Telecom News - פורד תערוך בתל אביב האקתון AppLink לפיתוח אפליקציות לרכב

פורד תערוך בתל אביב האקתון AppLink לפיתוח אפליקציות לרכב

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> פורד תערוך בתל אביב האקתון AppLink לפיתוח אפליקציות לרכב
פורד תערוך בתל אביב האקתון AppLink  לפיתוח אפליקציות לרכב
מאת: מערכת Telecom News 22.6.15, 13:59אפליקציות לרכב
 
פורד קוראת  למפתחי אפליקציות להירשם לאתגר המפתחים AppLink הראשון באזור המזה"ת באוקטובר 2015. מפתחים יתכנתו וידגימו רעיונות לשימוש במערכת לקישוריות ברכב - SYNC AppLink של פורד.
 
תל אביב תארח ב-11-12 באוקטובר 2015 את אתגר המפתחים SYNC AppLink הראשון מסוגו, שעורכת פורד באזור. ההאקתון בן 24 השעות יאפשר לצוותי פיתוח אפליקציות לעבוד יחד עם צוותי המהנדסים והמומחים העסקיים של פורד, כדי להפוך את הרעיונות שלהם למציאות בין לילה.
 
SYNC היא מערכת הקישוריות ברכב של פורד, שמאפשרת לנהגים לערוך שיחות טלפון, לשלוט במערכת השמע ולבצע פעולות אחרות בעזרת פקודות קוליות וללא שימוש בידיים. AppLink היא טכנולוגיית תוכנה עבור SYNC, המעניקה לנהגים אפשרות שליטה קולית באפליקציות סלולריות, ומסייעת להם להשאיר את הידיים על ההגה ואת העיניים על הכביש.
  
תוכנית המפתחים של פורד עורכת האקתונים בכל רחבי העולם, לרבות בסין, אוסטרליה, ברזיל וארה״ב. זה האירוע הראשון מסוגו, שייערך בישראל. האקתונים קודמים הובילו לפיתוח ולהטמעה של אפליקציות דוגמת ROXIMITY, שמזהה הנחות והתראות המבוססות על מיקומו של הרכב; ו-FuelSignal, שמסוגלת להשגיח על כמות הדלק ולהמליץ לנהג על תחנות דלק קרובות, כולל כאלו המציעות הנחות והטבות.
 
פורד מחפשת צוותים ומפתחים עצמאיים, שיתמודדו במסגרת אתגר המפתחים SYNC AppLink. המשתתפים ישתמשו בממשק תיכנות האפליקציות (API) של AppLink, כדי ליצור אפליקציית הדגמה לצורך הערכה במהלך השלב האחרון. המפתחים יכולים להשתמש ב-API כדי ליצור אפליקציות ופונקציות התומכות ב-SYNC AppLink. הצוותים יקבלו הזדמנות להסביר לפורד מדוע האפליקציה שלהם מועילה לנהגים, ופורד תבחר 2 מנצחים ותציע מבחר פרסים.
 
למעלה מ-12 מיליון כלי רכב של פורד, שמצוידים ב-,SYNC נוסעים כעת בכבישים, עם יותר מ-5 מיליון כלי רכב בעלי תאימות ל-AppLink.
 
ביל קופלין, נשיא ומנכ״ל פורד טכנולוגיות גלובליות: ״זו הזדמנות יחודית עבור מפתחים ישראלים מתחילים וכאלה, שכבר התבססו גם יחד, לעבוד איתנו ישירות ולבחון רעיונות, שיוכלו להפוך לדבר הגדול הבא בחוויית הנהיגה. האקתונים עוזרים לנו להתחבר לא רק לרעיונות החדשים ביותר הנבחנים ע"י הסטארטאפים, אלא גם עם קהילת המפתחים כולה.
 
מאפליקציות מבוססות מיקום ועד תוכנות המסייעות לנהגים לנהל את בריאותם - כל דבר אפשרי. האקתונים מחזקים את מחויבותה של פורד לקהילת המפתחים ובסופו של דבר, גם ללקוחותינו ברחבי העולם״.
 
מידע נוסף ופרטים טרום הרשמה - כאן.
 
אפליקציות לררכב



 
 
Bookmark and Share