Telecom News - הושקו בארץ אוזניות, רמקולים ומערכות סאונד של B&O הדנית

הושקו בארץ אוזניות, רמקולים ומערכות סאונד של B&O הדנית

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> הושקו בארץ אוזניות, רמקולים ומערכות סאונד של B&O הדנית
הושקו בארץ אוזניות, רמקולים ומערכות סאונד של B&O  הדנית
מאת: חיים חביב, 30.6.15, 14:35אוזניות B&O

המותג משקף איכות ועיצוב חדשני וייחודי ומכוון לקהל יעד צעיר בעל מודעות לאיכות ויכולת לשאת בעלות הגבוהה. ישווקו 9 מוצרים הכוללים אוזניות In-Ear ו-On-Ear, רמקולים, מערכות סאונד, סטריאו ומוסיקה.
 
חברת B&O הדנית הוותיקה (החל משנת 1925), הכריזה הבוקר בהרצליה על שיווק מותג הפרמיום שלה B&O Play בישראל. המותג משקף איכות ועיצוב חדשני ומכוון לקהל יעד צעיר בעל מודעות לאיכות ויכולת לשאת בעלות הגבוהה.

חברת ביקונקט טכנולוגיות, שמתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מוצרים מעולמות הטכנולוגיה והאביזרים, קיבלה את הזיכיון לשיווק מוצרי השמע של המותג הדני. היא תשיק בארץ קו של 9 מוצרים הכוללים אוזניות In-Ear ו-On-Ear, רמקולים, מערכות סאונד, סטריאו ומוסיקה בעיצוב ייחודי .

רונן ברקוביץ, מנכ"ל ביקונקט: "מדובר במותג נחשק, מתקדם מעוצב וטכנולוגי, שהיה חסר בנוף הישראלי למי שמחפש את פסגת הסאונד והעיצוב בחבילה אחת. מוצרי אודיו ברמה כה גבוהה ובעיצוב כה חדשני לשימוש בסביבה הביתית ולשימוש בחוץ כמעט ולא קיים בישראל".

המוצרים, שנחשפו הבוקר:

אוזניות:

Earset i3: אוזניות In-Ear, שמצוידות במנגנון התאמה לאוזניים בשילוב עם סאונד צלול ודינמי (רמקול (Electro-dynamic ומבנה עמיד וקל (22 גר') במיוחד לפעילות ספורטיבית. יחידת השמע ניתנת להזזה עד למציאת המנח האופטימלי למשתמש והמבנה הארגונומי של אוזניות ה-i3 מבטיח, שהאוזנייה תישאר במקומה בכל מצב, גם בריצה ובפעילות גופנית נמרצת. בכבל האוזנייה יש שלט לעצמת השמע והעברת השירים. האוזנייה כוללת 3 זוגות מתאמים ונרתיק נשיאה.
מחיר: 749 ₪  

אוזניות H2  - אוזניות On-Ear גמישות, באיכות סאונד גבוהה, מיקרופון לניהול שיחות מהנייד ועיצוב אופנתי במגוון צבעים. האוזניות קלות (155 גר').
טכנולוגיית Adaptive fit מאפשרת התאמה מהירה של האוזניות למבנה הראש והן חוזרות לגודלן המקורי ברגע שמסירים אותן. האוזניות עשויות מחומרים עמידים במיוחד.
מחיר: 899 ₪  

אוזניית H3 - מעוצבות כיחידה שלמה מגוש אחד של מתכת חזקה, עמידה בפני שריטות וקלת משקל (16 גר') .הן מותאמות למבנה האוזן בקלות. האוזנייה תוכננה כך, שלא תהיה זליגת סאונד החוצה.
מחיר: 899 ₪

