Telecom News - יזמים: תחרות הסטארטאפ אופן ישראל 2015 יוצאת לדרך זו השנה השנייה

יזמים: תחרות הסטארטאפ אופן ישראל 2015 יוצאת לדרך זו השנה השנייה

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> יזמים: תחרות הסטארטאפ אופן ישראל 2015 יוצאת לדרך זו השנה השנייה
יזמים: תחרות הסטארטאפ אופן ישראל 2015 יוצאת לדרך זו השנה השנייה
מאת: מערכת Telecom News, 31.5.15, 14:08גיל שורקה
 
בתחרות העולמית משתתפות מעל ל-60 מדינות. בשנה שעברה זכה הסטארטאפ הישראלי בריזומטר בתחרות הארצית ובתחרות העולמית.
 
תחרות הסטארטאפ אופן של רשת היזמות העולמית GEN - Global Entrepreneurship Network יוצאת לדרך זו השנה השנייה בישראל. בשנה שעברה זכתה חברת בריזומיטר במקום הראשון בתחרות הארצית כפי שדיווחנו - כאן ולאחר מכן קטפה את המקום הראשון העולמי בכנס היזמות העולמי ה-GEC במילאנו בהשתתפות 153 מדינות כפי שדיווחנו – כאן. כמו כן, בחודש מאי 2015, הפגישו מארגני רשת היזמות העולמית (GEN) את החברה באירוע מיוחד בבית הלבן יחד עם נשיא ארה"ב, ברק אובמה.
 
סטארטאפ אופן היא אחת התחרויות הגדולות בעולם, עם מעל ל-60 מדינות משתתפות, כולן חברות בגוף רשת היזמות העולמי (GEN).
 
גמר התחרות בישראל יתקיים בספטמבר 2015, כאשר הגמר העולמי מתקיים מדי שנה במהלך שבוע היזמות העולמי (GEW) בנובמבר.
 
הסטארטאפ, שיזכה בסטארטאפ אופן ישראל, ידורג אוטומטית ברשימת 50 הסטארטאפים המבטיחים בעולם ובנוסף יזכה לחבילת הטבות משמעותית.
 
גיל שורקה, (בתמונה), רכז ארצי של ארגון רשת היזמות העולמית בישראל (GEN): "לתחרות רשאיות להירשם חברות, שעשו צעד משמעותי בדרך להצלחה החל מ -23.11.14 (תחילת שנת היזמות 2015). כך, שלמעשה, כל מהלך שנעשה בשנה האחרונה יכול לזכות את הסטארטאפ בהרשמה לתחרות. לדוגמא, אם זו מכירה ראשונה, רישום פטנט, השקת מוצר, גיוס עובדים, גיוס הון ראשוני וכל אירוע משמעותי אחר. בגלל שהתחרות מעודדת יזמים בשלבים ראשוניים, על המתחרים בתחרות לא להיות ממוסדים  כחברה ברשם החברות (incorporated) לפני מרץ 2013. החברות לא חייבות להיות כלל ממוסדות לצורך התחרות אם זה רעיון התחלתי לדוגמא".
 
התחרות הארצית תיערך בשיתוף זו השנה השנייה עם משרד ברנע ושות', הרשות לפיתוח ירושלים, JNext, עיריית ירושלים, משרד ראש הממשלה, פורום MIT ליזמות בישראל, IATI וגופים נוספים.
 
הרשמה ופרטים נוספים על התחרות – כאן
תחרות



 
 
Bookmark and Share