Telecom News - תקלות חוזרות ונשנות בפס הרחב של בזק בבית שמש

תקלות חוזרות ונשנות בפס הרחב של בזק בבית שמש

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> תקלות חוזרות ונשנות בפס הרחב של בזק בבית שמש
מצד אחד נחנך Hub חדש לסטארטאפים בבית שמש ומצד שני שירותי התקשורת לתושבים בבית שמש (בתשתיות של בזק) - מקרטעים. בזק מבטיחה לתקן את כל התקלות. לא ברור למה יש תקלות בשכונות חדשות, שהתשתיות שלהן ממש חדשות.
מאת: מערכת Telecom News, 4.6.15 ,22:00לוגו בזק

אך לפני יומיים דיווחנו על חנוכת Hub חדש לסטארטאפים בבית שמש. אולי זה היה הטריגר למכתב, שקיבלנו היום מאחד מקוראינו, שעוסק בתחום שירותי התקשורת לעסקים קטנים עד בינוניים, בזו הלשון:

"הנדון: תקלות איזוריות חוזרות ונשנות בתשתית "בזק" באיזור בית שמש

שכונת רמת בית שמש א' בעיר בית שמש מאכלסת עולים רבים מארה"ב, שחלק לא מבוטל מהם העלו את משפחותיהם לארץ אך מנהלים את עסקיהם מרחוק בתכתובת וטלפוניה ווידאו באמצעות האינטרנט, והקשר הרציף חיוני לעבודתם. כמה מהם נמנים על לקוחותינו.

השכונה עצמה היא חדשה יחסית ולכן סביר להניח, שהתשתיות שם מתקדמות ומודרניות. במשך שנים רבות אני ממליץ באופן עיקבי ללקוחותינו להעדיף את החיבור של "בזק", לפחות לצרכים עסקיים, בעיקר עקב יציבותו היחסית לעומת חברת הכבלים וגם השירות שניתן הוא סביר.

אולם, בשבועות האחרונים אנו נתקלים שם בתקלות חוזרות ונשנות המנתקות הן את האינטרנט והן את הטלפוניה. במחצית חודש מאי האחרון נותק החיבור למשך כ-6-7 שעות בשעות הצהריים עד 19.00 ומעבר לכך. 

ביום ראשון ה-31 למאי חזרה אותה תקלה למשך זמן דומה. אתמול (2.6.15) שוב נותק החיבור ללמשך שעות אם כי חזר מעט מוקדם יותר בסביבות 17.00. בכל המקרים ב-166 (שירות התיקונים של בזק) היתה הודעה מוקלטת על תקלה איזורית, שלא הותירה לנו ברירה אלא לחכות או לעבור לחיבור החליפי של "הוט" במידה והיה כזה.

אציין כי השעות האלה הן השעות בהן מתחיל יום העבודה בארה"ב בחוף המזרחי, והתיסכול של לקוחותי רב. יש ביניהם המשווקים שם שירותים, שבהם כל לקוח, כל עסקה נעה בין 10 אלפים דולרים לעשרות אלפי דולרים.

אם אכן מדובר בתקלות יש מקום לבדוק במיידית את הסיבות לכך. ואולם, אם מדובר בהורדת חיבור יזומה לצורך שידרוג תשתיות ו/או תחזוקה (באיזור מתוכננת בנייה להרבה אלפי יחידות דיור), כי אז מדובר בשערורייה ממש.

כל מי שעוסק בתיקשוב וטלקומוניקציה יודע, שתחזוקה עושים בשעות הקטנות של הלילה, כשעסקים ולקוחות ישנים. אין שום סיבה, ש"בזק" לא תעבוד כמו כל השוק. יתרה מזו, אם חברת החשמל יכולה להודיע מראש במודעות על הפסקה יזומה של שירות, אין סיבה מדוע חברת בזק לא תנהג כך".

מבזק נמסר בתגובה כי: "מדובר בתקלות חריגות. כל תקלה, שדווחה לבזק, טופלה מיד עם הגיעה ובהקדם האפשרי. על מנת למנוע הישנות התקלות בזק מטפלת מערכתית בציוד ובמתקנים באזור".

 
תקלות בבזק



 
 
Bookmark and Share