Telecom News - קונצרן ג'נרל אלקטריק GE מרחיב הפעילות בארץ ומחפש מומחי אבטחת מידע

קונצרן ג'נרל אלקטריק GE מרחיב הפעילות בארץ ומחפש מומחי אבטחת מידע

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> קונצרן ג'נרל אלקטריק GE מרחיב הפעילות בארץ ומחפש מומחי אבטחת מידע
קונצרן ג'נרל אלקטריק GE מרחיב הפעילות בארץ ומחפש מומחי אבטחת מידע
מאת: מערכת Telecom News, 22.5.15 18:32גיוס עובדים
 
המומחים מיועדים למרכז הסייבר והאבטחה בהרצליה פיתוח המהווה מרכז אבטחת מידע גלובלי של מוצרי החברה.
 
GE מרחיבה את הפעילות בארץ ומחפשת מומחים בתחום אבטחת המידע למרכז הסייבר והאבטחה הפועל בהרצליה פיתוח והמהווה מרכז אבטחת מידע גלובלי עבור המוצרים של החברה. זאת, מתוך הבנה אסטרטגית, שבישראל נמצא כוח האדם הרלוונטי בתחום אבטחת מידע.

הקבוצה בישראל אמורה לטפל במערכות קריטיות ביותר של הקונצרן ולהביא את החדשנות בתחום אבטחת המידע למערכות הללו. בכוונת הקונצרן להקים קבוצת פיתוח, שתהיה חלק מהאינטראקציה של החדשנות.
 
ליאור עטרת, מנהל מרכז הסייבר סקיוריטי של GE בישראל: "מה שמאפיין את הקבוצה בישראל הוא כוח אדם איכותי וייחודי. מדובר באנשים המגיעים עם רקע של פיתוח מערכות ורקע עשיר בתחום אבטחת מידע".
 
איגור ברדיצ'בסקי, חוקר אבטחת מידע מוביל במרכז GE בישראל: הקבוצה בישראל, שכוללת גם צוות אדום, הוקמה אך לפני מספר שנים. הקבוצה לומדת כל העת כיצד להגן על המערכות הכי מתקדמות של הקונצרן ברחבי העולם.  אנו בודקים כיצד ניתן להגן ולתקוף את המערכות הקריטיות ביותר, שהקונצרן מייצר: מטוסים, כורים, תחנות חשמל או רכבות. אנו תוקפים את המערכות הללו ומבינים היכן החולשה של המוצר ואז לומדים איך להגן על המערכות הללו. בכך אנו מעלים את רמת האבטחה של המוצר".
 
בתמונה : קבוצת הסייבר סקיוריטי של GE בישראל: יושב משמאל ליאור עטרת ומימינו יושב איגור ברדיצ'בסקי. צילום- חגית שלו.


קבוצת הסייבר סקיוריטי



 
 
Bookmark and Share