Telecom News - HOT מודיעה על בניית מערך ארגוני חדש תומך לקוח ומינויים בקבוצה

HOT מודיעה על בניית מערך ארגוני חדש תומך לקוח ומינויים בקבוצה

דף הבית >> מינויים >> HOT מודיעה על בניית מערך ארגוני חדש תומך לקוח ומינויים בקבוצה
HOT מודיעה על בניית מערך ארגוני חדש תומך לקוח ומינויים בקבוצה
מאת: מערכת Telecom News, 3.6.15, 15:23טל גרנות-גולדשטיין
 
במסגרת זו פעילות החברה העיקרית תרוכז תחת שתי חטיבות: לקוחות ותפעול. טל גרנות-גולדשטיין מונתה לראש חטיבת לקוחות ואבנר קריב מונה לראש חטיבת תפעול. סמנכ"ל שירות הלקוחות של החברה, אייל קרמר, יסיים את תפקידו.
 
חברת HOT, הודיעה היום על שינויים ארגונים ומינויים בקבוצה:
 
*הקמת חטיבת לקוחות, שמטרתה לייצר אינטגרציה בחוויית הלקוח, שתעסוק בפיתוח וניהול עולם הלקוח בחברה. חטיבת הלקוחות תרכז תחתיה את עולם המכירות, השיווק והשירות.
 
*הקמת חטיבת התפעול שתרכז תחתיה את עולם הטכנולוגיה, לוגיסטיקה, מערכות המידע הכלכלה והרכש של החברה.
  
לתפקיד משנה למנכ"ל וראש חטיבת לקוחות תמונה טל גרנות-גולדשטיין, (בתמונה למעלה), (38). בשנתיים וחצי האחרונות משמשת גרנות כמנכ"לית חברת האינטגרציה Entrypoint. לפני כן ב-012 סמייל שימשה טל כסמנכ"ל משאבי אנוש וארגון תוך כדי לקיחת אחריות על מיזוג החברות 012 ואינטרנט זהב. בנוסף יש לה ניסיון של שנים בניהול מערכי מכירה שירות ותמיכה מורכבים.
אבנר קריב 
לתפקיד משנה למנכ"ל וראש חטיבת התפעול ימונה אבנר קריב, (בתמונה משמאל),  (36), שהצטרף ל-HOT ב-2011. הוא משמש בשנה האחרונה כסמנכ"ל הטכנולוגיות והתפעול בחברה, ולפני כן שימש כראש מערך התפעול ומטה הטכנולוגיות.

במסגרת תפקידו האחרון הוביל את הרחבת רשת הסיבים, פריסת ה-200 מגה ואת הפיתוח הטכנולוגי של הקופסה החכמה ה-HOTFiberBox.

אבנר הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה עם התמחות במימון, ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות באסטרטגיה וניהול בינלאומי.

אילן צחי, מנכ"ל הוט, (בתמונה משמאל): "השינויים הם צעד חשוב בכיוון האסטרטגי של HOT ליצירת חברה בעלת מבנה אינטגרטיבי, ממוקד ופשוט יותר, שיאפשר התאמה לצרכים המשתנים ולשוק המשתנה. חטיבות ויחידות החברה תפעלנה בסנכרון מלא, שיחזק את יסודות החברה ויתמוך בגמישות שלה בשוק משתנה.  מהלך זה מציב את HOT  בעמדה טובה יותר להשגת צמיחה.אילן צחי
 
אני מאמין בכישוריהם של גרנות וקריב להקים את המערך ולהוביל את השינוי הארגוני. לשניהם יכולות מצוינות, ניסיון עשיר וכישורים מוכחים, שיתרמו להובלת ופיתוח החטיבות. 
 
על רקע השינוי הארגוני, הודיע היום סמנכ"ל שירות הלקוחות של החברה, אייל קרמר על רצונו לסיים את תפקידו (לאחר שנה בתפקיד). קרמר ניהל בשנה האחרונה את מערך השירות של החברה בתחומי הטלוויזיה, האינטרנט והטלפוניה הקווית. במהלך כהונתו הוביל יחד עם הנהלת החברה מהלך מהיר לשיפור מערך השירות של החברה, שהביא לעלייה בשביעות רצון לקוחות החברה מחוויית השירות.
 
צחי: אני מודה לאייל קרמר על שירותו לחברה. הוא השכיל בכישוריו ומקצועיותו להביא לשיפור מהיר של שירות החברה ויש לי הערכה רבה לכל פועלו של אייל בתקופה הזו". 
 
אייל קרמר: "אני מודה על הזכות, שנפלה בחלקי, להוביל את חטיבת השירות של החברה ולהביא תוך זמן קצר את רמת השירות אותה מעניקה החברה ללקוחותיה לרמה טובה ותחרותית בשוק התקשורת המשתנה מדי יום". 
  
קרדיט תמונה אבנר קריב: אלי דסה
 



 
 
Bookmark and Share