Telecom News - פלאפון משיקה לראשונה בענף שירות תיקונים בבית הלקוח

פלאפון משיקה לראשונה בענף שירות תיקונים בבית הלקוח

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> פלאפון משיקה לראשונה בענף שירות תיקונים בבית הלקוח
פלאפון משיקה לראשונה בענף שירות תיקונים בבית הלקוח
מאת: מערכת Telecom News, 25.5.15, 11:28אסף עופר

טכנאי מוסמך יגיע עד הבית ויתקן את המכשיר במקום בתוספת תשלום מוזל. ניתן גם להזמין שליח עד הבית, בתוספת תשלום, שיגיע לאסוף את המכשיר ויחזיר אותו מתוקן תוך 5 שעות. מדי שנה מתבצעים בישראל כמיליון תיקונים בסמארטפונים מתוכם מעל 60% הם תיקוני מסך.
                
פלאפון משיקה לראשונה בענף שירות תיקונים בבית הלקוח. במסגרת שירות התיקונים  הקיים יוכלו לקוחות להוסיף שירות הזמנת טכנאי לתיקון תקלות נפוצות בביתם או בבית העסק, כמו שבר במסך ותצוגה קדמית ואחורית בתוספת של 210 ש"ח. במידה ומדובר בתקלות מורכבות יותר, המצריכות תיקון במעבדה המרכזית, ניתן  להזמין שליחות לאיסוף המכשיר התקול מהבית או בית העסק, כאשר המכשיר ישוב מתוקן תוך 5 שעות. עלות השליחות 150 ש"ח.

שירות האקספרס ניתן ללקוחות פלאפון בשירות תיקונים, שהם תושבי המרכז: תל אביב, ראשון לציון, הרצליה, חולון, פתח תקווה, אור יהודה, יהוד וקריית אונו. ניתן לבצע גם שליחות בכל רחבי הארץ ולקבל את המכשיר מתוקן תוך 3 ימים במחיר 110 ש"ח.

אסף עופר,(בתמונה), המשנה למנכ"ל פלאפון: "להערכתנו, מתבצעים בישראל כמיליון תיקוני סמארטפונים מדי שנה, מתוכם כ-60% תיקוני מסך, כמו תצוגה לא ברורה, שבר במסך, סדק ועוד. שירות התיקונים בבית הלקוח יאפשר ללקוחות לתקן את מכשירם בזמן ובמקום, שנוחים להם, ללא צורך בהמתנה רבה או בהחלפת המכשיר".

שירות התיקונים בבית הלקוח או בעסק חוסך כאמור זמן המתנה בעת תיקון המכשיר. השירות חוסך ללקוח גם עלויות, שכן עלות תיקון שבר במסך אייפון 6 עולה במעבדה פרטית כ-1,000 ש"ח. עלות תיקון מסך אייפון בבית תהיה 435 ש"ח - 225 ש"ח עבור שירות התיקונים כולל התשלום החודשי (24.9 ש"ח בחודש + עלות התיקון 199 ש"ח) ועוד 210 ש"ח עבור הזמנת הטכנאי עד הבית.

להזמנת טכנאי או שליחות יש להיכנס לאתר החברה ולמלא את הפרטים בשירות זימון תורים. לאחר מכן, נציגי השירות ייצרו קשר עם הלקוח כדי לתאם מועד הגעת השליח או הטכנאי במועד ובזמן הנוחים ללקוח.
תיקון סמארטפון
          



 
 
Bookmark and Share