Telecom News - Unlimited מפרסמת לראשונה מפת פריסה של חיבורי הסיבים לבתים

Unlimited מפרסמת לראשונה מפת פריסה של חיבורי הסיבים לבתים

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> Unlimited מפרסמת לראשונה מפת פריסה של חיבורי הסיבים לבתים
Unlimited, בפעם הראשונה מאז שיצאה לדרך לפני למעלה משנה, מפרסמת את מפת הפריסה שלה בצפון ת"א: בשכונת בבלי והצפון הישן ומדווחת על המשך הפריסה השנה לרמת אביב ונווה אביבים, מרכז העיר ובדרום מזרח העיר ת"א. 
מאת: אבי וייס, 23.6.15, 22:00

חברת הסיבים לבתים, Unlimited, בפעם הראשונה מאז שיצאה לדרך לפני יותר משנה (תחת השם IBC), מפרסמת בגלוי את מפת הפריסה הנוכחית שלה כמופיע במפה:
מפת הפריסה של אנלימיטד
ב-Unlimited מציינים כי: "אנו עובדים על פריסת תשתיות סיבים אופטיים באיזורים נוספים ונרחבים בעיר ביניהם רמת אביב ונווה אביבים, מרכז העיר ובדרום מזרח העיר. חיבור בפועל תלוי באישור ועד הבית ובהיתכנות טכנית וכפוף לאיזורי פריסת הרשת".

לאחרונה פרסמנו על הסכם חדש בין Unlimited לחברת Take. המחירים של Take כבר נמצאים באתר Unlimited - כאן וכאן וניתן להזמין את השירות (למי שמחובר ל-Unlimited). 

את הקשיים של הפריסה של Unlimited ברחובות ת"א וראיון נוקב עם מנכ"ל Unlimited, דני לאובר (בתמונה משמאל), ניתן לראות בסרטון המצורף כאן למטה.

קשיי הפריסה בת"א הם לא המכשול היחיד בפני הצלחת Unlimited.

כרגע החברה ניצבת בפני כמה קשיים:
א. האוצר עצר את הזרמת הכספים ל-Unlimited כדי לבדוק מה נעשה עם כספי המדינה שכבר הועברו ל-Unlimited.
ב. מבקר המדינה החל לבדוק מה קורה בחברה (כנראה המבקר קרא מה שכתבנו באתר זה בכמה כתבות...). 
ג. המתחים בין בעלי המניות בחברה מחריפים, במיוחד על רקע היעדר מודל עסקי ברור לחברה, במיוחד על רקע תופעת "השוק הסיטונאי", שזה מה שמעניין כרגע את הלקוחות של הפס הרחב. 
ד. בזק מתכוונת להתחיל לפרוס ולחבר בקרוב מאוד בסיבים ובווקטורינג, כפי שחשפנו כאן ובהמשך (בהמשך השנה) בזק תשדרג הפס הרחב שלה ל-G.fast. גם הוט תרחיב את הפס הרחב שלה ל-500 מגה לכולם (כרגע זה רק למגזר העסקי). כך שהתחרות ב-Unlimited מחריפה מכל הכיוונים.



 
 
Bookmark and Share