Telecom News - גרסה חדשה לסורק בחינם Kaspersky Security Scan

גרסה חדשה לסורק בחינם Kaspersky Security Scan

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> גרסה חדשה לסורק בחינם Kaspersky Security Scan

גרסה חדשה לסורק בחינם Kaspersky Security Scan

מאת: מערכת Telecom News, 20.5.15, 16:35אבטחת מידע
 

זמינה גרסה חינמית של פתרון למחשבים מבוססי חלונות המזהה תוכנות זדוניות והגדרות של מערכת ההפעלה ההופכות אותה לפגיעה וגם מציע למשתמשים עצות לגבי פתרון כל בעיה שזוהתה.
 
מעבדת קספרסקי מציגה גרסה חדשה של Kaspersky Security Scan, פתרון חינמי למחשבים מבוססי חלונות. הסורק לא רק מזהה תוכנות זדוניות והגדרות של מערכת ההפעלה ההופכות אותה לפגיעה, אלא גם מציע למשתמשים עצות לגבי פתרון כל בעיה שזוהתה.

Kaspersky Security Scan מאפשר למשתמשים לסרוק במהירות את מחשביהם לאחר איומי סייבר. הסורק עובד גם אם במקביל מותקן פתרון אבטחה נוסף במחשב. עם זאת, עפ" נתוני קספרסקי, 19% מהמכשירים בהם הפתרון הותקן ברבעון הראשון של 2015 אינם מוגנים – במילים אחרות, אין פתרון אנטי וירוס המותקן על המכשירים או שהפתרון הקיים נוטרל.

לא מפתיע לגלות, שבמהלך אותה התקופה הסורק זיהה קוד זדוני על כמעט חמישית (18%) מהמכשירים שסרק. בנוסף, פרצות מסוכנות, כגון כאלה החוסמות תהליכי מערכת, קבצים נסתרים, ודומיהם, נמצאו בכ-40% מהמחשבים. סטטיסטיקה זו מצביעה על כך, שמשתמשים רבים כיום זקוקים להגנה נוספת.

בנוסף למציאת איומים במכשיר, הסורק החדש גם מספק עצות לגבי הדרך להיפטר מאיומים אלה. לדוגמא, הסורק יכול להציע למשתמשים להתקין אפליקציות יעודיות להסרת הדבקה או לעודד אותם להחליף הגדרות במערכת ההפעלה. מידע מלא לגבי הגדרות מערכת ההפעלה זמינות בחלון המרכזי של הסורק. הגרסה החדשה גם מאפשרת למשתמשים להפעיל סריקה אוטומטית בימים הנוחים להם.

ולאדימיר זפולינסקי, סגן נשיא, שיווק מוצרים וטכנולוגיה, מעבדת קספרסקי: "חשוב לזכור כי למרות שפתרונות חינמיים הם שימושיים מאוד, הם אינם יכולים להחליף הגנת אינטרנט, מכיוון שמזה זמן רב העבריינים משתמשים בטכניקות. שהן מעבר לקוד זדוני בלבד. הסורק יכול לסרוק במהירות את המחשב אחר סיכונים אפשריים כאשר לא קיימות אפשרויות אחרות, או שהוא יכול להשלים אנטי וירוס קיים כדי לחזק את ההגנה הקיימת. בכל המקרים האחרים, יש צורך בפתרון אבטחה משולב, רב שכבתי, שיפעל על בסיס קבוע".

Kaspersky Security Scan זמין למשתמשים ב- 11 שפות  - כאן. כברירת מחדל, הפתרון מותקן בשפת המכשיר, אבל ניתן לשנות את הגדרות השפה כחלק מתהליך ההתקנה.

בנוסף, באמצעות לחיצה על הסמיילי בחלון המרכזי של האפליקציה, חובבי Easter eggs יוזמנו להפיל ספינת אוויר.

מידע נוסף אודות המוצרים החינמיים של מעבדת קספרסקי – כאן.
 
הגרסה החדשה



 
 
Bookmark and Share