Telecom News - נערך אירוע הוקרה שנתי לתכנית "נתיב האור" של חב' החשמל

נערך אירוע הוקרה שנתי לתכנית "נתיב האור" של חב' החשמל

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> נערך אירוע הוקרה שנתי לתכנית "נתיב האור" של חב' החשמל
נערך אירוע הוקרה שנתי לתכנית "נתיב האור" של חב' החשמל
מאת: מערכת Telecom News 31.5.15, 19:44תרומה לקהילה

חב' החשמל חנכה מרכז הדגמה לבית חכם וטכנולוגיות מתקדמות. התלמידים פגשו רובוטים ייחודיים ובנו מצפן, סוללות ופריסקופ בתחנות להתנסות עצמית, שהוצבו בחוות חפציבה.
 
בחברת החשמל חגגו היום את האירוע הארצי של תכנית "נתיב האור", שיזמה ומובילה חברת החשמל ומתקיימת מזה עשור, ובהזדמנות זו חנכו מרכז הדגמה חדשני לבית חכם ולטכנולוגיות מתקדמות באתר ההדרכה של חח"י בחוות חפציבה.

תוכנית "נתיב האור" אושרה ע"י משרד החינוך ללימוד בבתי הספר היסודיים, בשיתוף מרכז השלטון המקומי. התכנית עוסקת בבטיחות בחשמל וחיסכון באנרגיה. השנה השתתפו באירוע כ-500 ילדים מלמעלה מ-50 בתי ספר והוענק אות יקיר נתיב האור ל-22 רשויות.

"ילדי נתיב האור" מחויבים למנוע תאונות חשמל בקרב אוכלוסיית הילדים ומהווים סוכני שינוי בקהילה. התלמידים לומדים על עולם החשמל וסכנותיו, לאתר ולדווח למוקד 103 על כל תקלה או מפגע, ובנוסף התוכנית מקנה להם ערכים של אכפתיות ומוכנות לסייע לזולת.

האירוע כלל פעילות חווייתית ב-4 מתחמים בהם הילדים הופעלו בנושא בטיחות וחיסכון בחשמל, פגשו רובוטים ייחודיים ובנו מצפן, סוללות ופריסקופ בתחנות להתנסות עצמית, שהוצבו לאורך רחוב הפועלים הנוסטלגי בחוות חפציבה.  

האירוע התקיים בהשתתפו ח"כ נאוה בוקר, יו"ר דירקטוריון חברת החשמל, אלוף במיל. יפתח רון-טל, מנכ"ל בפועל וסמנכ"ל לקוחות של חברת החשמל, יצחק בלמס, ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן, ראשי רשויות, בכירי החברה ונציגי משרד החינוך והרשויות המקומיות.

"נתיב האור" הוא פרויקט חינוכי, שיזמה חברת החשמל בשיתוף משרד החינוך ומרכז השלטון המקומי, שמיועד לחנך את ילדי ישראל להתנהגות נכונה בסביבה צורכת חשמל. הנחת היסוד של הפרויקט היא, שהתנהגות נכונה ובטיחות מושגים רק ממקום של ידע וחוויה. קהל היעד לתכנית הוא ילדי כיתות ד'-ו', בהם יש רמות סיכון גבוהות בשימוש בחשמל, והפעילות החינוכית עימם מתאפשרת גם עפ"י התוכניות הקיימות במשרד החינוך.


משתתפי האירוע



 
 
Bookmark and Share