Telecom News - YouPhone משיקה דור 4 ויוצאת במבצע לנפח גלישה 10GB

YouPhone משיקה דור 4 ויוצאת במבצע לנפח גלישה 10GB

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> YouPhone משיקה דור 4 ויוצאת במבצע לנפח גלישה 10GB
YouPhone משיקה דור 4 ויוצאת במבצע לנפח גלישה 10GB
מאת: מערכת Telecom News, 11..6.15, 12:01אריאל שרייבר
 
יופון תספק שירותי דור 4 בכיסוי רחב ביותר בישראל. שירות דור 4 מופעל באופן אוטומטי וללא תוספת תשלום. החברה גם מוזילה את מחירי הגלישה במבצע חדש של נפח גלישה  10GB.


חברת הסלולר YouPhone  הודיעה היום, שהחלה לספק שירותי דור רביעי בטכנולוגיית LTE לכלל מנוייה באזורי הכיסוי בפריסה רחבה ביותר בישראל. זאת, לאור הסכמי האירוח של החברה לשימוש בתשתית פלאפון ופרטנר. השירות מופעל באופן אוטומטי וללא תוספת תשלום במכשירים תומכים כמפורט באתר החברה.
 
לצד ההשקה של שירותי דור 4, יוצאת YouPhone במבצע חדש של  "סלולר ללא הגבלה" עם נפח גלישה גדול של 10GB ב-49 ₪ לחודש למשך שנה.

אריאל שרייבר, (בתמונה), מנכ"ל YouPhone: "הצטרפותה של YouPhone לשירותי דור 4 תאפשר לנו להרחיב את סל השירותים, שאנו מציעים ללקוחותינו במחירים זולים. שילוב של גלישה מהירה בדור 4 בכיסוי רחב ביותר בארץ, מהווה אבן דרך נוספת להמשך ביסוסה של YouPhone  כשחקן משמעותי בשוק התקשורת בישראל.  בחרנו במקביל להשקת שירותי דור 4 לצאת גם במבצע חדש של סלולר ללא הגבלה בנפח גלישה רחב של  10GB במחיר אטרקטיבי במטרה לתת מענה לביקוש ההולך וגובר של נפח גלישה רחב בקרב הלקוחות, הן בדור 3 ובעיקר בדור 4". 

דור 4
.



 
 
Bookmark and Share