Telecom News - weBusking היא המנצחת בהאקתון Masters of Code של מסטרקארד

weBusking היא המנצחת בהאקתון Masters of Code של מסטרקארד

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> weBusking היא המנצחת בהאקתון Masters of Code של מסטרקארד
weBusking היא המנצחת בהאקתון Masters of Code של מסטרקארד
מאת: מערכת Telecom News ,18.6.15, 22:48הזוכה המאושר
  
צוות המיזם יתמודד בגמר הגדול, שיתקיים בעמק הסיליקון, וישאף לזכות בפרס הגדול, ששוויו 100,000 דולרים.
  
מסטרקארד הודיעה על זכייתה של weBusking בתחרות Masters of Code, שנערכה  לראשונה בת"א בין 9 צוותים. הצוות המנצח יטוס לתחרות הגמר, שתתקיים בעמק הסיליקון בקליפורניה, שם יתמודד מול הצוותים המנצחים משאר התחרויות, שהתקיימו בעולם, במטרה לזכות בתואר Masters of Code, שכולל פרס בסכום של 100,000 דולרים.
 
תחרויות Masters of Code נערכו במהלך השנה בערים: סידני, הונג קונג, קואלה לומפור וסאו פאולו. הצוות, שניצח בת"א, כולל את יורי פרידברג ומקס שקורוב.
 
weBusking יצרו תשתית בה אמני רחוב יכולים לשדר בלייב-סטרים את הופעותיהם. 
 
פרידברגר: "זה כמו מימון המונים (crowd funding) לאמנים, רק בשידור חי. אתה יכול להיות בכל מקום בעולם ולבחור לראות איזה מופע רחוב, שאתה רוצה, ובה בעת לסייע לאמנים אלה בדיוק כפי שהיית עוזר אם היית רואה את המופע בתחנת הרכבת".
 
פרידברג הפתיע את השופטים בביצוע מנגינת הפתיחה של משחקי הכס על הכינור כחלק מ-3הדקות בהן ניתן לכל קבוצה להציג את עבודתה. זו פעם ראשונה בה משתתף בתחרות העולמית  מנגן ובכך בידל את עצמו משאר המשתתפים עד לניצחון ההאקתון בת"א. 
 
9 צוותים התחרו במשך יומיים כדי ליצור אבות טיפוס חדשניים ומינוף ממשקי תכנות היישומים (API) של מסטרקארד. באמצעות השימוש בממשקים אלה קיבלו המפתחים גישה לנתונים, מוצרים ושירותים של מסטרקארד המתמקדים בהנעת המסחר בקנה מידה עולמי. הקבוצות המשתתפות התחרו על יצירת אבות טיפוס חדשניים והפגינו את כישורי הקידוד והעיצוב האמנותיים שלהן, כשבה בעת הם הציגו דוגמאות ברורות לשימושים עסקיים. הכול התמקד בהנעת הדור הבא של יישומי המסחר.
 
בצוות השופטים היו, בין היתר: עודד זהבי – מנהל תפעול ראשי בקיימרה טכנולוגיות, יעל ויינשטיין – מנהלת פיתוח כלכלי בעיריית ת"א, סידני גוטסמן – סגן נשיא לפיתוח מערכות תשלום דיגיטליות במסטרקארד, נדב נעמן - מייסד שותף ומנכ"ל בחברתDocady , אנדרס המברגר - מנכ"ל מסטרקארד ישראל, אחיה פריד – סמנכ"ל לקוחות עסקיים בכאל, אוהד מימון – סמנכ"ל ומנהל אגף פיתוח עסקי ואסטרטגיה בלאומי קארד, איתן יהודה – מנהל מחלקת תשתיות והמשכיות עסקית בישראכרט.
 
אנדרס המברגר: "איכות הפרויקטים, שניגשו לתחרות השנה,מעידה, שהחדשנות הישראלית אינה עוצרת. אירועים מסוג זה מדגימים את דרך החשיבה היצירתית והחדשנות של מסטרקארד כלפי קהילת הסטארטאפים".


עדכון 25.11.15, 13:54: מפתחים מכל רחבי העולם יתחרו על פרס בסך 100,000 דולרים במהלך הגמר הגדול של האקתון ״אלופי הקוד של מסטרקארד״,  שייערך בסן פרנסיסקו ב-4-5 בדצמבר 2015. הצוותים המנצחים בכל אחת מ-12 התחרויות האזוריות ייקחו על עצמם אתגר חדש ויתחרו זה בזה על התואר ״Masters of Code״.  כאמ ור לעיל, צוות הסטארטאפ הישראלי weBusking, שמייצג את הזוכים של ההאקתון שהתקיים בתל אביב, יהיה בין המשתתפים באירוע הגמר. בנוסף, הזוכים יזכו בסיוע בפיתוח ומסחור הרעיון החדשני שלהם באמצעות משאבים ייעודיים, כגון:
  • שבוע במחנה האימונים Start Path של מסטרקארד, שצפוי להתקיים בסינגפור,
  • 6 חודשי חונכות מטעם חבר בצוות ההנהלה של ה-Open API של מסטרקארד,
  • סליקת תשלומים ללא עמלה לעסקאות בסכומים של עד 250,000 דולרים למשך 12 החודשים הראשונים באמצעות Simplify Commerce.


 


 
הזוכים
צוות weBusking -  - יורי פרידברג ומקס שקורוב
קרדיט צילום: יוני שור
 



 
 
Bookmark and Share