Telecom News - עמית ברוך מונה לסגן נשיא ומנכ"ל בקב' טכנולוגיות מתפתחות באינטל ישראל

עמית ברוך מונה לסגן נשיא ומנכ"ל בקב' טכנולוגיות מתפתחות באינטל ישראל

דף הבית >> מינויים >> עמית ברוך מונה לסגן נשיא ומנכ"ל בקב' טכנולוגיות מתפתחות באינטל ישראל
עמית ברוך מונה לסגן נשיא ומנהל כללי בקב' טכנולוגיות מתפתחות באינטל ישראל
מאת: מערכת Telecom News, 31.5.15, 13:51עמית ברוך
 
עמית ברוך, (46), מנכ"ל ונשיא מרכז הפיתוח של סמסונג בישראל ב-7 שנים האחרונות מונה לסגן נשיא ומנהל כללי בקבוצת טכנולוגיות מתפתחות (Emerging Technologies) באינטל ישראל.
 
ברוך מביא איתו ניסיון של כ-20 שנה בהובלה של ארגוני הייטק לצמיחה בשווקים בינלאומיים. הוא מתמחה ביצירת תרומה תוך מחקר ופיתוח, מכווני ייצור המוני, של טכנולוגיות חדשניות והמצאתיות בעולם החומרה ובעולם התוכנה. הקבוצה, שבראשה יעמוד ברוך, שייכת לקבוצת ה-IP המנוהלת ע"י רוני פרידמן.
 
ברוך: "קבוצת הטכנולוגיות, שאני עומד בראשה, תרתום את יכולות המחשוב המקבילי, מנועי זיהוי והבנת התמונה והשפה, כדי לפתח ולבסס את אבני הבניין של תחום המחשוב הקוגניטיבי (Cognitive Computing), שהוא אחד התחומים הצומחים בעולם. טכנולוגיות אלו מובילות יצירת חידושים, שהם קריטיים להצלחת אינטל בעתיד הקרוב והרחוק.
 
קיימת הבנה, שיש צורך, לצד פעילות העיבוד (CPU) וגרפיקה (GPU), גם בחישוביות מסוג אחר,שמטרתה להבין ולחבר אירועים ואינפורמציות שונים, תוך השמת האדם במרכז. המטרה, בסופו של דבר, היא לבנות מעבד המחקה את צורת החשיבה והתגובה של מוח האדם לאירועים הסובבים אותנו. איסוף הנתונים מתחיל מסנסורים שונים כמו מצלמה, מיקרופון וכו', עובר דרך מנועי זיהוי השפה האנושית והבנתה, מנועי הבנה ויזואלית ועד לקבלת החלטות, תוך שימוש במערכות Neural Nets וכלי Machine Learning".
 
יהודית ימפולסקי, סמנכ"לית משאבי אנוש באינטל: "עמית ברוך מהווה תוספת משמעותית לשדרת המנהלים של אינטל בישראל. אנו שמחים, שהצלחנו לגייס לשורותינו אדם בעל ניסיון ויכולות מוכחים, שמוכן להתמודד עם האתגרים הגדולים ולסייע לאינטל לפתח את דור העתיד של המחשבים".
 
לאינטל ישראל יש 4 מרכזי פיתוח (ביקום, ירושלים, פתח תקווה ובמרכז חיפה, שעל חנוכת מעבדת חדשנות ופיתוח ל-IoT במרכז זה  דיווחנו ב-18.5.15 - כאן) ו-2 מפעלי ייצור (קריית גת וירושלים) והיא מעסיקה למעלה כ-9,800 עובדים ישירים.

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share