Telecom News - הוכרז הזוכה בהאקתון ה-EdTech הבינלאומי שיזמו מטח ו-MindCET

הוכרז הזוכה בהאקתון ה-EdTech הבינלאומי שיזמו מטח ו-MindCET

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הוכרז הזוכה בהאקתון ה-EdTech הבינלאומי שיזמו מטח ו-MindCET
הוכרז הזוכה בהאקתון ה-EdTech הבינלאומי שיזמו מטח ו-MindCET
מאת: מערכת Telecom News, 3.6.15, 14:08פיליפ ברטרנד
 
הצוות הזוכה פיתח את lol VR - קונספט המשתמש במשקפי מציאות מדומה כדוגמת Oculus Rift, או Google Cardboard כדי לדמות סביבת מציאות של אדם אחר.
 
אמש הגיע לסיומו האקתון ה-EdTech הבינלאומי "תשובות מגלומניות לשאלות ילדותיות", שיזמו המרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח) וחממת החדשנות של מטח ליצירת פתרונות חינוכיים פורצי דרך - MindCET, כחלק משבוע אירועי "מעצבים את העתיד 3", שבשיאו כנס המתקיים היום בבר אילן. ההאקתון, שהתקיים במשרדי חממת MindCET בירוחם, כינס כ-100 מפתחים, מתכנתים, מעצבים ואמנים, שעבדו ללא הרף במשך כ-36 שעות כדי לפתח מוצרים בתחום המהפכני של טכנולוגיה בשירות החינוך והלמידה.
 
הצוות הזוכה פיתח את lol VR  - (ראשי התיבות של lol הם Learn Other Life) – קונספט המשתמש במשקפי מציאות מדומה (כדוגמת Oculus Rift, או Google Cardboard) כדי לדמות סביבת מציאות של אדם אחר. הצוות ביקש לאפשר למשתמש לחוות את החיים דרך עיניו של אדם אחר, מתרבות אחרת, והישג זה מתבצע באמצעות יצירת מסד נתונים של "חוויות" שעובר אדם אמיתי במקום מסוים (תוך שימוש בהקלטת הסביבה האודיו-ויזואלית שלו והצגתה באמצעות משקפי המציאות המדומה), ומתן האפשרות לאדם אחר לחוות אותם.
 
חברי הצוות הם פיליפ ברטרנד ומרטי רואל, מייסדי TheMachine ToBeAnother (ניסוי אמנותי/אינטרדיסיפלינרי, שמאפשר למשתמשים לחוות את העולם בגוף אדם אחר), יובל דולב, עידו עברי וערן עדי ציובן.  
 
חבר השופטים בהקאת'ון כלל ילדים חובבי טכנולוגיה, בגילאי 9-16, חלקם משתתפים בפרויקטי רובוטיקה מירוחם וחלקם לומדים במגמת מדעי המחשב.
 
בין הפרויקטים הנוספים, שפותחו במהלך האירוע:
*מערכת מבוססת חיישנים המחברת את התלמידים להבנת תהליכים אקולוגיים, מעבדת ניסויים בכימיה המתבצעת בסביבת מציאות מדומה,
*מכוניות המונעות באמצעות מענה נכון על שאלות באפליקציה,
*משחק הרפתקה המתקיים בחוץ תוך שימוש במציאות מועשרת (Augmented Reality),
*מערכת מבוססת AR המאפשרת "לשחק" עם מולקולות.
 
אבי ורשבסקי, מנהל חממת החדשנות של MindCET: "ריגש אותי לראות את עשרות האנשי, שעבדו והתאמצו במהלך האירוע ואפשרו לחדשנות וליצירתיות לקרום עור וגידים לכדי פרויקטים ממשיים. אני מקווה, שהאירוע הזה יהווה אינדיקציה לבשלות הטכנית ולהיתכנות הקיימת בישראל מבחינת היצע המוחות לתחום ה-EdTech, שהפך בשנים האחרונות לאחד מהתחומים הלוהטים בענף הטכנולוגיה בעולם".
 
כנס "מעצבים את העתיד" יבחן את המושג "טכנולוגיה חינוכית". במסגרת סדרת האירועים, שבמרכזם הכנס, נערך, כאמור, הקאת'ון בירוחם, וביום ה' יתקיים יום סדנאות בנושאים הקשורים לטכנולוגיה בחינוך במתחם מטח בת"א.
 
לפרטים נוספים והרשמה לשבוע האירועים: אתר מעצבים את העתיד
 
בתמונה למעלה: פיליפ ברטרנד
בתמונה למטה משמאל:   גילה בן הר מנכ"לית מטח מכריזה על הצוות הזוכה lol VR המורכב (משמאל לימין) מפיליפ ברטרנד, מרטי רואל, יובל דולב, ערן עדי ציובן ועידו עברי (לא בתמונה)
 
קרדיט תצלומים: ספי שלוין
 
 הצוות הזוכה



 
 
Bookmark and Share