Telecom News - Ciena הכריזה על פלטפורמת Waveserver חדשה לקישור בין Data Centers

Ciena הכריזה על פלטפורמת Waveserver חדשה לקישור בין Data Centers

דף הבית >> חידושים הכרזות >> Ciena הכריזה על פלטפורמת Waveserver חדשה לקישור בין Data Centers
Ciena הכריזה על פלטפורמת ה-Waveserver החדשה לקישור בין Data Centers
מאת: מערכת Telecom News, 27.5.15, 07:00יניב הגדיש
 
הפלטפורמה מטפלת באתגרי רוחב פס מוגדל, מקום פיזי ואוטומטיזציה ומספקת קישורי מטרו בקצבי מולטי טרה-ביט באופן  חסכוני, שמבוסס על מערך השבבים החדש של סיינה - WaveLogic בתוספת תוכנה לעולם ה-Web Scale IT.
 
Ciena (חברה בינלאומית המאפשרת תשתית תקשורת הניתנת לתכנות ולהתאמה ע"י יישומי רשת שונים, מספקת ממשקים פתוחים לתיאום בין משאבי המחשוב, האחסון והרשת בסביבה אחידה ווירטואלית ומסייעת לארגונים לשנות את ביצועי הרשתות שלהם) הכריזה על פלטפורמת קישוריות בין מרכזי נתונים DCI -Data Center Interconnect, שמאפשרת לספקי ענן ותוכן ולמרכזי נתונים להרחיב במהירות רוחב פס ולתמוך בהעברת נתונים במהירות גבוהה בהגירה של מכונות וירטואליות ובגיבוי / התאוששות מאסון בין מרכזי נתונים.
 
הפתרון כולל עיצוב קומפקטי ומסייע להקטין את עלויות שטח הרצפה. פלטפורמת הקישוריות החדשה Waveserver מספקת גם קיבולת גדולה יותר ב-60% לכל יחידת מדף וכמעט 20 טרה-ביט לכל סיב, בהשוואה לפלטפורמות מתחרות הזמינות בשוק. ביצועים אלה מאפשרים לתמוך בזינוק בדרישות לרוחב פס בדאטה סנטרים המחוברים ברשתות ה-Web Scale.  
המוצר החדש של סיינה
Waveserver של סיינה
 
סיינה ממנפת את הניסיון שלה ביישום פתרונות בקרב חלק משחקני תוכן האינטרנט הגדולים בעולם ובקרב ספקים מובילים של דאטה סנטרים, כגון EquinixContinuum, Digital Realty ו-Forsythe Data Center.
 
הפלטפורמה החדשה מבוססת על טכנולוגית מערך השבבים WaveLogic של סיינה ובנויה על עקרונות קוד פתוח, כדי לאפשר אוטומטיזציה וניהול פשוט יותר. בזכות הדמיית הענן החדש של סיינה - Emulation Cloud, סביבת פיתוח אפליקציות הפתוחה ליצירה מהירה של אב טיפוס, שנועדה לאפשר לספקי רשתות, מפעילי דאטה סנטרים, מפתחי אפליקציות ומפתחי צד ג' נוספים, ליצור, לבחון ולבצע התאמה מדויקת של אפליקציות לצרכים האישיים שלהם, יש סיוע להאצת DevOps ולהקלת האינטגרציה עם מערכות IT.
 
יניב הגדיש, (בתמונה למעלה), מנכ"ל סיינה ישראל: "סיינה מראה חדשנות טכנולוגית עבור דרישות רשתות התקשורת ובעיקר של דאטה סנטרס המשתנות במהירות. הלקוחות שלנו מבינים, שהפלטפורמות האופטיות המסורתיות אינן מתאימות כיום, כי הן תוכננו לסביבת ה-Telco ולא לסביבת ה-Data Centers. הפלטפורמה החדשה WaveServer נבנתה במיוחד לאספקת נפחי תעבורה בדאטה סנטר - DCI ובאופן תואם ועקבי לאופן בו ספקי התוכן (ICP) בונים ומתפעלים כיום את הרשת שלהם. 
 
הביצועים של Waveserver מרשימים ביחס לקיים בשוק, שכן הוא מספק עלות נמוכה משמעותית לכל ביט המועבר וצריכת אנרגיה נמוכה ביחס למוצרים מתחרים. הפלטפורמה תומכת בקיבולת של 800G הכוללת כניסות של עד 400G עבור שירותי GE10/GE40/GE100 וביציאות של עד 400G לכיוון הקו וכל זה בגודל של Pizza Box".


Francois Locoh-Donou, (בתמונה משמאל), סגFrancois Locoh-Donouן נשיא בכיר, קבוצת מוצרים גלובליים, סיינה: "ניתן לענות על דרישות הקישוריות בין מרכזי נתונים - DCI רק באמצעות הצגת תכונות, כלים ויכולות חדשות, שנושמים וחיים את עולם רשת ה-Web Scale.

ה-Waveserver מכניס לרשת מספר רב של מאפייני Web Scale לקישוריות הרשת, מציע APIs פתוחים ותומך באפליקציות על כל רוחב פס הנדרש בין מרכזי הנתונים.

השקת פלטפורמה זו מחזקת את המובילות  והמעמד שביססה החברה בשוק ה-"DCI.
 

Jay Pabley, (בתמונה משמאל)Jay Pabley, סגן נשיא, הנדסת הרשת הגלובלית, Equinix: "התשתיות של Equinix מהוות חלק קריטי בעידן הכלכלה הדיגיטלית בה הכל מחובר. Waveserver של סיינה יאפשר לנו לספק תכולה גדולה יותר וקישוריות יעילה יותר בין מרכזי הנתונים, תוך שאנו משתמשים משמעותית בפחות מקום ואנרגיה.

כך, נוכל לשרת את הלקוחות שלנו ביחס עלות-תועלת טוב הרבה יותר ולהגדיל את רשת ה-Web Scale שלנו".


 
דאטה סנטר



 
 
Bookmark and Share