רומנו, מנכ"ל החברה, לסיים את תפקידו ועל מינויו של המשנה למנכ"ל איציק בנבנישתי כמנכ"ל החברה. המינוי יכנס לתוקפו ב-1.7.15. עדכון 5.4.21 בתחתית הכתבה.

רומנו, (בתמונה למעלה), שנמנה על מייסדי החברה, כיהן בחברה במספר תפקידים בכירים וחזר לכהן כמנכ"ל הקבוצה לפני כ-4 שנים.

אדם צ'זנוף, יו"ר דירקטוריון חברת פרטנר: "דירקטוריון החברה ועובדיה התברכו בחיים רומנו, מנהל מקצועי מהמעלה הראשונה, בעל יכולת להוביל מהלכים אסטרטגיים תוך הקפדה על מצוינות בביצוע. כל זאת במסירות, בנחישות ובאנושיות.

תחת הנהגתו של חיים רומנו חזרה פרטנר להוביל בליבת פעילותה לרבות בתחומי הטכנולוגיה ואיכות השירות. החברה היא הראשונה לפרוס את רשת הדור הרביעי בפריסה הרחבה ביותר כיום. במהלך שנות ניהולו של חיים רומנו התאימה החברה את מבנה ההוצאות שלה לתחרות הגוברת בסביבתה העסקית. התייעלות תפעולית משמעותית הושגה במקביל להקטנה ניכרת בחוב נטו של החברה.

חיים רומנו הניח את היסודות להתבססות פרטנר כקבוצת תקשורת כוללת. פרטנר, בהובלתו, חתמה על הסכם שיתוף רשתות עם הוט מובייל והייתה הראשונה בין קבוצות התקשורת הגדולות, שניצלה את אסדרת רפורמת הפס הרחב בתחום התשתית.

ביקשתי מחיים רומנו להמשיך ללוות את החברה, לתרום מניסיונו העשיר   ומהיכרותו המעמיקה את ענף התקשורת ואת פרטנר בפרט והוא נעתר לבקשה".

חיים רומנו: "עבורי זו הייתה כהונה מרתקת בתקופה רווית אתגרים ותחרות. משימות רבות ניצבו בפניי עם כניסתי לתפקיד מנכ"ל החברה ואני שבע רצון, שהצלחנו בעזרת עובדים והנהלה מסורה לעמוד בהם. אני מודה  לדירקטוריון החברה ולקבוצת סבן על האמון והתמיכה לאורך הדרך. יכולותיו, כישוריו וניסיונו העשיר בניהול ובתחומי התקשורת המגוונים מכשירים את איציק בנבנישתי להוביל את החברה לאתגרים הניצבים בפניה".

דירקטוריון החברה קיבלאיציק בנבנישטי את המלצתו של חיים רומנו המנכ"ל היוצא למנות את המשנה למנכ"ל איציק בנבנישתי, (בתמונה משמאל), למנכ"ל החברה. בנבנישתי הצטרף לשדרה הניהולית הבכירה של החברה בתפקיד משנה למנכ"ל בנובמבר 2014 .

בתפקידיו הקודמים הוא כיהן במשך 7 שנים כמנכ"ל בזק בינלאומי, כדירקטור וכמנכ"ל חטיבת המחשוב האישי וערוצי ההפצה בחברת Hewlett-Packard - HP וכמנכ"ל CMS Compucenter Ltdאיציק בנבנישתי מהווה חיזוק משמעותי לפעילות הקבוצה בתחום התקשורת הכוללת והצפת היתרון הבולט של הקבוצה במגוון הפתרונות וההיצע בעולם הסלולרי והקווי .
 
אדם צ'זנוף: "אני מבקש ביקש בשמי ובשם הדירקטוריון לברך את איציק בנבנישתי על מינויו לתפקיד מנכ"ל החברה. אנו בטוחים, שהיכולות הניהוליות והבין-אישיות, הניסיון וההבנה המעמיקה שלו את שוק התקשורת, יחד עם ההנהלה והעובדים יצעידו את פרטנר בהצלחה קדימה בפתחה של תקופה חדשה בעולם התקשורת".
 
איציק בנבנישתי: "אני מודה לדירקטוריון החברה על ההזדמנות והאמון שניתנו לי. האיכות האנושית, התרבות הארגונית המייחדת את הקבוצה ונכסיה הטכנולוגיים, שנבנו במהלך השנים, הם אלה, שיעמדו לנו לקראת היעדים והאתגרים העסקיים בפניהם אנו ניצבים".

עדכון 5.4.21: אחרי 6 שנים כמנכ"ל הודיע איציק בנבנישתי לדירקטוריון פרטנר על כוונתו לפרוש מהחברה. דירקטוריון החברה נענה לבקשה ויפעל למנות ועדה לאיתור מנכ"ל.

בנבנישתי הוביל את ההחלטה להיפרד ממותג אורנג׳ העולמי, ולמתג את החברה מחדש בפברואר 2016 תחת השם ׳פרטנר׳. השינוי המשמעותי ביותר אותו הוביל בנבנישתי היה בהפיכת פרטנר מחברת סלולר לקבוצת תקשורת כוללת, שפורסת סיבים אופטיים ובעלת שירות טלוויזיה.

איציק בנבנישתי: "אלה היו 6 שנים מופלאות בפרטנר. אני גאה בהצלחות שהשגנו יחד, ועכשיו אחרי שהשלמתי את המשימות המרכזיות, שהצבתי לעצמי, זה הזמן לדרך חדשה".
 
 
 
 
 

 



 
 
Bookmark and Share