Telecom News - הוכרז שת"פ בין חברת הסיבים Unlimited וחברת ה-OTT החדשה TAKE

הוכרז שת"פ בין חברת הסיבים Unlimited וחברת ה-OTT החדשה TAKE

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> הוכרז שת"פ בין חברת הסיבים Unlimited וחברת ה-OTT החדשה TAKE
הוכרז שת"פ בין חברת הסיבים Unlimited וחברת ה-OTT החדשה TAKE
מאת: מערכת Telecom News, 15.6.15 21:50TAKE
 
חיבור Unlimited יאפשר ל-TAKE להציע ללקוחות פתרונות צפייה בטלוויזיה על גבי תשתית הסיבים האופטיים של החברה.
 
חברתUnlimited  סיכמה על שת"פ עם חברת TAKE, שמספקת שירותי טלוויזיה על גבי האינטרנט ושירותי "עידן +", לפיו, לקוחות Unlimited יוכלו לרכוש את שירותי TAKE בעלות נמוכה (המחיר טרם נמסר).
 
משמעות שיתוף הפעולה מבחינת לקוחות Unlimited היא, שהם יוכלו לקבל תשתית של האינטרנט שלה, כולל אפשרות לערוצי טלוויזיה. בכך תייתר Unlimited את התלות בחבילות הטריפל ותאפשר ללקוחות את חופש הבחירה אילו שירותי תקשורת ותוכן הם רוצים לצרוך, בעלויות נמוכות משמעותית מאלו המוצעות להם במסגרת חבילות סגורות של ערוצי הכבלים והלוויין.
 
דני לאובר, מנכ"ל Unlimited: "מוצר הטריפל הוא מיושן ואינו מתאים לעולם הצרכני החדש. זאת, משום שהוא מכריח את הלקוח לקבל 'מארז סגור' של תוכן ושירותי תקשורת במחיר קבוע ללא קשר לשירותים הנדרשים ע"י הלקוח. הלקוחות של היום רוצים לבחור אילו שימושים לצרוך ואילו תכנים לקבל מתוך מבחר גדול של אפליקציות. על גבי האינטרנט של Unlimited יוכל הצרכן לרכוש\לצרוך שימושים שונים לפי הצורך: גלישה באינטרנט, טלוויזיה, טלפון וכד'. האינטרנט יהיה חזק ויציב ויאפשר לצרכן בחירה אמיתית".

ליאור בנאי, מנכ"ל TAKE: "החיבור של הטלוויזיה האינטרנטית החדשנית של Take עם Unlimited יאפשר ללקוחות השירות להתנתק מהכבלים, ליהנות מחוויית טלוויזיה מושלמת, לצרוך את תכני הטלוויזיה השונים, ערוצים חיים, ספריית VOD עשירה, תכני אינטרנט רבים וכן חיבור לחבריהם דרך הפלטפורמה האינטראקטיבית של הטלוויזיה, כולל שיתוף תכנים, צפייה משותפת בתכנים ועוד, בקלות ובמהירות. אני שמח, ששני שחקנים חדשים בשוק חברו יחדיו על מנת לקדם בצורה מיטבית את שוק הטלוויזיה ושוק התשתית לתחרות אמיתית".
 
מבחן דרך לשירות  Take- כאן
 
UNLIMITED



 
 
Bookmark and Share