Telecom News - ג'ורג קדיפה, בכיר לשעבר ב-HP, מונה לחבר בדירקטוריון של פרפקטו מובייל

ג'ורג קדיפה, בכיר לשעבר ב-HP, מונה לחבר בדירקטוריון של פרפקטו מובייל

דף הבית >> מינויים >> ג'ורג קדיפה, בכיר לשעבר ב-HP, מונה לחבר בדירקטוריון של פרפקטו מובייל
ג'ורג קדיפה, בכיר לשעבר ב-HP, מונה לחבר בדירקטוריון של פרפקטו מובייל
מאת: מערכת Telecom News, 30.6.15, 12:09ג'ורג קדיפה
 
חברת פרפקטו מובייל ((Perfecto Mobile מראש העין, שמתמחה בפיתוח פתרונות ענן לבדיקה ומדידה של חווית משתמש לאפליקציות מובייל, הודיעה על מינוי ג'ורג קדיפה, לשעבר סגן נשיא בכיר ב-HP והאחראי על כל פעילות HP Software, כחבר דירקטוריון.
 
כחבר דירקטוריון יקדם קדיפה את החזון של החברה לסייע לחברות וארגונים במעבר לעולמות הדיגיטל תוך שילוב טכנולוגיות מובייל ופתרונות ענן.
 
קדיפה מביא עימו לתפקיד ידע וניסיון נרחב בתפקידים ניהוליים בכירים בחברות טכנולוגיות. בתפקידו הקודם שימש כסגן נשיא בכיר ב-HP האחראי על כל פעילות HP Software תחת הניהול של מנכ"לית HP.  קודם לכן שימש כמנהל בכיר בחברות Oracle ו-.IBM
 
תפקיד זה מצטרף לתפקידיו כשותף פעיל בקרן ההשקעות הפרטיות Sumeru Equity Partners , כחבר דירקטוריון ב-Velocity Technology Solutions וכחבר בחבר הנאמנים של בית הספר לניהול של אוניברסיטת שיקאגו.
 
דוד רייכמן, יו"ר פרפקטו מובייל ולשעבר בכיר במרקורי-HP: "אנו מברכים ושמחים על הצטרפותו של ג'ורג' קדיפה לפרפקטו מובייל כחבר דירקטוריון. ניסיון רב השנים שלו בתפקידי ניהול בחברות טכנולוגיות גלובליות יחד עם ניסיון תפעולי עשיר יוסיף מימד חשוב לחברי ההנהלה שלנו ולדירקטוריון בקידום החזון והיעדים השאפתניים של החברה".
 
ג'ורג קדיפה: "כמי שצבר ניסיון בתפקידי ניהול בקרב חברות צעירות וחברות טכנולוגיות גדולות בעולם, פגשתי לאורך השנים בחברות רבות, שהוקמו כדי לשנות תחום או תעשייה כלשהי. יחד עם זאת, זה די נדיר למצוא חברה כמו פרפקטו מובייל עם טכנולוגיה מעולה, פוטנציאל שוק גדול וחברי הנהלה בעלי חזון. אני שמח לעבוד עם ערן יניב, מנכ"ל החברה, צוות ההנהלה וחברי הדירקטוריון במטרה לסייע לחברה בצמיחתה וביסוסה כסטנדרט בעולם הבדיקות לדיגיטל והמובייל".

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share