Telecom News - נחשף Duqu 2.0-נוזקה שהדבקותיה קשורות למתחמי שיחות הגרעין עם איראן

נחשף Duqu 2.0-נוזקה שהדבקותיה קשורות למתחמי שיחות הגרעין עם איראן

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> נחשף Duqu 2.0-נוזקה שהדבקותיה קשורות למתחמי שיחות הגרעין עם איראן
נחשףDuqu 2.0  - פלטפורמה זדונית שהדבקותיה קשורות למתחמי שיחות הגרעין עם איראן
 מאת: מערכת Telecom News, 10.6.15, 16:55

עדכון מ-22.9.15 בתחתית הכתבה.מתקפת סייבר
 
הדבקות הנוזקה המתוחכמת, שמנצלת עד 3 פרצות יום אפס, נעשו כנראה בחסות מדינה וקשורות לאירועים בהם מתקיימים פגישות הדרג הגבוה ביותר של מנהיגי העולם. במתקפה נכללו מאפיינים מיוחדים, שלא נראו מעולם ושכמעט לא השאירו עקבות. הפילוסופיה ודרך החשיבה של קבוצת דוקו 2.0 הן דור אחד קדימה מכל מה שנראה עד כה בעולם ה-APT וריגול הסייבר.
 
בתחילת אביב 2015 גילתה מעבדת קספרסקי פריצות סייבר, שהשפיעו על כמה מהמערכות הפנימיות שלה. בעקבות הגילוי, פתחה החברה בחקירה מקיפה, שהביאה לגילויה של פלטפורמה זדונית חדשה של אחד האיומים המשפיעים, החזקים והמסתוריים בעולם ה-APT וריגול הסייבר, ושמו: Duqu.

במעבדת קספרסקי מאמינים, שהפורצים היו בטוחים, שבלתי אפשרי לגלות את מתקפת הסייבר שלהם. במתקפה נכללו מאפיינים מיוחדים, שלא נראו מעולם ואשר כמעט שלא השאירו עקבות. המתקפה ניצלה פרצות יום אפס, ולאחר שהסירה הרשאות לניהול דומיין, הקוד הזדוני התפשט ברשת דרך קבצי ה-MSI - Microsoft Software Installer, שבהם משתמשים מנהלי הרשת כדי להתקין תוכנה במחשבי Windows מרוחקים. המתקפה לא השאירה מאחוריה שום קבצים בדיסק ולא שינתה הגדרות מערכת, והדבר גרם לגילוי להיות קשה במיוחד. הפילוסופיה ודרך החשיבה של קבוצת דוקו 2.0 הן דור אחד קדימה מכל מה שנראה עד כה בעולם ה-APT.

החוקרים גילו, שהחברה לא הייתה המטרה היחידה של איום הסייבר הזה. קורבנות נוספים התגלו  במדינות מערביות נוספות, במדינות במזרח התיכון וגם באסיה. יש לציין, שחלק מהמתקפות החדשות של 2014-2015 קשורות לאירועי ומתחמי המשא ומתן עם איראן בנושא הגרעין (P5+1). גורם האיום מאחורי דוקו שיגר מתקפות על אתרי השיחות והפגישות בהם התקיימו שיחות ברמה המדינית הגבוהה. בנוסף לארועי 5+1P קבוצת דוקו 2.0 פתחה במתקפות דומה כנגד הארוע לזכר 70 שנה לשחרור אושוויץ-בירקנאו. בפגישות אלה נכחו דיפלומטים ופוליטיקאים מכל העולם.

החוקרים ביצעו בקרת אבטחה ראשונית וניתוח של המתקפה. הבקרה כללה אימות קוד מקור ובדיקה של תשתית החברה. הביקורת עדיין נמשכת ותושלם בעוד מספר שבועות. מעבר לגניבה של נכסים בלתי מוחשיים, אין סימן נוסף לפעילות זדונית. הניתוח חשף, שהיעד המרכזי של התוקפים היה לרגל אחר טכנולוגיות מעבדת קספרסקי, המחקר המתמשך ותהליכים פנימיים. לא נרשמה הפרעה לתהליכים או מערכות.

מעבדת קספרסקי בטוחה, שהלקוחות והשותפים שלה מוגנים ואין השפעה על מוצרים, טכנולוגיות ושירותי החברה.

