Telecom News - ארז שבירו מונה למנכ"ל אורביט

ארז שבירו מונה למנכ"ל אורביט

דף הבית >> מינויים >> ארז שבירו מונה למנכ"ל אורביט
ארז שבירו מונה למנכ"ל אורביט
מאת: מערכת Telecom News, 3.6.15, 11:55ארז שבירו

ארז שבירו כיהן עד כה כמשנה למנכ"ל של אורביט ושימש בתפקידי ניהול בכירים  בחברה לאורך 23 שנים.

אורביט טכנולוג'יס, ספקית של פתרונות תקשורת לוויינים, מערכות עקיבה ומערכות לניהול תקשורת ושמע למערכות קרקעיות, ימיות, מטוסים וחלל, הודיע היום על מינויו של המשנה למנכ"ל ארז שבירו, לתפקיד מנכ"ל החברה. ארז שבירו יחליף את עופר גרינברגר, שהודיע על רצונו לסיים את תפקידו.
 
ארז שבירו מילא שורה של תפקידי ניהול בכיר באורביט מזה 23 שנים, בהם סמנכ"ל בכיר בתחום Aerospace Communication (אירוקום), סמנכ"ל טכנולוגיות (CTO), סמנכ"ל פיתוח עסקי וסמנכ"ל פיתוח והנדסה. שבירו מכהן כמשנה למנכ"ל החברה מזה שנה וחצי והיה שותף מלא ביישום תוכנית הצמיחה של החברה.
 
לשבירו ניסיון רב שנים בתחומי תעשיית הלוויינות והתקשורת. הוא בעל תואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה מאוניברסיטת Bridgeport Connecticut בארה"ב ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת Harriot Watts באנגליה.
 
ארז שבירו: "אני מודה לדירקטוריון החברה על האמון שניתן בי. אורביט רואה בשנתיים האחרונות ברכה ממוצריה החדשים, ומטרתנו תהיה להמשיך מגמה זו גם בשנים הקרובות. אנו נפעל למימוש הפוטנציאל העסקי הקיים במנועי הצמיחה של החברה לשנים הקרובות, ונבחן דרכים להרחבת פעילותה ומקסום היתרונות התחרותיים שלה".
 
עופר גרינברגר: "בתקופתי כמנכ"ל במהלך 3 השנים האחרונות עברה החברה לרווחיות תוך שיפור מיצובה העסקי והתחרותי והיא ערוכה היום היטב להמשך צמיחה. אני בטוח ביכולתו של שבירו להוביל את החברה להמשך צמיחה ומאחל לו ולכלל עובדי אורביט הצלחה".

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share