Telecom News - פרטנר נבחרה ע"י Apple להקים את קונספט 'חנות בתוך חנות' בישראל

פרטנר נבחרה ע"י Apple להקים את קונספט 'חנות בתוך חנות' בישראל

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> פרטנר נבחרה ע"י Apple להקים את קונספט 'חנות בתוך חנות' בישראל
פרטנר נבחרה ע"י Apple העולמית להקים את קונספט 'חנות בתוך חנות' בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 24.6.15, 10:39

חנות ראשונה נפתחה היום באשדוד ונמשכת הקמת 20 חנויות של Apple בתוך מרכזי השירות והמכירה של פרטנר: קונספט של Shop in Shop" ". 

חנות אפל בפרטנר

במהלך החודשים האחרונים נוהלו שיחות בין נציגי פרטנר בראשותו של צביקה שיינפלד, סמנכ"ל החטיבה הקמעונאית בחברה לבין נציגי Apple העולמית להקמת Shop in Shop במרכזי השירות והמכירה של הקבוצה. המהלך הוא חלק ממהלך כולל של התפיסה הקמעונאית של החברה המנגישה לציבור הרחב מגוון השירותים ומכשירים מכל עולמות התקשורת.

אפל התרשמה מנראות מרכזי השירות והמכירה, מהשירות המקצועי ומהמגוון של מוצרי התקשורת המוצעים.

במרכזי השירות והמכירה של הקבוצה תוצג חנות שלApple , בדומה למודל הקיים ברחבי העולם, בה עמדות התנסות פעילות וחווייתיות במגוון מוצרים, תוך מתן שירות ע"י  Apple masters - נציגי פרטנר, שהוסמכו בתכנית הכשרה ייעודית למומחי מוצרי Apple.

החנות הראשונה נפתחה היום במרכז השירות והמכירה באשדוד. עד סוף אוגוסט, תיפתחנה 11 חנויות נוספות של Apple במרכזי השירות של Orange בערים: תל אביב, רמת גן, ראשון לציון, כפר סבא, פתח תקווה, נתניה, ירושלים, חיפה, באר שבע, סכנין, עפולה ובהמשך תיפתחנה 8 חנויות נוספות.
 
גודלה של החנות, שנפתחה באשדוד, כ-16 מ"ר. היא כוללת שולחן מרכזי עליו מונחים מכשירים להתנסות ומגוון של אביזרים נלווים לסלולר, כיסויים למכשירי הקצה ועוד. כמו כן, פרטנר תתחיל לשווק את אוזניות Beats בקרוב.  

האדריכלות והעיצוב מבוצעים ע"י Apple ומותאמים לכל חנות וחנות.
 
 



 
 
Bookmark and Share