Telecom News - נחשפה מערכת לבקרה וניטור של פעולות אסורות של עובדים וספקים

נחשפה מערכת לבקרה וניטור של פעולות אסורות של עובדים וספקים

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> נחשפה מערכת לבקרה וניטור של פעולות אסורות של עובדים וספקים
נחשפה מערכת לבקרה וניטור של פעולות אסורות של עובדים וספקים
מאת: מערכת Telecom News, 26.5.15, 12:12משה אטיה
 
בשנים האחרונות חלה עליה בניסיונות פשיעה כלכלית ע"י עובדים וספקים. מערכת של חב' אקרן מאפשרת קבלת התרעה בזמן אמת על חשד לפעולה אסורה, רמאות או גנבה.
 
בכנס "פשיעה כלכלית וחקירת הונאות" שנערך בשבוע החולף בהרצליה, השתתפו חברות מחשוב מהארץ והעולם כמו IBM, אורקל, סאפ, קבוצת קונסיסט, קבוצת מר ועוד, מנהלים מהמגזר העסקי ונציגים ממשרדי הממשלה.

הדוברים הדגישו את העליה, שחלה בשנים האחרונות, בניסיונות לביצוע פשיעה כלכלית, בין היתר, ע"י עובדים וספקים, כאשר רוב רובם של המקרים, אינו מגיע לכותרות העיתונים.

קבוצת קונסיסט הציגה בכנס, לראשונה בישראל, את מערכת אקרן Ekrakn, שמייצגת את הדור המתקדם של מערכות המאפשרות הקלטת ושמירת סרטון וידאו, שמציג את כל הפעולות, שביצעו העובדים והספקים ומאפשרת לקבל התרעה בזמן אמת על חשד לפעולה אסורה, רמאות או גנבה.

משה אטיה, (בתמונה למעלה), מנהל תחום מוצרים בקבוצת קונסיסט, שמייצגת את אקרן בישראל: "אקרן מאפשרת לבעלים ולמנכ"לים של עסקים להחזיר את השליטה לידיים שלהם. ככל שעסק גודל ומתרחב, כך יורדת יכולת השליטה האפקטיבית של המנהל בפעולות המתרחשות בשטח. יכולת השליטה והבקרה יורדים במקביל לגידול במספר העובדים, הסניפים והספקים. אקרן מאפשרת למנהל ליצור את השקיפות ולשלוט על כל מה שנעשה ע"י עובדים, ספקים חיצוניים וקבלנים בעת מתן שירות".  

רועי שיקר, (בתמונה משמאל), מנהל מוצר אקרן בקונסיסט מערכות: "כחלק מתהליך העבודה של כל מחלקת ה- ITבמקרים רבים של רועי שיקרחשד לפעולה אסורה, יש צורך לבצע חקירה לצורך הבנת האירוע. אקרן מפשטת את התהליך ויוצרת את השקיפות הנדרשת באירועים אלה ע"י צילום וידאו המתעד את הפעילות, בנוסף לפרטים נוספים כגון:

שמות של יישומים,
כותרות של חלונות,
רשימת כתובות
URL  
טקסט מוקלד, 
קיצורי דרך
.

כל המידע הזה מאונדקס בצורה מאובטחת ומוצפנת במסד הנתונים וניתן לגשת אליו בפשטות ללא בזבוז זמן מיותר. ניתן לבצע חיפוש מהיר באמצעות מילות מפתח ואף לצפות בשידור חי במה שמתרחש בשרת".

 
מערכת ניטור



 
 
Bookmark and Share