Telecom News - הסטארטאפ Triggerhood זכה בפרס Favorite Startup of 2015 של הבננה

הסטארטאפ Triggerhood זכה בפרס Favorite Startup of 2015 של הבננה

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הסטארטאפ Triggerhood זכה בפרס Favorite Startup of 2015 של הבננה
הסטארטאפ Triggerhood זכה בפרסFavorite Startup of 2015  של Hubanana
מאת: מערכת Telecom News, 29.6.15, 10:17לוגו טריגרהוד

באירוע השנתי של הבננה ברעננה קיבל הסטראטאפ טריגרהוד את הפרס במעמד ראש העיר.

באירוע השנתי של האקסלרטור הבננה ברעננה בשבוע החולף, התקיימה תחרות סטארטאפים, במהלכה נתבקשו סטארטאפיסטים והקהל הרחב להצביע בעבור הסטארטאפ האהוב ביותר עליהם. כך, הצביעו למעלה מ-1,000 אנשים מהתעשייה. טריגרהוד זכה לאחר שקיבל כ-350 קולות. הפרס הוענק השנה בפעם השנייה וניתן במעמד ראש העיר.

הסטארטאפ טריגרהוד מספק פתרונות למפתחי אפליקציות, שרוצים להגביר את השימוש באפליקציות שלהם. המוצר כולל שיטה ליצירת קשר עם המשתמשים, שמתבססת על מחקרים פסיכולוגיים בתחום יצירת הרגלים.

טריגרהוד מתמקד במשתמשים הלא פעילים ומוצא את הזמן המתאים ביותר לפנות למשתמש על בסיס חיזוי זמן פנוי הכולל: מתי יש למשתמש זמן פנוי, כמה זמן פנוי יש לו ואיזה תוכן הוא ירצה לקבל.

ניב אברמוביץ מנכ"ל טריגרהוד: "מפתחי האפליקציות משקיעים הון גדול ברכישת משתמשים חדשים לאפיליקציה שלהם, שבפועל רק 5% מתוך אותם משתמשים ימשיכו להשתמש באפליקציה על בסיס יומי. כל הנושא של שיפור ואופטימזציה של המשתמשים הקיימים נמצא כיום ביעדי השיווק של החברות ומוזרמים יותר כספים מתקציב השיווק הכולל למטרה זו. מכיון שהטלפון נמצא עימנו בכל המצבים, שאנו חווים במהלך היום, מפתח האפליקציה חייב להכיר את המשתמשים ברמת המשתמש הבודד. זאת, כדי לדעת איך לא להפריע לו בסדר יומו, שכן כל הפרעה עלולה להוביל להסרה של האפליקציה מהמכשיר. הגדלת השימוש באפליקציה תורמת למיקסום הרווחים ע"י רכישת משתמשים חדשים וע"י מיקסום השימוש של משתמשים לא פעילים".

חברת ההזנק טריגרהוד גייסה עד כה ממשקיעים פרטיים ומשתתפת בתוכנית של האקסלרטורdreamit  בניו יורק. משרדיה של טריגרהוד בישראל נמצאים במתחם hubanana, שנותן מקום עבודה נוח במיקום מעולה ונטוורקינג של מיזמים בתחומים שונים.
 
הזוכים - טריגרהוד



 
 
Bookmark and Share