סקירת המתקפה
מוקדם יותר בשנת 2015, במהלך מבחן שבוצע, אב טיפוס של פתרון נגד מתקפות ,APT שפותח ע"י מעבדת קספרסקי, הראה סימנים של מתקפה ממוקדת מורכבת על תשתית הרשת הארגונית. לאחר שההתקפה נחשפה החלה חקירה פנימית. צוות של חוקרי החברה, מומחי reverse engineering ואנליסטים של קוד זדוני, עבדו מסביב לשעון כדי לנתח את המתקפה יוצאת הדופן. החברה פרסמה פרטים טכניים אודות Duqu 2.0כאן.
 
מסקנות ראשוניות:
1. המתקפה תוכננה בזהירות והוצאה לפועל ע"י אותה קבוצה, שעמדה מאחורי מתקפת ה-Duqu ב-2011. מעבדת קספרסקי מאמינה, שמדובר בקמפיין בחסות מדינה.
2. מעבדת קפסרסקי מאמינה, שהיעד המרכזי של המתקפה היה לאסוף מידע אודות הטכנולוגיות החדשות ביותר של החברה. התוקפים היו מעוניינים במיוחד בפרטים אודות חדשנות במוצרים, כולל מערכת ההפעלה המאובטחת של מעבדת קספרסקי, מניעת הונאות של קספרסקי, ופתרונות ושירותי אבטחת רשת ונגד הונאות. מחלקות, שאינן קשורות למחקר ופיתוח (מכירות, שיווק, תקשורת, משפטים), נותרו מחוץ למוקד העניין של התוקפים.
3. המידע, שנאסף ע"י התוקפים, בשום אופן אינו חיוני לפעילות מוצרי החברה. כשהיא חמושה במידע אודות המתקפה, מעבדת קספרסקי תמשיך לשפר את הביצועים של מערך פתרונות אבטחת ה-IT שלה.
4. התוקפים גם הראו עניין רב בחקירות הנוכחיות, שמקיימת מעבדת קפסרסקי לגבי מתקפות מתקדמות ממוקדות. סביר להניח, שהם מודעים היטב למוניטין של החברה כאחת מהמתקדמות ביותר בזיהוי ולחימה במתקפות APT מורכבות.
5. נראה, שהתוקפים ניצלו עד ל-3 פרצות יום אפס. הפרצה האחרונה (CVE-2015-2360) נסגרה ע"י מיקרוסופט ב-9.6.15 (MS15-061), לאחר שמומחי קספרסקי דיווחו לגביה.
תוכנת הקוד הזדוני השתמשה בשיטה מתקדמת כדי להסתיר את נוכחותה במערכת: הקוד של Duqu 2.0 קיים רק בזיכרון המחשב ומנסה למחוק כל זכר ממנו בדיסק הקשיח.

התמונה הגדולה
קוסטין ראיו, מנהל צוות המחקר והניתוח הבינלאומי של מעבדת קספרסקי: "האנשים מאחורי Duqu הם מהמוכשרים והעוצמתיים ביותר מבין קבוצות ה- APT, והם עשו כל דבר אפשרי כדי להישאר מתחת למכ"מ. מתקפה מתוחכמת ביותר זו השתמשה בעד ל-3 פרצות יום אפס, שזה  מרשים ביותר - העלויות היו כנראה מאוד גבוהות. כדי להישאר מוסתר, הקוד הזדוני נשמר רק בזיכרון הקרנל, כך שלפתרונות אנטי קוד זדוני יש בעיה לזהות אותו. הוא גם לא מתחבר ישירות לשרתי פיקוד ושליטה כדי לקבל הוראות. במקום זאת, התוקפים מדביקים את שערי הגישה והפיירוול באמצעות התקנת דרייברים זדוניים, אשר מבצעים פרוקסי של כל התעבורה מהרשת הפנימית אל שרתי הפיקוד והשליטה של התוקפים".

