Telecom News - הוכרזה תכנית לפיתוח כישורי תלמידים בעיצוב כולל הדפסת תלת מימד

הוכרזה תכנית לפיתוח כישורי תלמידים בעיצוב כולל הדפסת תלת מימד

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> הוכרזה תכנית לפיתוח כישורי תלמידים בעיצוב כולל הדפסת תלת מימד
הוכרזה תכנית לפיתוח כישורי תלמידים בעיצוב כולל הדפסת תלת מימד
מאת: חיים חביב, 18.6.15, 20:28איתן צרפתי
 
תכנית Ignite מבית Autodesk לבי"ס יסודיים, שפותחה בארץ, נועדה לפתח , ללא תשלום, כישורי תלמידים בעולם העיצוב של המחר, בהתבסס על טכנולוגיות חדשניות, הדפסת תלת מימד ואלקטרוניקה.
 
חברת Autodesk הכריזה על פרויקט Ignite - פלטפורמת לימוד פתוחה, שמיועדת לשלב את 'המייקרים' הצעירים היישר אל כיתת הלימוד. התכנית פותחה כדי לפתח את כישורי התלמידים וביטחונם העצמי כבר בהתנסות ראשונית בעיצוב, תוך התמקדות בטכנולוגיות מתקדמות, הדפסת תלת מימד ואלקטרוניקה.
 
התכנית מיועדת לתלמידי בתי ספר יסודיים ופותחה ע"י צוות מרכז הפיתוח של Autodesk בישראל. התכנית נועדה להקיף את מלוא חוויית העיצוב, החל משלב הרעיון, דרך המידול הדיגיטלי וכלה בשלבי הייצור. היא מספקת לתלמידים, ללא תשלום, תוכנות עיצוב, מתווה מהלך של פרויקטים ומגוון מסלולי רכישת חומרה.
 
בין החברות התומכות בתכנית: מיקרוסופט, מייקרבוט ו-Electroninks Writeables. למעשה, ניתן להציע לבתי הספר חבילות שלמות הכוללות חומרה, מדפסות תלת מימד וקיטים למשחקי אלקטרוניקה, בשילוב שירותי תמיכה. ברשימת התוכנות החינמיות נכללו Tinkercad ו-123,D Circuits שמפתחות כישורי עיצוב ומיומנות בפתרון בעיות, לצד מדפסות תלת מימד מבית מייקרבוט, עטים חכמים של Circuit Scribe ומודולים של Electroninks. הפרויקט פתוח למחנכים, מו"לים ויצרני תוכנה, לבניית אקוסיסטם לעידוד תלמידים לתחומי מדע, טכנולוגיה, הנדסה, אמנות ומתמטיקה.
 
סמיר האנה, סגן נשיא ומנכ"ל תחום ההדפסה בתלת מימד ב-Autodesk, האחראי גם על צוות הפיתוח הישראלי : "היכולת לקחת סיכונים, ללמוד מכישלונות ולהתמודד עם בעיות היא קריטית להכנה של תלמידים לאתגרי המחר. כאשר מכניסים למערכת הלימודים עיצוב, יצירה, עשייה ויצירתיות, ניתן לתלמידים חופש לחקור דרכים חדשות לעולם שמסביב. הפרויקט מספק להם את הסביבה והכלים להתנסות ביצירה תוך שיתוף פעולה והכל בדרך פשוטה ומהנה".
 
איתן צרפתי, )בתמונה למעלה), מנהל התחום הצרכני ותחום הדפסת התלת-מימד בשלוחת Autodesk בישראל: "הצוות הישראלי, שמתמחה בטכנולוגיות WEB ובתחומי הדפסת תלת מימד, הרים פרויקט מרשים. הוא עבד עם מורים ותלמידים מרחבי העולם, כולל בישראל, לקבלת משוב בכל מהלך הפיתוח. פרי שיתוף הפעולה הזה, מאפשר לכל צעיר, באשר הוא, להפוך למייקר אמיתי".                                                                                                                            
 
מידע נוסף - כאן.
מדפסת תלת מימד



 
 
Bookmark and Share