Telecom News - הסטארטאפ הישראלי CoroNet הוא אחד מ-5 זוכי תוכנית סיסקו באירופה

הסטארטאפ הישראלי CoroNet הוא אחד מ-5 זוכי תוכנית סיסקו באירופה

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הסטארטאפ הישראלי CoroNet הוא אחד מ-5 זוכי תוכנית סיסקו באירופה
הסטארטאפ הישראלי  CoroNet הוא אחד מ-5 זוכי תוכנית סיסקו באירופה
מאת: מערכת Telecom News, 29.5.15, 18:52לוגו
 
ראשונים לדווח: סיסקו הכריזה על5  הזוכים בתוכנית ה- Cisco Entrepreneurs in Residence - EIR השנייה שלה באירופה, במסגרת פסטיבל Pioneers המתקיים בווינה.
 
הסטארטאפ הישראלי CoroNet מבאר שבע הוא אחד הזוכים. הפתרון של הסטארטאפ יודע לזהות אם רשתות WiFi או סלולריות, שהמשתמש מתחבר אליהן, הן מזויפות, אם הן מתנהגות כמו נקודת גישה רגילה או לא.
 
5 חברות ההזנק הזוכות הן חברות בשלבים מוקדמים המתמקדות ב"אינטרנט של הכל" (IoE), ערים חכמות וBig Data / Analytics-. הן נבחרו במטרה להאיץ את הצמיחה והחדשנות באירופה.
 
מטרתה של תכנית EIR של סיסקו, שהושקה בארה"ב באוגוסט 2013 ובאירופה, במזרח התיכון, באפריקה וברוסיה (EMEAR) ביולי 2014, היא לטפח סטארטאפים בשלבים מוקדמים, שמפתחים את הרעיונות הגדולים הבאים בתחום ה"אינטרנט של הכל" (IoE) .

מרגע שנבחרו הזוכים, כל קבוצה של יזמים מבלה 6 חודשים עם סיסקו ושותפיה בווינה. תכנית EIR מציעה לסטארטאפים המצליחים את ההזדמנות לבנות מערכות יחסים אסטרטגיות עם סיסקו, גישה למרחב של עבודה משותפת, תמיכה כספית ומימון אסטרטגי פוטנציאלי מסיסקו.

4 הסטארטאפים האחרים (מחו"ל) בחמישיה הזוכה הם: Aircloak מגרמניה, Intelliment Security מספרד, Sensewaves מצרפת ו-Wittos מבריטניה. 

ההודעה של סיסקו לגבי הסטארטאפ הישראלי:
  • Coronet detects and evades eavesdropping, interception and manipulation on WiFi and Cellular networks, making devices indivisible to attackers. The CoroNet product includes a client that is installed on the wireless endpoint to autonomously counter attacks on the communication layers, and a server side application
סטארטאפ זוכה



 
 
Bookmark and Share