יוג'ין קספרסקי, מנכ"ל מעבדת קספרסק: "ריגול אחר חברות אבטחת סייבר היא מגמה מסוכנת מאוד. תוכנת אבטחה היא הקו האחרון של הגנה עבור עסקים ולקוחות בעולם המודרני, והדבר מעמיד ציוד חומרה ורשת בסיכון. יותר מכך, במוקדם או במאוחר, טכנולוגיות, שהוטמעו במתקפות ממוקדות דומות, תיבחנה ותשמשנה טרוריסטים ועבריינים מקצועיים. זהו תרחיש רציני ביותר ואפשר.

דיווח על אירועים כאלה הוא הדרך היחידה להפוך את העולם למאובטח יותר. הדבר מסייע לשפר את תכנון האבטחה של תשתיות ארגוניות ושולח מסר ברור למפתחים של הקוד הזדוני: כל הפעילות הבלתי חוקית תיעצר והאחראים יועמדו לדין. הדרך היחידה להגן על העולם היא, שרשויות החוק וחברות אבטחה תילחמנה במתקפות בצורה פתוחה. אנו תמיד נדווח על מתקפות ללא קשר למקור שלהן".

החברה בטוחה, שהצעדים שננקטו טיפלו באירוע זה ויסייעו למנוע בעיות דומות מלחזור על עצמן. היא יצרה קשר עם מחלקות סייבר בגופי אכיפת החוק במדינות שונות עם בקשה רשמית לחקירה פלילית של המתקפה".

החברה מדגישה, שאלו הן רק תוצאות ראשוניות של החקירה. אין ספק, שהתקפה זו היא רחבה בהרבה מבחינה גיאוגרפית ומקיפה הרבה יותר מטרות. אבל, עפ"י מה שהחברה כבר יודעת, Duqu 2.0 שימש כדי לתקוף טווח מורכב של מטרות ברמות הגבוהות ביותר עם תחומי עניין גיאופוליטיים דומים. כדי למזער את האיום.
 
תהליכים להגנה מפני Duqu 2.0 הוספו למוצרי החברה. מעבדת קספרסקי מזהה איום זה כ: HEUR:Trojan.Win32.Duqu2.gen

הדו"ח המלא -  כאן.

הערה: העיתון וול סטריט ג'ורנל חושד, שהדוקו 2.0 נוצר בישראל ונועד לצורך מעקב אחר שיחות הגרעין של איראן עם המעצמות במלונות באירופה.

עדכון 22.9.15:ה-Independent הבריטי מצטט אתר חדשות בשווייץ הטוען, שלאחר הגילויים הנ"ל של מעבדות קספרסקי, נפתחה חקירה בשוויץ, והחוקרים מומחי סייבר בשוויץ הגיעו למסקנה, ששירותי הביטחון של ישראל עמדו מאחורי פרצת האבטחה בעת שיחות הגרעין בין איראן והמעצמות בבתי מלון באוסטריה ובשווייץ כמו במלון President Wilson בג'נבה, ושהעלות הייתה 50 מיליון דולרים:
 
Swiss investigators had discovered that the cyber attackers had infiltrated surveillance cameras at top hotels used for the Iran talks in Switzerland and Austria using a highly sophisticated $50m Trojan programme, which had almost certainly been developed by the Israeli secret service
 
נטען גם, שתכנון משימת הפשיטה על המלון President Wilson בג'נבה היה מסובך בגלל שחלק מצוות האבטחה שם עבד קודם לכן עבור שירותי הביטחון הישראלי:
 
police cyber crime experts raided President Wilson hotel. Preparing the raid had been a difficult operation because several of the hotel’s own security staff had previously worked for the Israeli secret services

בנוסף, בתוכנת המחשב, שהוחרמה בבית המלון, נמצאה הדבקה ב-Duqu 2.0:
 
Material confiscated from the hotel included software which showed that its computer system had been infiltrated by a sophisticated surveillance programme known as Duqu 2, similar to the Duqu Trojan once known to have been used by Israeli intelligence

The cyber attackers had used the Trojan to gain access to the hotel’s surveillance cameras and microphone systems. It said the Trojan was also used to infiltrate the same systems at the Beau Rivage Palace Hotel in Lausanne which was also used for Iran nuclear talks in the summer

 
עם זאת, יהיה קשה לרשויות להגיש כתב אישום נגד ישראל ע"ס החשדות שלהן ובאינדפנדט טוענים, שלא ניתן היה לקבל את תגובת שגרירות ישראל בשווייץ.

מתקפת סייבר



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים