Telecom News - Arcserve מרעננת את מערך ההפצה: שארקסרב ו-Trust IT ישמשו כמפיצים

Arcserve מרעננת את מערך ההפצה: שארקסרב ו-Trust IT ישמשו כמפיצים

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> Arcserve מרעננת את מערך ההפצה: שארקסרב ו-Trust IT ישמשו כמפיצים
Arcserve מרעננת את מערך ההפצה: שארקסרב ו-Trust IT ישמשו מעתה כמפיצים
מאת: מערכת Telecom News, 21.5.15, 17:10אבטחה
 
ההצלחה של מערכת ה- UDP - Unified  Data Protection של Arcserve, מאפשרת למשתמשים בה לישון בשקט ולדעת שכל רכיבי ההגנה על המערכת מטופלים במערכת אחת.
 
חברת הגיבוי וההגנה על המידע הארגוני Arcserve מרעננת את מערך ההפצה ומכניסה 2 מפיצים חדשים כדי לתמוך במערך השיווק של החברה: חברות שארקסרב ו-Trust IT. זאת, עקב הצורך בשוק לשירותי הגנה על המידע, אחזור נתונים והתאוששות מאסון ושיפור התמיכה והשירות ללקוחות החברה ולמשווקים.
 
במסגרת רענון המערך הקימו המפיצים מערך טכני, שכולל סביבות הדגמה מלאות אותן ניתן להפעיל מרחוק באתרי הלקוח או בסביבת מעבדה. המפיצים החדשים יפעלו באמצעות המשווקים הקיימים בשוק, יגייסו משווקים חדשים ויספקו עבורם שירותים מלאים, כולל הדרכה, איפיון, תמיכה והטמעה מלאה לפי דרישת המשווק והלקוח.
 
משה כהן, מנהל חטיבת Arcserve ישראל: "מוצרי החברה התפתחו טכנולוגית באופן משמעותי בשנים האחרונות ולכן נוצר צורך לתת מענה טכני רחב יותר עבור השותפים העסקיים ולקוחות הקצה. המוצר שלנו הוא היחיד המאחד תחת קורת גג אחת שירותי הגנה על המידע מקצה אל קצה, החל מרמת גיבוי מסורתי ועד מערכת התאוששות מאסון בריבוי אתרים. הכנסת המפיצים החדשים תאפשר לנו לתת מענה טוב ומהיר יותר לכל לקוח ותסייע לנו להביא לקהל הולך וגדל את היכולת לשמור על הנתונים טוב יותר".
 
אודי לפיד, מנכ"ל שארקסרב: "אין חברה או עסק, שלא מבינים היום, שיש להם צורך במערכות, שתשמורנה על המידע העסקי שלהם. הבעיה היא, שמערכות התאוששות מאסון או המשכיות עסקית, שמאפשרות להמשיך להפעיל את המחשבים והשרתים גם אם פרצה שריפה או אם תוקף הצפין את כל המידע, נתפסות עדיין כיקרות ומתאימות לאירגונים גדולים. המשימה שלנו היא לנפץ את התפיסה הזו. אנו מסוגלים לתת פתרון גיבוי לכל חברה, בין אם היא מחזיקה שרת אחד ובין אם היא מחזיקה 3,000 שרתים ויותר, בעלות סבירה ומותאמת לגודל העסק. המשימה שלנו היא למנוע את אבדן המידע ולאפשר לחברות להתמקד בליבה העסקית שלהן ולהשאיר לנו את הדאגות לשרידות ה-IT".
 
ירמי חי, סמנכ"ל מכירות Trust-IT Solutions: "אירגונים רבים מתמודדים כיום עם עלייה מסחררת בכמות המידע אותו הם שומרים. ההצלחה של מערכת ה--UDP Unified  Data Protectionשל Arcserve, מאפשרת למשתמשים בה לישון בשקט ולדעת שכל רכיבי ההגנה על המערכת מטופלים במערכת אחת בפשטות ויעילות ודבר לא נופל בין הכסאות".
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share