אוזניות H6 - אוזניות BeoPlay H6 נבנו כדי להעניק איכות קול טובה באמצע טווח ברור ואיזון זהיר בין הצלילים הגבוהים לנמוכים. השמע מועבר ע"י רמקול מעוצב בגודל 40 מ"מ עם מגנטים ניאודימיום לקבלת המרחק הטוב ביותר וכיוון צליל לאוזניים. לאוזנייה יש יציאת בס פנימית להבטחת ביצועי בס מאוזנים.
מחיר: 1,790 ₪

אוזניות 8H - אוזניות אלחוטיות קלות משקל עם ממשק מגע אינטואיטיבי, שמצוידות במסנן רעשים פעיל BeoPlay H8 Bluetooth, לאספקת צליל מאוזן. ניתן להשתמש עד 14 שעות האזנה ברציפות. ממשק מגע האלומיניום מאפשר שליטה מלאה, יכולת הזזת שירים וניהול שיחות טלפון.
מחיר: 2,199 ₪  

רמקולים ומערכות סאונד:

B&O Play A2 - רמקול אלחוטי מחומרים עמידים במבנה קל לנשיאה עם טכנולוגיית סאונד True360 וסוללה נטענת מובנית המספקת עד 24 שעות שימוש רציף ללא צורך בהטענה. 2 רמקולים בכל אחד מצדי הרמקול, שמצוידים בטכנולוגיה של Bang&Olufsen, מספקים חווית שמע סטריאו היקפית True360 על אף המבנה השטוח של הרמקול. טעינה בחיבור USB.
מחיר: 1,990 ₪  

B&O Play A9 - למערכת יש חיישני תנועה לשליטה בהעברת שירים ובהשתקת השמע. היא מגיעה עם כיסוי קדמי ו-3 רגליים בצבעי בסיס שחור ולבן. כל שצריך הוא נגן מוסיקה דיגיטלי, והרמקול כבר ידאג להפיק מוסיקה בכל מרחב הבית. חיבוריות ע"י AirPlay, DLNA או Bluetooth 4. גישה מובנית לשירותי המוסיקה האינטרנטיים Spotify, Deezer ו- TuneInמעניקה גישה למיליוני שירים, רשימות השמעה ותחנות רדיו. הרמקול מתאים את עצמו לסביבה והוא בעל טכנולוגיה המתקנת את הפגיעה בבאסים, שנגרמת בשל הקרבה לקיר.
מחיר: 11,900 ₪  

B&O Play Beolit 15 - מערכת אלחוטית בטכנולוגיית True360 sound, שזמינה במגוון צבעים עם שדרוגים ואופציות נוספות.
היא ניתנת לחיבור לחשמל בכבל נסתר ובנוסף, גם סוללה נטענת מובנית להאזנה עד 24 שעות ברציפות. 4 דרייברים אקטיביים ו-2 באסים פסיביים, שמונעים בסיוע 2 מגברי קלאס D, מעניקים למערכת עוצמה עד 240W. המערכת מתאימה גם לחדרים גדולים ולמסיבות, תומכת בטכנולוגיית Bluetooth 4.0 לאיכות שמע מיטבית וזוכרת עד 8 התקנים שונים ועד 2 משתמשים בו זמנית.
מחיר: 2,690 ₪  

B&O Play S8 - מוצר זוכה פרס העיצוב  iF Product design award 2014. מערכת סאונד אלחוטית במראה מעוגל, שמתחברת לכל התקני המוזיקה הביתיים באמצעות חיבור Bluetooth ובאמצעות חיבורי RCA או 3.5 מ"מ (AUX).
שני הרמקולים העגולים ניתנים לתלייה על הקיר או הנחה על שולחן באמצעות מעמדים ייעודיים, ויחידת הסאבוופר המרכזית תוכננה כך, שבלחיצה פשוטה תתאים המערכת את הבאסים באופן אופטימלי למיקום הנבחר. המתג כולל את המיקומים הבאים: עם הגב לקיר, מרכז החדר או פינת החדר.
מחיר: 6,990 ₪  
 

מוצרי B&O



 
 
Bookmark and Share