Telecom News - סטארטאפ הביטקוין והצ'ט מישראל GetGems זכה בתחרות Citi לאזור EMEA

סטארטאפ הביטקוין והצ'ט מישראל GetGems זכה בתחרות Citi לאזור EMEA

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> סטארטאפ הביטקוין והצ'ט מישראל GetGems זכה בתחרות Citi לאזור EMEA
סטארטאפ הביטקוין והצ'ט הישראלי GetGems זכה בתחרות  Citi לאזור EMEA
מאת: מערכת Telecom News, 30.5.15, 14:32מסך GetGems

GetGems זכה באיזור EMEA (ימי תצוגה שהתקיימו בירושלים, ניירובי, ורשה ולונדון), כפתרון חברתי בעל חזון בתחרות אתגר המובייל והוא בין סטארטאפי הביטקוין הראשונים לקשר תשלומים דיגיטליים על ה-Blockchain עם פלטפורמת רשת חברתית.

ראשונים לדווח: אפליקציית GetGems לאנדרואיד (GetGems - Telegram with Bitcoin) ולאייפון (GetGems Messenger - Telegram with Bitcoin) משלבת בין אפליקציית צ'ט לבין מסדת (פלטפורמת) תשלומים.

זו אפליקציית צ'ט הכוללת יכולת להעברת תשלומים דיגיטליים ומבוססת על תכנת הקוד הפתוחTelegram  טלגרם, שמתבססת על פרוטוקול מאובטח ומאפשרת הגדרות פרטיות משוכללות יותר בהשוואה לווטסאפ / סקייפ. היא מאפשרת העברת מטבעות קריפטוגרפים כמו ביטקוין, ע"י פלטפורמת הרישום והסליקה המאובטחת מחשבון לחשבון בצורה בטוחה יותר. כל עסקה רשומה, מדווחת ונראית לכל. היא מקלה את הדרך להעברת כספים בין משתמשי הביטקוין, העברה שנחשבת די מסובכת ודורשת התקנת יישום ארנק מיוחד.

במקביל, היא מדגישה את אנונימיות השימוש באפליקציות צ'ט ואת היעדר השימוש במידע, שמספקים המשתמשים, מול האיפיון המסחרי, שמבצעות האפליקציות הצ'ט האחרות על משתמשיהן כדי ליצור להן רווח מהתקשורת בין המשתמשים שלהן.

למעשה, התוספת של GetGems לאפליקציות המסרים הרגילות היא השימוש גם כארנק דיגיטלי, שניתן לאחסן ולהעביר באמצעותו תשלומים. זה ארנק הביטקוין הפשוט ביותר שקיים עד כה. השילוב בין הארנק לרשת החברתית יוצר נוחות וקלות הפעלה.

GetGems, שהוקמה בספטמבר 2014, (המנכ"ל הוא דנידניאל פלדאל פלד - בתמונה משמאל) הוכתרה ב-28.5.15 מבין 740 בקשות גלובליות מ-101 מדינות כ"פתרון חברתי בעל חזון" בתחרות אתגר המובייל ע"י Citi ב-Citi Mobile Challenge, תחרות שנערכה לאזור EMEA (אירופה, המזה"ת ואפריקה) בימי תצוגה בירושלים, ורשה, ניירובי ולונדון.

ביום התצוגה Demo Day, שנערך בירושלים, הציגה החברה פתרון מערכתי עבור תאגיד הבנקאות Citi לחיבור גולשי רשתות חברתיות כמו פיייסבוק וטלגרם, עם חשבון הבנק, בצורה מאובטחת, שמאפשרת למשתמשי הרשת להעביר ביניהם כספים באותה קלות בה הם שולחים הודעה או תמונה. כך, מאפשרת הטכנולוגיה של הסטארטאפ למשתמשים ליהנות ממערכות מאובטחות של Citi ןמזמינות של רשתות חברתיות דרך אפליקציה אחת.

חברת ההזנק קבלה את התואר Top – 10 Fintech Startup ובכך הכירה Citi באפליקציה כפתרון משמעותי בשירותים פיננסיים עם השלכות גם לתחומים אחרים כמו תחבורה וחינוך. ההודעה המלאה - כאן.

Citi תיארה את GetGems כדלקמן:

 GetGems app is a digital wallet, which doubles as a sophisticated mobile messaging app. Every user automatically has their own encoded and protected wallet, which calculates content values in USD. Each username is an alias to a wallet address, allowing users to easily send money to their friends by sending a text message. Unlike other messaging apps that offer payment functionality, GetGems reaches beyond those currently banked to those without a bank account or debit card. Blockchain technology enables this transfer of value

בנוסף, הודיעה Citi, של-GetGems יהיה עתיד מסחרי עם Citi: הסטארטאפ ישתף פעולה עימה, יקבל חלק מפרס כספי של 100,000 דולרים ויקבל גישה לקוד הפתוח של Citi וחבילת מוצרים של שותפים גלובליים. ראוי לציין,  שהסטארטאפ גייס בעבר בקהילת הביטקוין 780,000 דולרים וקיבל השקעה של 400,000 דולרים מקרן מגמה.
 
רשימת 10 הזוכים באזור EMEA בסיכום ימי תצוגה, שנערכו בירושלים, לונדון, ניירובי וורשה:

Most Innovative Customer Engagement Solution - “Avoka Transact” from Avoka

Best Social Commerce Solution - “Elma – Mobile Commerce Payment” from Craft Silicon

Most Visionary Social Media Solution - “GetGems - Instant Payments Across Social Platforms” from Decentralized Mobile Applications Ltd

Best Social Innovation Solution - “The Kytabu app” from Kytabu Inc

Most Transformative Customer Servicing Solution - “Mobile Banking for Visually Impaired” from Allianz Managed Operations and
Services India

Best User Experience - “Namu Mobile Banking Platform” from Namu Systems

Most Innovative Blockchain Solution - “P2P Payment & Wallet Platform” from Billon

Best Digital Wallet Solution - “Superwallet” from Finanteq

Most Intuitive Consumer Solution - “Swave” from Swave

Most Innovative Trading Solution - “Trade It” from Trade It

Most Innovative Solution for Businesses - “Umati Supply Chain Finance Solution” from Umati Capital

 
עדכון 31.5.15מסטרקארד העולמית, שותפה אסטרטגית של סיטי בתחרות, בחרה מצידה בסטארטאפ הישראלי nFrnds כזוכה בתחרות. nFrnds פיתח טכנולוגיה המאפשרת ל-5 מיליארד אנשים, שנמצאים בתחתית הפירמידה( BOP), רובם במדינות אפריקה, להתחבר לעולם הדיגיטלי באמצעות מיילים, צ'טים, רשתות חברתיות וחיבור לכלכלת העולם בעלות נמוכה. חברת ההזנק תזכה לשיתוף פעולה עם מסטרקארד העולמית בפיתוח המוצר. 
 
  תחרות Citi



 
 
Bookmark and Share